//

Vodafone sim-only tv-gids/anwb actie

Vodafone sim-only tv-gids/anwb actie discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Mr_recci En ik moet natuurlijk een microsimkaart halen, kan ik die al halen? (Degene die ik dinsdag krijg omruilen bij de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #181  
Oud 20-08-10, 23:17
loller loller is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 76
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr_recci Bekijk bericht
En ik moet natuurlijk een microsimkaart halen, kan ik die al halen? (Degene die ik dinsdag krijg omruilen bij de vodafone store) of moet ik daarmee ook wachten?
Je krijgt pas je microsimkaart als je abonnement is ingegaan. Dus zelfs op de porteerdag is er een kans dat je 'm niet meekrijgt (als je abo nog niet is geporteerd).

Kheb vandaag m'n microsimkaartje gratis opgehaald en hij doet het perfect.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #182  
Oud 21-08-10, 12:36
jojophone's schermafbeelding
jojophone jojophone is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 97
Standaard

Nou vandaag al getekend!

Ging helemaal super, nette service die koeriersdienst. Keuig 10 min van te voren een telefoontje dat hij er aan kwam.

Nu nog wachten tot 16 december..........en natuurlijk een microsim regelen.
  #183  
Oud 21-08-10, 13:39
svenmiedema svenmiedema is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 4
Standaard

Dinsdagavond besteld, kreeg vandaag telefoon van de koeriersdienst dat het maandag wordt afgeleverd. =)
  #184  
Oud 21-08-10, 14:24
martjee martjee is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 23
Standaard

Niemand die ervaring heeft met de i-net snelheid?
  #185  
Oud 21-08-10, 14:26
loller loller is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 76
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martjee Bekijk bericht
Niemand die ervaring heeft met de i-net snelheid?
Ik heb nooit internet op een andere provider gehad dus ik zou niet weten of het nou sneller is dan de andere providers, maar voor mij is vodafone 3G erg snel... (ik gebruik het net een dagje).
  #186  
Oud 21-08-10, 16:42
richard2010 richard2010 is offline
• iOS 5.0.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard

maar als je bij vf een simonly al hebt en deze is nog 4 maanden geldig.
En je stapt nu over omdat je dan nog onbeperkt internet op je nieuwe contract hebt.
dit nieuwe abb gaat over 4 maanden in je hebt dan toch onbeperkt internet omdat je voor 6 sep hebt getekend?

Maar wat gebeurt er dan met de laatste 4 maanden van je oude abb.

(wat betaal je daarvan)

Laatst gewijzigd door richard2010; 21-08-10 om 16:57.
  #187  
Oud 22-08-10, 16:08
Toet1 Toet1 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 60
Standaard

Als je op dit moment een VF abbo hebt, die nog 4 maanden loopt, wordt het nieuwe abbonnement waarschijnlijk direct ingevoerd, aangezien je bij VF 6 maanden voor het eind van je abbonnement mag verlengen.
Je betaalt dan in de huidige maand zowel je nieuwe als oude abbo per ratio (Dus: als het abbonnement op 20 augustus in gaat, betaal je 20/31 van je oude abbonnement en 11/31 van het nieuwe abbonnement in deze maand. Daarna betaal je slechts het nieuwe abbonnement, en gebruik je dus ook de features van het nieuwe abbonnement..

Dit, tenzij jij een optie hebt gevonden om het abbonnement pas later in te laten gaan (die ik niet kon vinden ;-) ).
  #188  
Oud 22-08-10, 17:37
sixel sixel is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 13
Standaard

Actie ziet er zeer goed uit. Toch nog een vraagje. Stel je zit over je limiet van bellen/smsen heen. Wat dan?

