Vodafone sim-only tv-gids/anwb actie discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben nu bezig met nummer behoud van de actie. Ze vragen wat mijn netwerk provider is KPN lijkt me, aangezien ik bij Hi zit. Dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ben nu bezig met nummer behoud van de actie.
Ze vragen wat mijn netwerk provider is KPN lijkt me, aangezien ik bij Hi zit. Dan vragen ze naar de service provider, lijkt me dan dat ik daar Hi in moet vullen. Helaas staat deze er niet tussen. Moet ik dan bij service provider ook gewoon SP mobiel/KPN selecteren. Hoop dat iemand me hier even snel mee kan helpen.
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Echter: thuis en op kantoor heb ik veel slechter bereik met Vf dan t-mobile (geen 3G amper GPRS, soms geen "geen service") Met t-mob had ik iig altijd wel GSM en GPRS bereik, bijna volop. Dussssss. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb het na gevraagd bij Hi, en alles valt onder KPN wat natuurlijk ook logisch is.
Bedankt voor de tip, morgen ochtend meteen even bellen! |
|
|||
|
|||
Zeker even bellen ja, bij mij hadden ze nummerbehoud aangevraagd bij een verkeerde provider! En uiteraard was dat geweigerd..had ik niet gebeld om te vragen hoe het ermee stond, zat ik nu nog te wachten maar na telefoontje is alles snel geregeld
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Net dus contact gehad met Vodafone, en natuurlijk.. nummerbehoud was niet gelukt.
Alles opnieuw moeten aanvragen, wilde hij me over laten gaan per 7 dec. Dus ik zeg nee ik wil z.s.m. en Hi geeft mij toestemming om 4 maanden van te voren het contract te beëindigen. Dus hij zegt, oké ik laat het per 7 september ingaan. Dus ik geef aan dat ze het maar op morgen zetten i.v.m. de FUP. Nou eindelijk weer opnieuw bestelt, oude is geannuleerd, en als het goed is komt deze er wel door.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Oké, ik zal zo nog eens bellen!
Bedankt voor de tip. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Doe ik, ANWB actie ;- )
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Waar kun je bij My T-Mobile zien of Vodafone een verzoek tot nummerbehoud heeft ingediend?
Ik heb gisteren een Legend met abonnement besteld maar zie bij T-Mobile nog niks staan. Ik hoop dat alles in 1 keer goed gaat. Morgen (zaterdag) is de klantenservice niet bereikbaar en vanaf maandag gaan de datalimieten al in |
|
|||
|
|||
Even Vodafone bellen heb je meteen antwoord.
Nou mijn tweede poging is ook niet goe gegaan.. Lag aan het systeem vanaf volgende week konden ze weer abonnementen aannemen, ik zeg: mooi buiten de FUP zeker? Nee zo zat het niet in elkaar meneer kreeg ik te horen. Krijg een uur later dat ze mijn eerste bestellen (die vanochtend geannuleerd is) maandag middag geleverd gaat worden!? We zullen zien of het met nummer behoud is, en anders mogen ze hem mee terug nemen. |
|
|||
|
|||
Ik heb echt een spotgoedkoop abonnement!!
Voor 11,95 via directsales/studenten de 400 bel/sms+web abo afgesloten met FUP!!! Ongeveer 3 weken geleden afgesloten, nog voor de "verkeerde" prijs. Nummerportering is 6 oktober. Heb bevestigingsmail (na contact) dat ik 2 jaar lang maar 11,95 p/maand betaal voor 400 min/sms en onbeperkt online!!! |
|
|||
|
|||
Citaat:
4 weken geleden heb ik hetzelfde abbo afgesloten. Tot op heden heb ik nog steeds geen uitsluitsel over het maandbedrag... Mijn portering gaat 13 sept. in. Ik heb het geprobeerd via de telefonische klantenservice van VF. Daar kon men er weinig mee. Daarna geprobeerd via mail aan bovenstaand adres. 2 weken geleden een leesbevestiging ontvangen, daarna dat men deze vraag zou doorspelen naar hogerhand. Nu 2 weken later nog geen reply. Dus nogmaals gemaild over de status, maar men reageert daar zeer traag op email heb ik het idee.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hoe enthousiast kun je zijn..
Nu nog een definitieve leveringsdatum van Vodafone gekregen voor het eerste abonnement dat ik aangevraagd heb, maar wel geannuleerd..? Ik ben benieuwd. |
|
|||
|
|||
Heb ook een anwb/vodafona sim-only abbo afgesloten: 190 min +web voor 10,95.
Maar ik blijf het raar vinden dat er niet zwart op wit staat dat je gedurende de 2 komende jaren hetzelfde maand-bedrag blijft betalen. In de actievoorwaarden staat bij punt 2: 2. De Actie loopt van 1 maart 2010 tot 31 maart 2011 (hierna genoemd de Actieperiode). En bij de FAQ staat dat gedurende de gehele looptijd van het contract je een flinke extra korting krijgt op de standaard tarieven. Hierin staat niet de hoogte van korting omschreven. Kortom, als ze straks gaan bedenken dat het nog maar 5% korting op de standaard tarieven is zit je er aan vast voor 2 jaar?? Wie weet hier meer over. Hou van zwart-op-wit bij afspraken. |
|
|||
|
|||
Dubbele post
Laatst gewijzigd door Mr.Boss; 04-09-10 om 22:55. Reden: dubbele post |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone - Simonly aanbieding ANWB WEG? | ewaa | Vodafone | 2 | 14-06-11 17:16 |
Vodafone sim abonnement naar Vodafone prepaid toestel | mvo72 | Koopinformatie Nederland | 1 | 13-02-11 11:51 |
Vodafone Blox in het buitenland actie | KK001 | Internet in buitenland (roaming) | 7 | 16-08-10 14:54 |
|
|