Vodafone sim-only tv-gids/anwb actie discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Als je nummerbehoud wilt aanvragen, moet je dan eerst je huidige abonnement bij een andere provider opzeggen? Ik heb nu een abonnement bij Hi, die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Als je nummerbehoud wilt aanvragen, moet je dan eerst je huidige abonnement bij een andere provider opzeggen? Ik heb nu een abonnement bij Hi, die al is afgelopen en dus elke maand op te zeggen valt. De 21e van de maand gaat de nieuwe maand in, dus ben benieuwd wat de eerste stap moet zijn (Vodafone bestellen met nummerbehoud of eerst opzeggen en wachten op bericht).
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Is dit op dit moment de beste 'actie' bij Vodafone?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Inmiddels via de vodafone helpdesk wel al te horen gekregen dat de overstapdatum 13 september zal zijn. Bij Hi heb ik zelf niets opgezegd, dat doet Vodafone als 't goed is. Buiten de standaard bestelbevestiging (was toen nog 11,95/maand voor bel+sms+web-400) geen emails meer ontvangen. Ik ben benieuwd wanneer ik simkaart en contract zal ontvangen... |
|
|||
|
|||
Ik zit er ook zwaar over na te denken om zo spoedig mogelijk over te stappen naar vodafone. Ik baal alleen een beetje van de 'overstap-maand' ... ik ben namelijk van plan mijn Hi abbo zo laag mogelijk te zetten, wat inhoudt dat ik alleen 75 belminuten heb. Op die manier kan ik een hoge 'boete' voorkomen doordat ik voortijdig mijn abbo opzeg.. maar hierdoor krijg ik wel weer een enorme rekening in die maand.
Iemand tips? |
|
|||
|
|||
Dit is natuurlijk ook wel een super actie voor je ipad 3G, of zie ik dat verkeerd??
Bedoel tis een stuk goedkoper dan de speciale ipadabbonementen die ik nou niet echt geodkoop vind en die daarnaast niet zo heel veel mb's per maand bieden voor dat geld.... |
|
|||
|
|||
Mijn abo bij T-mobile loopt af per 2 okt. Ik wil ook dit vodafone abo afsluiten. Kan ik ook aangeven dat deze per 2 okt. moet ingaan?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En past de simkaart die je ontvangt van deze actie ook in de ihone? Heb ergens gehoord dat je ze eerst moet verknippen?
|
|
|||
|
|||
[FONT=Arial][SIZE=5]Bedankt voor je bestelling[/SIZE]
[/FONT][SIZE=-1][FONT=Arial]Je bestelling [/FONT][FONT=Arial][/FONT] Sim Only Bel+SMS+Web 2 jaar[SIZE=2] [/SIZE][SIZE=2]Vanaf €9,95 per maand[/SIZE] [SIZE=1]Sim Only Bel+SMS+Web vanaf 135 minuten[/SIZE][SIZE=2] n>[/SIZE] [SIZE=-1]Aantal belminuten [/SIZE][SIZE=-1]620[/SIZE] [SIZE=-1]Bel + SMS+Web[/SIZE] [SIZE=-1]€ 39,95[/SIZE] [SIZE=-1]Actieprijs[/SIZE] [SIZE=-1]€ 19,95[/SIZE][/SIZE] |
|
|||
|
|||
[crosspost: Tweakers.net]
Allemaal leuk en aardig die Vodafone actie... maar dan moet je het ook daadwerkelijk kunnen bestellen. My story: heb via de website abonnement besteld, 1 mailtje gekregen direct erna, waarin staat dat zodra een medewerker de bestelling processed, ik een bevestigingsmailtje krijg. Dat bevestigingsmailtje heb ik nooit gekregen. Ik dus proberen Vodafone te bellen, je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Niemand wil verantwoordelijkheid nemen, en je krijgt steeds een telefoonnummer van een andere afdeling... Uiteindelijk dus ook het telefoonnummer dat in bovenstaande posts is vermeld. Het telefoonnummer... waar niemand door kan komen. Blijkbaar is die actie zo populair geworden, en hebben zoveel mensen gebeld.. dat ze geen zin meer hebben om op te nemen. Het telefoonnummer is dus niet bereikbaar... ik probeer er al 2 dagen door te komen (meer dan 15 keer gebeld, je wordt niet eens in een rij geplaatst.. maar de verbinding wordt direct verbroken). Vriend van mij heeft in de afgelopen 3 dagen... 28 keer gebeld... geen success. Nu kreeg ik door een ander nummer te kiezen in het keuzemenu, wel een medewerker aan de lijn. Die zei dat het zo ontzettend druk is, dat ze niet weten wanneer je je abonnement daadwerkelijk bevestigd zou krijgen. Zijn woorden: "normale wachttijd is 2 weken, maar dat ga je nu niet meer halen". Blijkbaar komt iedereen op een lijst te staan, en die wordt langzaam afgehandeld op volgorde. Wel belachelijk dat een groot bedrijf als Vodafone een onbereikbare klantenservice heeft. We willen allemaal voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, maar tegen welke prijs? Service vind ik erg belangrijk. Als er straks iets mis gaat met mijn factuur of abonnement, wil ik wel iemand kunnen bereiken van de klantenservice, die me ook daadwerkelijk helpt! Daarnaast heeft een andere vriend van mij, dezelfde actie een maand geleden besteld. Vandaag even wat testen gedaan met 3x iPhone4... De Vodafone heeft 1 streepje t.o.v. 4 streepjes T-Mobile... En de beloofde 3G snelheden worden nimmer gehaald. Nu probeer ik zeker geen reclame te maken voor T-Mobile.. daar ben ik namelijk helemaal niet over te spreken (wil zelf overstappen van T-Mobile... maar dat is een compleet ander verhaal). Jammer.. ben nu dus wel opzoek naar een voordelig abonnement voor mijn iPhone 4 Suggesties erg welkom in ieder geval! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Shit, ik heb het vanochtend besteld bij vodafone! |
|
|||
|
|||
Vorige week ook een 190 SIM besteld.
