Vodafone sim-only tv-gids/anwb actie discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door mrsrossi Bij m'n verbruik/tegoed staat 1 GB bij web... maar ik had voor 6 september alles in huis, porteringsdatum was alleen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#381
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik kreeg van hun een ander nummer dat ik moest bellen omdat ik via de anwb actie had besteld. Aan hun gevraagd hoe het zat met mijn datalimiet (ik wilde het nml ff dubbel checken op de dag dat mn abbo inging). Zij vertelde me dat ik inderdaad onder de nieuwe voorwaarden was aangesloten met data limiet en dat ze dat direct zou aanpassen omdat mijn aanvraag ook van voor 6 september is. Met deze aanpassing kwam ze zelf al voordat ik er over kon beginnen. Dus wat dat betreft is alles netjes geregeld en val dus nu onder FUP. Begrijp alleen wel van anderen dat ze evengoed gaan zeuren en je snelheid knijpen als je boven 800 mb komt. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
#382
|
|||
|
|||
Ik heb gisteren, dus OP 6 september, een aanvraag ingediend voor een Voda 620 abonnement via TV gids.nl. Ik denk dat de kans klein is dat ik nog onder de oude voorwaarden gebruik kan maken van deze aanbieding.. Of denken jullie dat dit nog wel het proberen waard is?
Heb even mijn rekeningen er op na gezocht en zie dat ik niet snel boven de 600MB kom met mijn data verbruik, opzich hoeft het dus geen probleem te zijn die 1Gb data limiet. Heb verder voor 620 belminuten / SMS gekozen. Doorgaans heb ik genoeg aan 300 belminuten en 100 SMS maar je hoeft maar een keer er overheen te gaan en je bent het prijsverschil al dubbel en dwars kwijt. Ben Helfort gewend, dus ben benieuwd hoe snel vodafone zal zijn (5 x zo snel op papier) en hoe de dekking is in het dorp waar ik woon.
__________________
Appels met peren vergelijken |
#383
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door bureno; 07-10-10 om 09:47. |
#384
|
|||
|
|||
IK heb dit abonnement ook besteld, het 620 min abo dan. Toen ik las dat datalimiet werd ingevoerd heb ik t ook maar spoedig besteld, omdat ik geen datalimiet wil. Had abonnement besteld op 27 augustus en nummerbehoud aangevraagd. Mn t-mobile loopt tot 21 oktober. Maar omdat er problemen waren met nummerbehoud bij kreeg ik t pakket met een nieuw nummer. Dus langs geweest bij vodafone en klantenservice gebeld. kreeg te horen dat ik dit moest annuleren en alles moest terug sturen en opnieuw aanrvagen. Dus alles terug gestuurd en nieuwe aanvraag gedaan op 13 spetember. Dit is wel goed gegaan en simkaart ontvangen met mn eigen nummer. Maar dan zal ik nu dus vast datalmitie hebben, kan ik dat verhalen op t feit dat niet goed ging met nummerbehoud en t probleem bij vodafone zit en ik daardoor onder de nieuwe voorwaarden val..?
Laatst gewijzigd door Jimmy_Boy; 08-10-10 om 13:15. |
#385
|
|||
|
|||
Ik heb precies hetzelfde als jou gehad.
Abonnement met nummerbehoud op 2 september besteld, vervolgens op 8 september eens gebeld om te horen of alles goed was doorgekomen. Dat bleek niet het geval, nummerbehoud was door een storing niet goed doorgekomen en er werd geadviseerd om opnieuw te bestellen. Na mijn weerwoord dat ik dan vastzit aan de nieuwe voorwaarden werd aangegeven dat ik opnieuw contact moest opnemen wanneer ik het pakket binnen zou krijgen. Afgelopen maandag was dat dus het geval en heb ik contact opgenomen met Vodafone om m'n verhaal te doen. In eerste instantie begreep de mevrouw niet helemaal wat ik nu precies wilde. Na alles nog eens uitgelegd te hebben werd ik doorverbonden met een andere afdeling die mij terug kon zetten naar de oude voorwaarden. Toen ik daar m'n verhaal deed kreeg ik een grote bek (kan het niet anders zeggen) dat ik helemaal niet met een afdeling verbonden was die dat voor me kon regelen. Lekker handig dus, maar iets klantvriendelijker mag ook wel! Vervolgens weer opnieuw gebeld en toen kon de afdeling waar ik in eerste instantie naar belde opeens wel een verzoek tot wijziging aanvragen. Als alles goed gaat, wordt ik nu teruggezet naar de voorwaarden van de dag waarop ik m'n eerste bestelling deed (2 september dus). Ik zou dus gewoon even contact opnemen met het telefoonnummer dat in de ontvangstbevesting stond |
#386
|
|||
|
|||
Oke bedankt. Zal ze vandaag even bellen en mn verhaal uitleggen. Hopelijk zetten ze mij ook terug naar de oude voorwaarden.
