Vodafone sim-only tv-gids/anwb actie discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid Hoe kan je je dataverbruik zien? Wie weet nummer om daar naar toe te bellen of hebben ze dat niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Instellingen > Algemeen > Gebruik (onderaan, gegevens mobiele netwerk)
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook net van deze actie gebruik gemaakt. Als ANWB lid maar gewoon gebruik gemaakt van de anwb-actie, ipv de tvgids actie. Geen idee of dit verder iets uitmaakt, maar goed.
Ik had al een vodafone abbonnement, die binnen een half jaar af zou lopen, dus ik was mocht mijn abo gaan verlengen. Binnen een half uur na het invullen van het formulier op Internet kreeg ik een e-mail dat mijn aanvraag in behandeling was genomen. Binnen een half uur daarna kreeg ik een e-mail dat de wijziging is doorgevoerd. Bij het checken in MyVodafone op Internet, staat daar inderdaad het nieuwe abbonnement al (400 min/sms + web.. De iPhone 4 is vanmiddag besteld in Antwerpen ).. Echt absurd snel.. sneller dan ik verwacht had, aangezien ik nu een telefoon heb waar ik geen Internet op kan bekijken met een Internet abbonnement |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar waar moet ik naar kijken? Verstuurd of ontvangen? Ontvangen neem ik aan toch? |
|
|||
|
|||
Dus als ik hem nu met nummerbehoud zou bestellen dan zou ik hem ook in januari ik kunnen laten gaan?(ivm beëindiging contract tmobile in januari) En dus gewoon onder de oude voorwaarden voor datagebruik vallen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor de zekerheid kun je dan de 3g verbinding uitzetten. Scheelt je ook batterij. |
|
|||
|
|||
Ik denk van niet, volgens mij kan je met nummerbehoud pas 4 maanden voor de overzetting bestellen.. Dit weet ik overigens niet helemaal zeker.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het zou misschien kunnen als je contract voor 6 jan afloopt om dat voor 6 september een nieuw contract aan te vragen. Alleen kan je hem dan niet voor de 6e tekenen. En dan weet ik niet hoe het dan wettelijk zit qua voorwaarden. Zo veel verstand heb ik dan weer niet van dat soort zaken. |
|
|||
|
|||
Helaas kan ik hem ook pas laat bestellen.. Is er inmiddels al bekend welke data limieten gelden voor deze abo's?
|
|
|||
|
|||
okeej je hebt het helder uitgelegd! Contract loopt pas af op 19 januari dus helaas.
|
|
||||
|
||||
zo dit is wel echt goedkoop zeg
Jammer dat voor 2 jaar is Ik kan volgende maand pas verlengen Iemand een idee of deze actie dan nog geldt |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb zo'n vermoeden dat het 250MB is. De normale prijs van de abonnementen liggen niet hoger dan €29,50 per maand... met uitzondering van de 620 min/sms. Dus die laatste zal wel 1GB zijn.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Er staat nu nog de FUP van 'niet regelmatig 10x meer dan het gemiddelde verbruik per maand'.. Wat het vanaf 6 september wordt zou ik niet weten.. Heb hem voor de zekerheid dus nu maar alvast besteld Laatst gewijzigd door Toet1; 17-08-10 om 11:29. |
|
|||
|
|||
Daar heb je helemaal gelijk in! Ben het formulier aan het invullen maar ik zie nergens dat je een ingangsdatum in kan stellen, alleen onder de noemer nummerbehoud is dit mogelijk...of komt er hierna nog een scherm?
|
|
|||
|
|||
Ik zit ook heel sterk te denken om het abonnement nu aan te schaffen, dan ben ik misschien net op tijd voor de oude voorwaarden.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ja klopt Wi-Fi staat gewoon aan op mijne iphone 4 maar hij pakt mijn netwerk niet. Bij mij zus (andere huis) kan ik wel gewoon op Wi-Fi. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Update: Net naar VF geweest, maar ze konden me niet zo veel vertellen, aangezien het abbo nu via anwb/tvgids gaat, en ze dus niets weten over de voorwaarden die anwb/tvigds aan het abbo stelt. Ze zei wel dat mijn abbo nu per direct gewijzigd is.. Laatst gewijzigd door Toet1; 17-08-10 om 17:05. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone - Simonly aanbieding ANWB WEG? | ewaa | Vodafone | 2 | 14-06-11 17:16 |
Vodafone sim abonnement naar Vodafone prepaid toestel | mvo72 | Koopinformatie Nederland | 1 | 13-02-11 11:51 |
Vodafone Blox in het buitenland actie | KK001 | Internet in buitenland (roaming) | 7 | 16-08-10 14:54 |
|
|