//

Vodafone sim-only tv-gids/anwb actie

Vodafone sim-only tv-gids/anwb actie discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) oke bedankt voor de informatie ga vandaag even langs vodafone winkel....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 12-08-10, 13:11
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

oke bedankt voor de informatie ga vandaag even langs vodafone winkel.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 12-08-10, 17:46
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Stel ik zou vandaag bestellen op www.vodafone.nl/anwb hoelang duurt het voordat ik binnnen krijg?
  #83  
Oud 12-08-10, 22:32
Dejive Dejive is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 263
Standaard

Ik had hem via die tvgids (snap niet waarom je hem via anwb zou doen trouwens als het makkelijk kan via tvgids actie) binnen 2 dagen thuis.
Moet ook zeggen dat ik thusi 1 of 2 streepjes minder heb dan met t-mobile..maar ik heb nooit geen bereik.
Zelfs op mijn camping waar ik met t-mobile nooit bereik had heb ik standaard 2 of 3 streepjes. Of er nu 5 streepjes staan of 2, maakt mij niet uit..je bent net zo bereikbaar en kunt net zo goed bellen. Internetsnelheid weet ik nog niet echt..heb ik nog niet echt getest..alles lijkt sowieso sneller te zijn doordat ik nu een iPhone 4 heb Maar volgens mij het internetten ook wel
  #84  
Oud 12-08-10, 23:04
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dejive Bekijk bericht
Ik had hem via die tvgids (snap niet waarom je hem via anwb zou doen trouwens als het makkelijk kan via tvgids actie) binnen 2 dagen thuis.
Moet ook zeggen dat ik thusi 1 of 2 streepjes minder heb dan met t-mobile..maar ik heb nooit geen bereik.
Zelfs op mijn camping waar ik met t-mobile nooit bereik had heb ik standaard 2 of 3 streepjes. Of er nu 5 streepjes staan of 2, maakt mij niet uit..je bent net zo bereikbaar en kunt net zo goed bellen. Internetsnelheid weet ik nog niet echt..heb ik nog niet echt getest..alles lijkt sowieso sneller te zijn doordat ik nu een iPhone 4 heb Maar volgens mij het internetten ook wel
Dus je heb gewoon bijna altijd internet ondanks aantal streepjes. Ik heb via anwb omdat ik geen lid ben van tv gids maar wel anwb. Denk dat het anwb ook zoveel dagen zal zijn.
  #85  
Oud 12-08-10, 23:17
Leonk Leonk is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 270
Standaard

Je hoeft van beide geen lid te zijn en het zijn identieke acties dus er is er ook geen makkelijker dan de andere
  #86  
Oud 12-08-10, 23:21
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leonk Bekijk bericht
Je hoeft van beide geen lid te zijn en het zijn identieke acties dus er is er ook geen makkelijker dan de andere
Je moet lidmaatschapnummer opgeven dus neem aan dat je dan lid moet zijn bij anwb. Bij tvgids weet ik niet maar zal ook wel zoiets zijn of niet?
  #87  
Oud 13-08-10, 00:14
Leonk Leonk is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 270
Standaard

het is voor leden van de anwb dus dan moet je inderdaad een lidmaatschapsnummer ingeven en die andere is voor bezoekers van tvgids.nl dus dat kan iedereen zijn.
  #88  
Oud 14-08-10, 10:02
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Nee, het is nog simpeler: je mag als vriend of familie of kennis van iemand die lid is van de anwb ook gebruik maken van deze actie (zie FAQ)

Dus je kunt ook een anwb lidnummer vragen in je omgeving. Waarschijnlijk doet Vf er helemaal niets mee.
  #89  
Oud 14-08-10, 10:25
jojophone's schermafbeelding
jojophone jojophone is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 97
Standaard

VF wil het onbeperkt internet gaan beperken......al gelezen?

Nu sta ik in twijfel. Net simlockvrije iPhone 4 besteld......

Kan de 17e mijn nieuwe contract gaan regelen. Maar ik wil mijn nummer behouden dus pas 17 december gaat mijn abbo echt in.

Heb ik dan omdat ik voor 6 september mijn contract afsluit nog de oude voorwaarden? Of heb ik de nieuwe voorwaarden omdat ik pas half december ga bellen?

Anders overweeg ik om mijn nieuwe abbo bij VF nu al in te laten gaan en voor t eerst in 9 jaar een nieuw nummer te nemen.
  #90  
Oud 14-08-10, 11:07
jojophone's schermafbeelding
jojophone jojophone is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 97
Standaard

En dan bel je de klantenservice van VF, die weten nog van niks!