Ben al jaren een tevreden klant bij Vodafone, vanwege de internetsnelheid en het bereik.
  #189  
Oud 22-08-10, 17:59
Toet1 Toet1 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 60
Standaard

Bij mijn abbonnement (Bel+SMS+Web 400) staat in My Vodafone dat de kosten buiten de bundel voor bellen 30 cent per minuut zijn en idem 30 cent per sms buiten de bundel. Binnen de bundel komt het bij mijn abbo neer op 7,2 cent per minuut/sms als je niet van de actie gebruik maakt en 3,7 cent per minuut met de actie
  #190  
Oud 22-08-10, 19:35
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Ik heb echt geen goed bereik thuis met Vodafone? Hoe komt dit ik woon in een klein dorp ligt het daar aan? Maar op zo een site stond gewoon dat in mijn gebied goed bereik was.
  #191  
Oud 22-08-10, 20:39
loller loller is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 76
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid Bekijk bericht
Ik heb echt geen goed bereik thuis met Vodafone? Hoe komt dit ik woon in een klein dorp ligt het daar aan? Maar op zo een site stond gewoon dat in mijn gebied goed bereik was.
Mijn bereik is ook vre-se-lijk thuis, terwijl ik met Telfort echt perfect bereik had. En dat terwijl ik midden in de stad woon in Deventer. Ik snap er ook niks van maargoed, zolang ik maar geen dropped calls krijg.
  #192  
Oud 22-08-10, 21:13
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door loller Bekijk bericht
Mijn bereik is ook vre-se-lijk thuis, terwijl ik met Telfort echt perfect bereik had. En dat terwijl ik midden in de stad woon in Deventer. Ik snap er ook niks van maargoed, zolang ik maar geen dropped calls krijg.
Ja, indd dat wel maar toch irritant je betaalt toch ook voor normaal internet maar ik heb thuis ook maar 1 streepje bereik (geen deathgrip)
  #193  
Oud 22-08-10, 21:52
loller loller is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 76
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid Bekijk bericht
Ja, indd dat wel maar toch irritant je betaalt toch ook voor normaal internet maar ik heb thuis ook maar 1 streepje bereik (geen deathgrip)

Ja klopt, was vergeten erbij te zeggen, mijn internet doet het wel redelijk gelukkig, ook al heb ik weinig streepjes... (of spreek ik mezelf nu tegen? ) Het rare is dat ik nu opeens wel de deathgrip heb met Vodafone, maar toen ik een Telfort abo had niet.
  #194  
Oud 22-08-10, 23:24
TeunD TeunD is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door loller Bekijk bericht
Je krijgt pas je microsimkaart als je abonnement is ingegaan. Dus zelfs op de porteerdag is er een kans dat je 'm niet meekrijgt (als je abo nog niet is geporteerd).

Kheb vandaag m'n microsimkaartje gratis opgehaald en hij doet het perfect.
Ik krijg hem morgenavond afgeleverd. Heb ook aangegeven dat vanaf morgen mijn nummer overgezet mag worden (werd gevraagd bij dat aanvragen.. en aangezien ik al Vodafone prepaid klant ben...).
Nu ga ik dinsdag naar de Vodafone winkel om hem om te laten wisselen voor microSIM. Moet ik nog wat meenemen? Paspoort om me te legitimeren? Ik ben minderjarig en het contract wordt ondertekend door mijn moeder (en zij heeft hem op haar naam ook 'aangevraagd'. Kan ik zelf omwisselen voor een microSIM of moet zij dit doen?
  #195  
Oud 23-08-10, 00:08
loller loller is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 76
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TeunD Bekijk bericht
Ik krijg hem morgenavond afgeleverd. Heb ook aangegeven dat vanaf morgen mijn nummer overgezet mag worden (werd gevraagd bij dat aanvragen.. en aangezien ik al Vodafone prepaid klant ben...).
Nu ga ik dinsdag naar de Vodafone winkel om hem om te laten wisselen voor microSIM. Moet ik nog wat meenemen? Paspoort om me te legitimeren? Ik ben minderjarig en het contract wordt ondertekend door mijn moeder (en zij heeft hem op haar naam ook 'aangevraagd'. Kan ik zelf omwisselen voor een microSIM of moet zij dit doen?
Ik moest mezelf legitimeren ja, omdat het abonnement onder mijn naam staat. Je zult dus je moeder (mét legitimatie) moeten meeslepen.
  #196  
Oud 23-08-10, 01:14
Jeronimo88 Jeronimo88 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard

Even een andere vraag hé over deze actie , ben hem nog niet tegen gekomen

:

Ik sms veel, dus wat nou als ik de 350/700(20 euro. maar dan wel 1400 smsjes mits je niet belt ) abbo afsluit met een van die gare toestellen die je kan kieze, die weggeef,verkoop ofzo, dan kan je toch wel de sms blox (mis)(ge)bruiken ?
Maar kan je dan nog wel je sim omzetten naar een supersim ? lijkt mij van wel, but you never kow !

