Vodafone sim-only tv-gids/anwb actie discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid Oke, dankje Nee maar ik begrijp het wel maar ik wou gewoon even voor zekerheid weten. Maar ik heb mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je abbo omzetten in microSIM.....mmmm Maar goed....voor al uw vragen over uw beltegoed bij Vodafone kan je fantastisch terecht bij Google....of de zoekfunctie van dit forum. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Kijk ik heb een abbo, hoe kan ik zien hoeveel minuten ik heb gebeld deze maand en hoeveel smsjes ik heb verstuurd of kan ik dat niet zien? |
|
||||
|
||||
Afhankelijk van welke provider je hebt, kun je dat zeker zien. Bij t-mobile kun je dat via My T-Mobile account zien, bij KPN via Mijn KPN etc. In de app store zijn diverse bel-status apps te vinden voor diverse providers waarmee je het verbruik van je bundel('s) gemakkelijk direct op je iPhone kunt bijhouden.
|
|
||||
|
||||
Voor degene die dit al besteld hebben maar nog wel op nummerbehoud wachten en hun oude contract dus nog uitzitten........
Hoe lang duurde het na aanvraag voordat je je contract thuis kreeg om te tekenen? Ik kan vanaf morgen een aanvraag/ bestelling doen, dat is de eerste dag binnen de 4 maanden van T-Mobile, maar ik wil natuurlijk wel voor 6 september mijn contract getekend hebben. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zoek maar eens op "beltegoed" in de app store....dat is ongeveer hetzelfde als belstatus maar dan voor Vodafone ipv TM.
|
|
|||
|
|||
Lijkt erop dat deze aanbieding wel erg goed is .....
Dus daarom even een snelle check : - Nieuwe 3GS 32 GB via i-Voordeel met 275-550 abbo. Kost in totaal 1048 (219=aankoop + 118,50=1e 6 mnd abbo + 711 = 18 mnd abbo) - ANWB aktie, abbo 400 kost in totaal 360. Dus ik heb in deze rekensom EU 688 om een nieuwe iPhone 3 GS 32 te scoren. natuurlijk wel wat kleine verschillen als SMS tegoed (verdubbelaar) maar toch ? Twijfel nu toch of ik mijn abbo niet gewoon moet verlengen (zit al bij Vodafone met supersim) ! |
|
|||
|
|||
Heb net ook maar een TVgids abbo afgesloten...Ik ga ervan uit dat als ik dat contract vóór 6 september heb getekend ik gewoon onder de oude voorwaarden val. Dit dan ondanks mijn nummerbehoud datum in oktober...
|
|
|||
|
|||
Ik sta op het punt om de TVgids 620 te bestellen (@ 19,95 per maand). Even just to make sure; weten jullie zeker dat de prijs 19,95 pm bedraagt gedurdende 2 jaar lang?? Dus dat de prijs niet na een jaar ineens 40 euro pm wordt ofzo...
alvast bedankt |
|
|||
|
|||
weet iemand toevallig of het Super-Sim-Only abbo van Vodafone ook in de Iphone 4 is te gebruiken. Er staat namelijk niet over in in mijn contract. Ik heb de simkaart af en toe een periode in de Iphone 2g gehad en dit werkte prima, dit is echter voor mij geen reden om ervan uit te gaan dan dit ook zal werken in de Iphone 4.
Heb contact gezocht met vodafone, maar zij kunnen mij niet vertellen wat er gebeurt, omdat zij de iphone 4 nog niet hebben en er daardood niks vanaf weten (of willen weten). Ik loop dus het risico dat mijn Super-Sim-Only wordt omgezet in een regulier abbonement, wat mij dus ruim het dubbele zou gaan kosten per maand! Graag iemand ervaringen hierover.. |
|
|||
|
|||
Zie de actie/voorwaarden. Het geld voor de hele 2 jaar
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik sta op het punt om de 300 belminuten Sim Only Bel+SMS+Web 2 jaar te bestellen. Maar is het nou 300 belminuten EN 300 smsjes. Of gaan de belminuten en smsjes samen uit een bundel van 300? Kon het antwoord hier niet vinden. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
het is vaak dat je of krijgt. dat heb ik teminste!
|
|
|||
|
|||
Hoe kan je je dataverbruik zien? Wie weet nummer om daar naar toe te bellen of hebben ze dat niet (Gratis)
|
|
||||
|
||||
Ik heb hem vanmorgen ook besteld!
Al gaat hij pas in december in, je kunt er maar vast vroeg bij zijn! En nog belangrijker nog op tijd zijn om zorgeloos onbeperkt te kunnen internetten. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone - Simonly aanbieding ANWB WEG? | ewaa | Vodafone | 2 | 14-06-11 17:16 |
Vodafone sim abonnement naar Vodafone prepaid toestel | mvo72 | Koopinformatie Nederland | 1 | 13-02-11 11:51 |
Vodafone Blox in het buitenland actie | KK001 | Internet in buitenland (roaming) | 7 | 16-08-10 14:54 |
|
|