Vodafone sim-only tv-gids/anwb actie discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoppa ! Geachte heer ....., Uw bestelling is hier correct binnengekomen, maar in verband met ontzettende drukte hebben wij de order nog niet verwerkt. Wij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoppa !
Geachte heer ....., Uw bestelling is hier correct binnengekomen, maar in verband met ontzettende drukte hebben wij de order nog niet verwerkt. Wij doen ons best om uw order z.s.m. te verwerken. Helaas is dat tot op heden nog niet geluk. Onze excuses voor het ongemak hiervoor. Met vriendelijke groet, Vodafone online winkel |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Moet je nou bij verstuurd of ontvangen kijken. Als je wilt weten hoeveel je hebt gebruikt met internet.
Bij mij staat: Verstuurd: 971 kb ontvangen 11,9 mb Iemand die dit 100 % weet? |
|
|||
|
|||
Die twee optellen. Onder verstuurd valt bijvoorbeeld een mailtje versturen en ontvangen is het opvragen van sites e.d.
|
|
|||
|
|||
Contact gehad met direct sales en die vertelde me dat omdat ik nog net voor 6 sept mijn Abbo aanvroeg, ik nog onder de oude voorwaarden val met fup
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het A4-tje wat er ook nog bij zit, vertelt je niets over FUP of datalimiet iig.... |
|
|||
|
|||
Heb mn abonnement besteld op 4 sept en bij porterings datum 24oktober ingevuld. heb wel een bericht gekregen een paar dagen later dat de bestelling ontvangen was en dat het niet binnen 24uur kon vanwege de drukt. heb nu nog steeds niks vernomen. iemand anders ook zo lang aan het wachten?
*edit* even gebeld toch maar.. nummerbehoud is in aanvraag dus dat zit allemaal goed. daarbij heb ik 4 sept aangevraagd dus zijn de oude voorwaarden nog van toepassing. iphone 4 komt vanuit amerika met een vriend van me mee over 2 weken dus tegen die tijd hoop ik op een jb 4.1 en dan kan ik los Laatst gewijzigd door timson; 15-09-10 om 14:23. |
|
|||
|
|||
Tijdens het ondertekenen van je contract valt echt niet op te maken of je nou onder de nieuwe voorwaarden valt of onder de oude voorwaarden. Het is echt afwachten tot dat de nummerportering heeft plaats gevonden om daar definitief achter te komen. Klantenservice geeft zelf geen eenzijdig antwoord op deze vraag.
Voor de volledigheid: op 23 augustus bestelt, gisteren 14/9 is het contract getekent, en nummerportering vind plaats begin oktober. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Weet je misschien maak ik nu wel druk om niets. Doordat alle procedures zo bizar lang duren wordt ik wel ongeduldig en ik wil graag weten hoe bepaalde zaken in elkaars teken. Vandaag alles getekend en nummerportering vind plaats op de eerste maandag van de volgende maand. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wat een gekluns door VF, zowel nummerportering als TV gids kortingsbedrag op mn sim only Bel+sms+web 620 niet "doorgekomen". Als ik annuleer en opnieuw afsluit ben ik bang dat ik niet meer onder FOP val, dus dan maar t nieuwe nummer geaccepteerd...
Laatst gewijzigd door svrfan; 16-09-10 om 00:30. |
|
|||
|
|||
Vandaag, 16 september, zal mijn abbo bij Vodafone ingaan (nummerbehoud daarbij inbegrepen). Nu is het al acht minuten 16 september en vroeg ik mij eigenlijk af: Moet ik zelf nog iets doen? Instellingen wijzigen, inloggen bij Vodafone?
|
|
|||
|
|||
Nee hoor, gaat allemaal vanzelf. Morgen voor 12 uur zal je nieuwe abbo ingaan en je oude het gewoon niet meer doen
|
|
|||
|
|||
Inderaad, ik ben afgelopen maandag geporteerd, net als m'n ouders. Beide sim's waren exact om 12:00u inactief.
|
|
|||
|
|||
Op 16 april loopt eigenlijk mijn contract bij vodafone af. 6 maanden van tevoren mag je verlengen. Dat zal dan 16 oktober moeten zijn. Kan ik nu eventueel al een bestelling plaatsen bij directsales van tvgids of moet ik daarmee wachten tot 16 oktober. Als ik nu al een microsim gebruik in mijn "oude" toestel met een adapter is het toch ook mogelijk om met die micro sim te verlengen dmv de code op de sim of niet?
Gr |
|
|||
|
|||
Ik heb op 9 aug. besteld. Er is van hun kant iets mis gegaan, ik heb vandaag 2 uur aan de lijn gezeten met diverse Vodafone afdelingen.
Bottomline, ik heb mijn order opnieuw ingevoerd, op aanraden van hun. Mijn oude ordernr bijdehand houden zodat ik onder de oude voorwaarden val. Dus FUP ipv datalimiet. Ik heb hier 2 uur om gestreden. Ik ben nu echt moe........ |
|
|||
|
|||
Hoe zit het met fup? Krijg je een bericht als je er bijna overheen zit?
Edit: net dit gevonden: Waarom schaffen jullie de Fair Use Policy af? De Fair Use Policy wordt vastgesteld aan de hand van het gemiddelde mobiel internet verbruik. De enorme groei van het gebruik van mobiel internet heeft er voor gezorgd dat we de FUP afschaffen. Hiervoor in de plaats komen twee nieuwe databundels van 250 MB en 1 GB. Deze nieuwe bundelgroottes liggen ruim boven de huidige Fair Use Policy. Het gemiddelde datagebruik ligt nu op 80 MB per maand. Deze bundels zijn dus ruim voldoende om zorgeloos te kunnen internetten. Meer informatie over welke databundel voor jou geldt volgt nog. De nieuwe Fair Use Policy voorwaarden gelden als je na 6 september een nieuw abonnement afsluit of je huidige abonnement verlengt. Heb je een abonnement afgesloten voor 6 september, dan verandert niets en blijft de Fair Use Policy regeling gehandhaafd. . Dan lijkt me een databundel voordeliger... Laatst gewijzigd door Mr_recci; 18-09-10 om 00:00. |
|
|||
|
|||
als je vandaag dit leest, reset je dataverbruik.
doe dat maal 30/31 dagen. niet bijzonders gedaan. good luck 1000mb datalimiet Bij normaal iPhone gebruik ga je er dik overheen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone - Simonly aanbieding ANWB WEG? | ewaa | Vodafone | 2 | 14-06-11 17:16 |
Vodafone sim abonnement naar Vodafone prepaid toestel | mvo72 | Koopinformatie Nederland | 1 | 13-02-11 11:51 |
Vodafone Blox in het buitenland actie | KK001 | Internet in buitenland (roaming) | 7 | 16-08-10 14:54 |
|
|