Vodafone sim-only tv-gids/anwb actie discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door TeunD hmm, maar het is dan alsnog een heel goedkoop abonnement. Is de bel+sms+web 400 de 'grootste' bundel die je kunt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Blader dit topic even door zou ik zeggen..
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik heb op dit moment een vodafone abo en bijna overal prima 3g dekking. ga eind deze maand ook over naar deze sim only aanbieding
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Iemand die dit abonnement heeft hetzelfde probleem (met een iPhone 4)? Ik heb een iPhone 4 en hoopte toch wel een goede 3g dekking te hebben van het netwerk zelf al..... |
|
|||
|
|||
Sms verdubbellaar? met onbeperkt internet gebruik je toch whats app
Sms is zo 2009 haha En ik heb over prima en snel 3g bereik woon in de randstad dus das Altijd wel goed Laatst gewijzigd door mailman001; 10-08-10 om 16:50. |
|
|||
|
|||
Dus eigenlijk is nu Vodafone ineens slechter dan T-mobile? SLechter bereik lees ik nu mensen hebben maar 1 streepje? Kan iemand mij vertellen want twijfel tussen T-mobile en Vodafone?
|
|
|||
|
|||
Tot nu toe heb ik voor 80% altijd beter bereik dan mensen met t-mobile in mijn vriendenkring. De andere 20% is het hetzelfde als het bereik van t-mobile. Ik heb nog nooit slechter bereik gehad.
Denk dat het ook wel van je regio afhangt en of je dichter bij een mobile mast of vodafone mast zit maar dat weet ik niet zeker |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
FF google en kijk eens Vodafone.. |
|
|||
|
|||
Moet je lid zijn van de Tvgids voor deze actie? Ik ben wel lid van de ANWB maar de TVgids is goedkoper.
EDIT: Wat is het verschil tussen ANWB/TVgids? Als ik ze beide open heb staat er bij: ANWB- 190 Bel/sms TVGIDS- 190 belminuten. Er staat dus geen sms bij de TVGIDS actie? Laatst gewijzigd door Mr_recci; 11-08-10 om 15:06. |
|
|||
|
|||
Leveren ze wel microsim met deze actie want had net gebeld ze zeiden van niet. Iemand bevestiging?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oke, dus ik kan met mijn anwb abbo (vodafone) met die simkaart gewoon naar Vodafoneshop (voor mij in Roosendaal) en dan gewoon microsim ruilen voor die? Maar die microsim heeft toch andere abbo of hoe doen ze dat?
|
|
|||
|
|||
Als ik de reacties op het forum mag geloven kan je gewoon aangeven dat je een microsim nodig hebt bij een Vodafone store en dan geven ze die mee.. Lijkt mij dat dat geen enkel probleem moet zijn!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nee, heb het enkel gelezen.. Ik neem dit abonnement pas zodra mijn abo bij t-mobile afgelopen is (9 feb). Maar gezien veel mensen met een geimporteerde iphone 4 dit abonnement nemen lijkt het me dat dit geen probleem gaat geven =)
|
|
|||
|
|||
Ik ben met mijn simkaart naar de vodafone winkel in zeist geweest en daar werd ie zonder problemen omgeruild. Let wel je oude simkaart word gedeactiveerd. Zie mijn post 2 blz terug.
|
|
|||
|
|||
Dankjewel dus het moet geen probleem zijn!
Het maak niet uit dat mijn nieuwe huidige abbo (simkaart) word gedeactiveert als ik maar microrsim krijg hoe doen ze dit dan? Knippne of krijg je gewoon nieuwe? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone - Simonly aanbieding ANWB WEG? | ewaa | Vodafone | 2 | 14-06-11 17:16 |
Vodafone sim abonnement naar Vodafone prepaid toestel | mvo72 | Koopinformatie Nederland | 1 | 13-02-11 11:51 |
Vodafone Blox in het buitenland actie | KK001 | Internet in buitenland (roaming) | 7 | 16-08-10 14:54 |
|
|