Ik zit al 4,5 jaar bij vodafone, maar krijg wel steeds minder bereik en internet "dips" in mijn omgeving(almere) Dus daarom wou ik een t-mobile abbo afsluiten. Maar dit is echt zeer aantrekkelijk!
  #197  
Oud 23-08-10, 11:12
huibregt huibregt is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 212
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeronimo88 Bekijk bericht

Ik zit al 4,5 jaar bij vodafone, maar krijg wel steeds minder bereik en internet "dips" in mijn omgeving(almere) Dus daarom wou ik een t-mobile abbo afsluiten. Maar dit is echt zeer aantrekkelijk!
Minder bereik komt doordat het mobiele dataverkeer de laatste tijd enorm is toegenomen. De netwerken (van alle providers) balanceren daardoor op de rand van hun kunnen, met slechter bereik als gevolg. Het is niet voor niets dat men (weer) datalimieten gaat invoeren. Men probeert op die manier de netwerken in de lucht te houden totdat grootscheepse uitbreidingen gerealiseerd zijn.
  #198  
Oud 23-08-10, 15:40
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TeunD Bekijk bericht
Ik krijg hem morgenavond afgeleverd. Heb ook aangegeven dat vanaf morgen mijn nummer overgezet mag worden (werd gevraagd bij dat aanvragen.. en aangezien ik al Vodafone prepaid klant ben...).
Nu ga ik dinsdag naar de Vodafone winkel om hem om te laten wisselen voor microSIM. Moet ik nog wat meenemen? Paspoort om me te legitimeren? Ik ben minderjarig en het contract wordt ondertekend door mijn moeder (en zij heeft hem op haar naam ook 'aangevraagd'. Kan ik zelf omwisselen voor een microSIM of moet zij dit doen?
Ik ben ook minderjarig en abbo stond op me moeders naam, maar ik hoefde me niet te legtimeren was zelf gegaan en vroeg of ze het konden omzetten. Alleen de vrouw begreep me eerst niet ze dacht dat microsim alleen voor ipad is maar toen ging ze navragen en had ik 'gek' genoeg gelijk.
  #199  
Oud 23-08-10, 15:58
M.C. M.C. is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 15
Standaard

Ik had ook een abonnement afgesloten met die tv gids actie.Bel+SMS+Web 200 min/400 sms + HTC Legend die ik verkocht heb voor 300. Maargoed vandaag is het abonnement actief geworden. Ik heb netjes handmatig de internet instellingen gedaan zoals die op de VF site staan. Als ik het internet op wil krijg ik de volgende melding:
Mobiel datanetwerk activeren niet mogelijk : U hebt geen abonnement op een mobiele dataservice.
  #200  
Oud 23-08-10, 19:34
TeunD TeunD is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 19
Standaard

Vandaag abonnement binnen gehad. Nummer wordt op 6 september pas over gezet. Nu wil ik in die tijd toch wel mn nieuwe iPhone 4 kunnen gebruiken. Nu heb ik een prepaid simkaart (vandaag nog 10 euro btg op gezet om het mee uit te zingen tot 6 september). Kan je die zelf knippen tot microSIM formaat denken jullie? Hoe?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone - Simonly aanbieding ANWB WEG? ewaa Vodafone 2 14-06-11 17:16
Vodafone sim abonnement naar Vodafone prepaid toestel mvo72 Koopinformatie Nederland 1 13-02-11 11:51
Vodafone Blox in het buitenland actie KK001 Internet in buitenland (roaming) 7 16-08-10 14:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:42.