//

Vodafone sim-only tv-gids/anwb actie

Vodafone sim-only tv-gids/anwb actie discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Dat je tegoed maar 1 maand geldig is, vind ik ook wel wat jammer. Aan de andere kant is dit zo goedkoop, je kunt een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 06-08-10, 10:42
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Dat je tegoed maar 1 maand geldig is, vind ik ook wel wat jammer. Aan de andere kant is dit zo goedkoop, je kunt een aardig dikke belbundel krijgen voor weinig geld.
Als je een gewoon abonnement of sim-only van VF hebt, geldt dit net zo goed, hoor. Elke provider heeft z'n voor en nadelen. Nu krijg je iig fatsoenlijk dekking (3G bereik), dat vind ik belangrijker dan dat m'n belminuten 2 maanden lang houdbaar zijn.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 06-08-10, 14:20
Leonk Leonk is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 270
Standaard

bij een normaal abo van vodafone neem kan je je tegoed van maximaal 1 maand meenemen. maar inderdaad de prijs is erg goed dus het maakt niet zo gek veel uit en dekking is inderdaad erg belangrijk.
  #43  
Oud 06-08-10, 17:29
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Zo, simkaartje binnen. Op het contract kon ik geen prijs informatie vinden. Wel de porteringsdatum voor mijn mobiele telefoonnummer (eind augustus)
Daarna open ik een Topic over de dekking van VF
  #44  
Oud 06-08-10, 17:51
Leonk Leonk is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 270
Standaard

Dekking van VF is prima daar hoef je geen topic over te openen lijkt mij maar misschien is er een verschil tussen sim only en ABO van VF lijkt me niet maar we horen het wel.
  #45  
Oud 06-08-10, 19:43
bureno bureno is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 29
Standaard

Net een vriendelijke dame uit tilburg aan de lijn gehad voor het maken van een bezorgafspraak van het contract. Morgenmiddag komt er iemand langs.
sim-only bel+sms+web400 besteld op 29-07. Duurde even ivm nummerportering vermoed ik.. Ben benieuwd of er nog iets terug te vinden is in het contract over maandbedrag. En of het dus inderdaad 11,95/maand gaat zijn . (nog steeds geen uitsluitsel hierover van vodafone ontvangen)
  #46  
Oud 06-08-10, 23:20
loller loller is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 76
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bureno Bekijk bericht
Net een vriendelijke dame uit tilburg aan de lijn gehad voor het maken van een bezorgafspraak van het contract. Morgenmiddag komt er iemand langs.
sim-only bel+sms+web400 besteld op 29-07. Duurde even ivm nummerportering vermoed ik.. Ben benieuwd of er nog iets terug te vinden is in het contract over maandbedrag. En of het dus inderdaad 11,95/maand gaat zijn . (nog steeds geen uitsluitsel hierover van vodafone ontvangen)
Hoop zelf ook dat het toch 11,95 wordt.

Laatst gewijzigd door loller; 06-08-10 om 23:22.
  #47  
Oud 07-08-10, 09:31
Domino16 Domino16 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard

Ik heb net via de website bestel 620min abb voor 19,95... ben benieuwd hoe het nummerportering gaat. Bij Tele2 was opzegtermijn 1 maand... Nu kijken hoe Vodafone dit gaat opzeggen.... Volgens website kan je bij 620 ook voor 5 EUR extra VOIP gebruiken.. klopt dat ?
  #48  
Oud 07-08-10, 10:08
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Domino16 Bekijk bericht
Ik heb net via de website bestel 620min abb voor 19,95... ben benieuwd hoe het nummerportering gaat. Bij Tele2 was opzegtermijn 1 maand... Nu kijken hoe Vodafone dit gaat opzeggen.... Volgens website kan je bij 620 ook voor 5 EUR extra VOIP gebruiken.. klopt dat ?
Ik vroeg het 30 juli aan. 30 augustus wordt m'n nummer geporteerd (1 maand opzegtermijn t-mobile) Een paar posts terug heeft iemand op een rijtje gezet welke extra Blox hij kon bestellen, ik geloof dat die er ook tussen stond.
  #49  
Oud 07-08-10, 18:46
Dejive Dejive is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 263
Standaard

Staat niks op het contract ofzo van die 11,95..heb ik ook..en kon er niks over vinden..zie het wel op mijn eerste factuur straks en anders neem ik contact op dat ik hem toch echt voor 11,95 had..staat ook in de bevestigingsmail..
Bij mij ging het supersnel..'s avonds gemaild, volgende dag werd ik al gebeld voor een afspraak..die dag daarna kwamen ze al langs.
Zit gewoon een normale simkaart bij (helaas, probeerde het te veranderen, maar kreeg niemand te pakken die erover ging).
Maar gewoon bij de lokale vodafone shop om laten zetten in een micro sim, kostte niks..geen probleem, zeer tevreden ermee.
  #50  
Oud 08-08-10, 18:43
Persmoment Persmoment is offline
• iOS 4.1
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 38
Standaard