Dat is officieel nog niet bevestigd!
  #91  
Oud 14-08-10, 11:13
bureno bureno is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 29
Standaard

Ik heb m'n nieuwe simkaart en contract al in huis, het contract teken je aan de deur als Vodafone de sim komt brengen. Echter wordt mijn nummer 13 sept. geporteerd, en kan ik dan pas bellen via Vodafone. (nu nog Hi).
Ik ga er vanuit dat ik nog gewoon onder de oude regeling val? Ik heb immers al op 6 augustus getekend voor de toen geldende voorwaarden...
  #92  
Oud 14-08-10, 11:19
TeunD TeunD is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 19
Standaard

''Onbeperkt internet gaan beperken''

Is 250 mb veel?? Hoeveel internet je dan?

Laatst gewijzigd door TeunD; 14-08-10 om 11:21.
  #93  
Oud 14-08-10, 11:36
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TeunD Bekijk bericht
''Onbeperkt internet gaan beperken''

Is 250 mb veel?? Hoeveel internet je dan?
Kun je oa in dit Topic vinden.

Laatst gewijzigd door ballegooier; 14-08-10 om 11:40.
  #94  
Oud 14-08-10, 18:53
martjee martjee is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 23
Standaard

Beste leden en gebruikers van de sim actie,

Is het mogelijk om een sms verdubbelaar te nemen bij dit abbonement, dus 400 bel of 800 sms?

En is het internet onbeperkt en net zo snel als een normaal abbonement bij vodafone?

alvast thnx
  #95  
Oud 14-08-10, 20:30
Leonk Leonk is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 270
Standaard

als je de voorwaarden leest kan je zien dat sms verdubbelaar niet kan op sim only abo`s
  #96  
Oud 14-08-10, 23:34
mrsrossi mrsrossi is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 160
Standaard

Is er nog iemand die dit abonnement al binnen heeft? ervaringen?
  #97  
Oud 14-08-10, 23:43
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Ik heb hem vandaag binnen alleen heb netzoveel ervaring met Iphone. Heb wel goed internet enzo. Strepen verschilt van 4 tot 1, maar 1 vraag als ik voorbeeld internet open en ik druk weer op homeknop is die internet dan afgesloten of niet?
  #98  
Oud 15-08-10, 11:33
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid Bekijk bericht
Ik heb hem vandaag binnen alleen heb netzoveel ervaring met Iphone. Heb wel goed internet enzo. Strepen verschilt van 4 tot 1, maar 1 vraag als ik voorbeeld internet open en ik druk weer op homeknop is die internet dan afgesloten of niet?
Er is een knopje met "Beginners" te vinden, bovenaan deze site (naast Home / Forum etc.)
Not offensive bedoeld, maar ik denk dat je daar een hoop van jouw eerste vragen beantwoord zal kunnen vinden.
Om alvast toch een antwoord te geven: als je met 'internet' dataverkeer bedoelt: er vindt in de meeste gevallen dataverkeer plaats op je iPhone, ongeacht of Safari open staat. Als je met 'internet' Safari bedoelt: ja, die is afgesloten als je op de Home knop drukt.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrsrossi Bekijk bericht
Is er nog iemand die dit abonnement al binnen heeft? ervaringen?
Wel allang al binnen, maar moet nog een paar daagjes wachten voor de gebruik (nummerportering)
  #99  
Oud 15-08-10, 11:41
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
Er is een knopje met "Beginners" te vinden, bovenaan deze site (naast Home / Forum etc.)
Not offensive bedoeld, maar ik denk dat je daar een hoop van jouw eerste vragen beantwoord zal kunnen vinden.
Om alvast toch een antwoord te geven: als je met 'internet' dataverkeer bedoelt: er vindt in de meeste gevallen dataverkeer plaats op je iPhone, ongeacht of Safari open staat. Als je met 'internet' Safari bedoelt: ja, die is afgesloten als je op de Home knop drukt.




Wel allang al binnen, maar moet nog een paar daagjes wachten voor de gebruik (nummerportering)
Oke, dankje Nee maar ik begrijp het wel maar ik wou gewoon even voor zekerheid weten. Maar ik heb mijn Vodafone abbo (ANWB) omgezet in microsim, hoe kan je zien hoeveel minuten je nog enzo hebt met je abbo of kan dat niet?
  #100  
Oud 15-08-10, 11:45
martjee martjee is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 23
Standaard

Ik had het inderdaad al gelezen dat voordeel Blox niet mogelijk is. Maar is het internet van deze actie sim net zo snel als abbonementen met een toestel? Want daar ben ik zeer tevreden over. Heb nu een bb
er internet echt top, tijd om te verlengen nu en dus belangrijk een beste keus te maken. Thnx
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone - Simonly aanbieding ANWB WEG? ewaa Vodafone 2 14-06-11 17:16
Vodafone sim abonnement naar Vodafone prepaid toestel mvo72 Koopinformatie Nederland 1 13-02-11 11:51
Vodafone Blox in het buitenland actie KK001 Internet in buitenland (roaming) 7 16-08-10 14:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:23.