Kreeg vlak daarna een aflever-telefoontje. Afspraak gemaakt en werd dag voor aflevering weer gebeld dat aflevering niet door kon gaan omdat nummer-portering nog niet rond was. Eergisteren werd ik weer gebeld en gisteren werd de SIM afgeleverd. Hij doet het nog niet, want nummerportering vindt pas plaats op 30 augustus. |
|
|||
|
|||
goed dat ik dit nu lees. Kan eind deze maand verlengen (dan zit ik 6 maanden voor de einddatum) en het kan ook voor bestaande klanten. Dit bespaart me een hoop kosten per maand dank je voor het plaatsen van deze topic
|
|
|||
|
|||
Mijne gaat 20 aug in. Ben benieuwd of ik de 400 minuten voor 11,95 krijg of voor 14,95 ...
|
|
|||
|
|||
Weet iemand toevallig of je tussentijds ook je abo kan aanpassen? Ik doel niet op de blocks maar gewoon je aantal belminuten/smsjes.
|
|
||||
|
||||
Ja, shit man! Geheid dat jij precies hetzelfde gaat overkomen....
Citaat:
Citaat:
Je kunt ook zelf (alvast) je abonnement opzeggen, dan hoef je die maand opzegtermijn niet aan te houden bij je aanvraag voor nummerbehoud. Maar dan moet je wel aan je huidige provider kenbaar maken dat ze je je nummer mee wil nemen naar een nieuwe provider. Je huidige provider is geloof ik wettelijk verplicht om je nummer dan 3 maanden 'vast' te houden alvorens de prullenbak in te mieteren of opnieuw (aan iemand anders) uit te geven. Vraagje: hoe wist jij van die datum af? Hoe kwam je daar achter? Laatst gewijzigd door ballegooier; 06-08-10 om 01:57. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Voordeel naar Vast Bellen naar vaste nummers binnen Nederland voor maar 0,05 Euro per minuut. € 7,50 per maand. Zorgeloos naar Vast Tot 1000 minuten per maand bellen naar vaste nummer binnen Nederland. € 20,00 per maand. Bellen naar Vast 60 BloX 60 minuten bellen naar alle vaste nummers in Nederland 3,50 Euro per maand € 3,50 per maand. BloX voor Internationaal Bellen Voordeel naar Buitenland Bellen en sms'en naar buitenlandse nummers voor al 0,16 euro per min./sms € 9,50 per maand. BloX voor Mobiel Internet Zuid Afrika WK actie Gratis aanzetten. Internet op je mobiel in Zuid-Afrika 1,- euro per MB. Actievoorwaarden: vodafone.nl/wk € 0,00 per maand. BloX voor Internationaal Bellen Buurlanden BloX Buurlanden BloX € 4,50 per maand. Internet op Reis 5 MB Deze BloX kost eenmalig 5,- euro en is 3 dagen geldig in 42 Passportlanden. € 0,00 per maand. Internet op Reis 25 MB Deze BloX kost eenmalig 10,- euro en is 7 dagen geldig in 42 Passportlanden. € 0,00 per maand. BloX voor SMS'en Zorgeloos SMS Tot 1.000 sms'jes per maand versturen. Activeer je Zorgeloos SMS BloX later in de maand? Dan ontvang je een hoeveelheid sms'jes naar evenredigheid en betaal je uiteraard ook minder die maand. € 10,00 per maand. Alle prijzen zijn inclusief BTW en per kalender maand berekend. |
|
||||
|
||||
Ik heb eergister al gebeld met Vodafone, gewoon de klantenservice.
Binnen 5 sec een medewerker aan de lijn. Gevraagd wanneer ik een abo kan bestellen, 4 maanden van te voren. Microsim is geen probleem, nummer kan ik meenemen. Ben al in '99 klant daar geworden, heette destijds Libertel geloof ik. Ik heb nooit klachten gehad. Je nummer meenemen en opzeggen, dat was 10 jaar geleden moeilijk, nu niet meer.... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik lees de volgende voorwaarde:
de aanbieding is geldig voor zowel nieuwe als bestaande klanten. Als u al Vodafone klant bent, kunt u met contractverlenging gebruik maken van deze aanbieding. Houdt u er rekening mee dat contractsverlenging pas mogelijk is als uw huidige contract binnen 6 maanden afloopt. ik heb toch 2 dingen over het sim only abo. Wat ik erg jammer vind zijn deze 2 punten: Je tegoed blijft één maand geldig. Je kunt het tegoed dus niet meenemen naar de volgende maand. Voodeel SMS/MMS Blox is NIET af te sluiten bij een Sim Only abonnement voor de rest prima aanbieding dan neem ik voor 2 euro meer wel een hoger sim only abo. |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone - Simonly aanbieding ANWB WEG? | ewaa | Vodafone | 2 | 14-06-11 17:16 |
Vodafone sim abonnement naar Vodafone prepaid toestel | mvo72 | Koopinformatie Nederland | 1 | 13-02-11 11:51 |
Vodafone Blox in het buitenland actie | KK001 | Internet in buitenland (roaming) | 7 | 16-08-10 14:54 |
|
|