Druk bezig met het afsluiten van het abonnement, maar loop vast bij de vraag over mijn serviceprovider. Ik heb een abonnement bij Hi, valt dus onder KPN... Echter staat er bij KPN niet de optie te kiezen voor Hi. Wie?
  #51  
Oud 08-08-10, 22:37
bureno bureno is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 29
Standaard

Ik heb als service provider "SP Mobiel/KPN" ingevuld, dit lijkt tot nu toe goed te zijn gegaan Gisteren de simkaart en het contract ontvangen wat 13 sept in gaat incl. nummerportering.
Overigens heeft bellen hierover naar de Vodafone klantenservice weinig nut, daar weet men het ook niet als je 't vraagt
  #52  
Oud 09-08-10, 21:45
RemkoDJ RemkoDJ is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 13
Standaard

MIjn T-Mobile abbo loopt nog tot 13 november 2010. Vanaf die datum zou ik graag willen overstappen op Vodafone dan, middels dit abbonement. Als ik nu morgen die tv gids sim only 300 zou bestellen, zou het dan vanaf die datum in kunnen gaan? En moet ik eerst me t-mobile opzeggen of doen hun dat voor me? Ik wil wel me nummer meenemen.
  #53  
Oud 09-08-10, 21:57
jerommie jerommie is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard

Heb paar dagen geleden ook nog snel het 400min abo aangevraagd voor 11,95, en ook alleen nog maar de automatische bevestigingsmail gehad. Ben toch echt wel benieuwd wanneer iemand zijn eerste faktuur krijgt en wat daar dan op staat en of het ook evt. verrekend is...
  #54  
Oud 10-08-10, 00:08
FridgeNL's schermafbeelding
FridgeNL FridgeNL is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 987
Stuur een bericht via ICQ naar FridgeNL Stuur een bericht via MSN naar FridgeNL
Standaard

Ik heb vandaag een sms ontvangen dat mijn (eerste) rekening online staat, ondanks het feit dat er in het contract het volledige bedrag vermeld staat is op mijn factuur gewoon de actieprijs berekend.
__________________
"Of all the things i've ever lost, i miss my mind the most."
© Ozzy Osbourne
  #55  
Oud 10-08-10, 00:10
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jerommie Bekijk bericht
Heb paar dagen geleden ook nog snel het 400min abo aangevraagd voor 11,95, en ook alleen nog maar de automatische bevestigingsmail gehad. Ben toch echt wel benieuwd wanneer iemand zijn eerste faktuur krijgt en wat daar dan op staat en of het ook evt. verrekend is...
Waar kan je hem nog voor € 11,95 nog bestellen?
  #56  
Oud 10-08-10, 10:04
raffellos raffellos is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suriboy777 Bekijk bericht
Waar kan je hem nog voor € 11,95 nog bestellen?
Volgens mij nergens meer. Ze bieden het nu aan voor 14,95...
  #57  
Oud 10-08-10, 10:22
mailman001 mailman001 is offline
• iOS 5.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: zeist
Berichten: 52
Standaard

heb net ook mijn online rekening bekeken en daar staat netjes de actieprijs €12,95
  #58  
Oud 10-08-10, 11:30
TeunD TeunD is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 19
Standaard

Wel interessant voor mij, aangezien ik toch wel geinteresseerd ben in de bel+sms+web 400 van Vodafone.

Kan iemand mij precies vertellen hoe het zit met dat internet bij dit abonnement? Is wel erg goedkoop; 14,95 per maand. Hoeveel kun je internetten (binnen die fair use policy). Maar vooral; wat is de snelheid?


groetjes,
Teun


ps geld de gratis sms verdubbelaar op dit abonnement dan nog wel?

Laatst gewijzigd door TeunD; 10-08-10 om 14:14.
  #59  
Oud 10-08-10, 13:15
mdlaat mdlaat is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TeunD Bekijk bericht
ps geld de gratis sms verdubbelaar op dit abonnement dan nog wel?
Nee.......
  #60  
Oud 10-08-10, 14:05
TeunD TeunD is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mdlaat Bekijk bericht
Nee.......
hmm, maar het is dan alsnog een heel goedkoop abonnement.

Is de bel+sms+web 400 de 'grootste' bundel die je kunt krijgen bij deze aanbieding? Waar kan ik hem precies bestellen?

Iemand enig idee hoe het met de snelheid van het internet zit?

Laatst gewijzigd door TeunD; 10-08-10 om 14:14.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone - Simonly aanbieding ANWB WEG? ewaa Vodafone 2 14-06-11 17:16
Vodafone sim abonnement naar Vodafone prepaid toestel mvo72 Koopinformatie Nederland 1 13-02-11 11:51
Vodafone Blox in het buitenland actie KK001 Internet in buitenland (roaming) 7 16-08-10 14:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:40.