Vodafone sim-only tv-gids/anwb actie discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Van wat ik heb begrepen uit dit topic krijgt niemand een referentie nummer :') Ik heb dinsdagavond besteld maar nog niks gehoord. Tenzij ze met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Van wat ik heb begrepen uit dit topic krijgt niemand een referentie nummer :')
Ik heb dinsdagavond besteld maar nog niks gehoord. Tenzij ze met een geheim nummer bellen maar die neem ik niet op hahaha. Want ik word geterroriseerd door callcenters de laatste tijd. Dus ik moet denk ik vanaf nu maar geheime nummers opnemen. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik had opgegeven dan ik mijn nummer de 25ste wou porteren. Nou staat er op T-mobile dat het 9-9-2010 word :@!
|
|
|||
|
|||
Ik kan er op Mijn Hi niks over vinden. Zucht.
|
|
|||
|
|||
Ik heb maandag besteld en ook nog geen referentie nummer gekregen. Heb zelf een Vodafone prepaid kaartje. Verwacht dan ook dat het snel gaat maar dat is in dit geval dus niet zo....
|
|
|||
|
|||
@ KoNi jij bent dus ook nog niet gebeld erover?
|
|
|||
|
|||
Hm.. erg vreemd. Ik had binnen een half uur na de bestelling een referentienummer...
En een half uur later was het abbonnement ingevoerd.. Waarschijnlijk gaat het alleen zo snel als je al klant bent van VF.. Dan zijn ze niet afhankelijk van de andere providers.. |
|
|||
|
|||
Ja ik snap het ook wel, ze moeten bij Hi natuurlijk m'n huidige abo opzeggen plus ik wil ook nog nummerbehoud en daar gaat ook altijd even overheen.
Ik wacht rustig af... Maar krijg je dus eerst een referentienummer in de mail? |
|
|||
|
|||
Ja, ik kreeg eerst een mail na de bestelling dat er een referentienummer zou volgen wanneer de bestelling in behandeling werd genomen.
Toen volgde een mail met een orderbevestiging met referentienummer en ten slotte een e-mail met bevestiging van wijziging abbonnement. |
|
|||
|
|||
Ik ben nog niet gebeld. Maar als je Vodafone prepaid hebt verwacht ik dat het even snel gaat. Ze hoeven alleen maar mijn nummer over te zetten
Maar het heeft geen haast.... Krijg de iphone4 pas de volgende week of de week erna update: gemiste oproep van online pakket dienst.... Heb ook al een mail gekregn dat ze mij 2 keer hebben proberen te bellen en mij niet hebben kunnen bereiken, ze hebben maar 1keer gebeld. Ik heb dus helemaal geen referentie nummer gekregen, just to let you know update 2 : heb net terug gebeld en het word zaterdag afgeleverd yaaaaayyy Laatst gewijzigd door KoNi; 19-08-10 om 21:05. |
|
|||
|
|||
Oh goed om te weten dat ze niet geheim bellen! Dan kan ik ze altijd terugbellen.
|
|
|||
|
|||
Ik heb vodafone bel sms web van anwb actie. Ik kijk net op myvodafone.nl en ik zie bij huidige abbo 20 euro staat i.p.v 10 euro? Komt bij bankrekening afschriften gewoon 10 euro te staan hoe zit het bij jullie?
|
|
|||
|
|||
Beste forumleden,
Zijn er vodafone bezitters die hebben verlengd? ik ben namelijk zeer benieuwd of het internet net zo snel is als een normaal abbonement!? Want voor zo weinig geld lijkt mij dat het internet trager is dan een regulier abbonement. |
|
||||
|
||||
Ze hebben mij al gebeld, zonder mailtje..............
Morgen teken ik mijn contract! |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Afgelopen maandag besteld, de 16e.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Geen idee, ik heb nog geen My Vodafone, mijne gaat pas dec in.
|
|
|||
|
|||
Ik had een praar vraagjes:
Ben net gebeld voor levering dinsdag. Mijn nummerbehoud gaat pas 9 september in. -Kan ik de vodafone simkaart al gebruiken? of pas per 9 september -Vanaf wanneer betaal ik? Dinsdag of 9 september? |
|
||||
|
||||
Je gaat pas 9 september betalen en je kunt hem pas 9 september gebruiken.
Tenminste zo ging t altijd bij nummerbehoud in t verleden. |
|
|||
|
|||
En ik moet natuurlijk een microsimkaart halen, kan ik die al halen? (Degene die ik dinsdag krijg omruilen bij de vodafone store) of moet ik daarmee ook wachten?
|
Er zijn 10 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 10 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone - Simonly aanbieding ANWB WEG? | ewaa | Vodafone | 2 | 14-06-11 17:16 |
Vodafone sim abonnement naar Vodafone prepaid toestel | mvo72 | Koopinformatie Nederland | 1 | 13-02-11 11:51 |
Vodafone Blox in het buitenland actie | KK001 | Internet in buitenland (roaming) | 7 | 16-08-10 14:54 |
|
|