|
#387
|
|||
|
|||
o, dat is fijn om te lezen. Ik had mijn abonnement op tijd besteld (dag erna las ik over tvgids) maar ging pas 1 okt in en was ook pas de 20e ofzo bij mij. heb nu nog geen internet gebruikt (iphone komt 1 nov), maar goed om te horen dat je dan gewoon nog de fup-regeling krijgt.
|
#388
|
|||
|
|||
Ik zag net in de tariefvoorwaarden van bel+sms+web het volgende:
Met dit abonnement kunt u geen gebruik maken van VoIP en SMSoIP-diesten. Betekend dit dat ik met dit abbo geen skype en whatsapp kan gebruiken? |
#389
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#390
|
|||
|
|||
Ik mag m'n abbo (hi) verlengen dus ben aan het kijken naar verschillende opties. Eerste optie is gratis een toestel krijgen met 1jr verlengen en verkopen, de andere optie is een sim-only abbo kiezen. Volgensmij is de eerste optie nog het goedkoopst.
Nu heb ik het hele topic doorgelezen en ben ik alle directsale-pagina's afgegaan maar overal staat dat het gaat om zorgeloos internet met een limiet van 250mb. In het topic wordt gesproken over een limiet van 1gb. Is de limiet dus onlangs verlaagd naar 250mb of staat het verkeerd vermeld aangezien iedereen hier (ook na de fup-wijziging) het over 1gb heeft? |
#391
|
|||
|
|||
Goede vraag, ik vraag me precies hetzelfde af. Als de limiet daadwerkelijk 250MB is dan is dat wel een dealbreaker...
|
#392
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus vanaf het 190-abonnement een datalimiet van 1GB per maand. |
#393
|
|||
|
|||
Citaat:
Enige wat ik zie is mijn tegoed in € en hoeveel ik daarvan heb verbruikt.. Op factuur staat overigens 4 september als datum. |
#394
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb zeelf ook contact gehad, omdat mijn abonnement pas de 22e ingaat kon die mij nog niet op de oude voorwaarden zetten, maar dit zou de medewerker dan op de 22ste doen. Ik zou hierover dan terug gebeld worden. Mocht ik 23ste niks gehoord hebben, dan neem ik ff contact om he tte checken. |
#395
|
|||
|
|||
Ik heb net ook op Myvodafone.nl gekeken en daar stond het volgende. Startgoed is 13,14 en vorige maand Binnen maandelijks tegoed: 4,10 en dan staat opeens buiten maandelijks tegoed: 0,87?
wie kan me even uitleggen heb ik nu buiten me bundel gesmst/gebeld. Hoe kan mijn stargoed 13,14 zijn ik betaal als het goed is 9.95 per maand. Val trouwens ook onder de fup regel. |
#396
|
||||
|
||||
|
#397
|
|||
|
|||
Nou jezus, maar goed dat ik even gebeld heb met Vodafone.
Eerst begon ik over m'n datalimiet, op myvodafone staat 1gb terwijl ik onder de oude voorwaarden val, hij kende uberhaupt de hele directsales actie niet dus ik gaf een korte samenvatting, 14,95 per maand bla bla... zegt ie; oh maar u betaalt 23,85 hoor mevrouw! Dus moest ik weer met een andere afdeling bellen daarover en daarna weer teruggebeld en weer een andere afdeling hebben bla bla bla. Heel gedoe. Uiteindelijk bij een aardige vrouw terechtgekomen die dus een case heeft aangemaakt dat ik 14,95 ga betalen straks (ik moest helemaal de bevestigingsmail naar haar sturen) en niet 23,nogwat. En ook dat ik onder de oude voorwaarden val... Ben erg benieuwd of dat goedkomt bij de eerste rekening. |
#398
|
||||
|
||||
Bij mij kopte de rekening (abonnement geld) ook niet, ik moet nog bellen..... Ik had de actieprijs van 11,95 en betaal nu 14,95.
|
#399
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb al een keer of 4 een email gestuurd naar vodafone@consumentonline.com maar krijg telkens geen antwoord. Wel na een week een leesbevestiging, daarna blijkft het steeds stil... Welk nummer kan ik nu het beste bellen om dit te fixen? De printscreens heb ik uiteraard bewaard. |
#400
|
|||
|
|||
Ik belde met zo'n 0800 nummer op de directsales site. Moet je even googlen en dan staat het rechtsonder. Iets van 08000200 ofzo en dan nog iets. En dan optie 1 kiezen!
Toen kreeg ik iemand aan de lijn, waar ik m'n bevestigingsmail naartoe moest sturen, dus gewoon haar "persoonlijke" emailadres. (vodafone emailadres uiteraard) |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone - Simonly aanbieding ANWB WEG? | ewaa | Vodafone | 2 | 14-06-11 17:16 |
Vodafone sim abonnement naar Vodafone prepaid toestel | mvo72 | Koopinformatie Nederland | 1 | 13-02-11 11:51 |
Vodafone Blox in het buitenland actie | KK001 | Internet in buitenland (roaming) | 7 | 16-08-10 14:54 |
|
|