Vodafone sim-only tv-gids/anwb actie discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Toet1 Ik kon geen ingangsdatum instellen.. Het lijkt erop dat mijn abbo per direct is gewijzigd.. Ik ga zo eens naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik bedoel gewijzigd als in: gewijzigd van mijn oude abbo bij VF (Vodafone scherp sim only) naar nieuwe abbo (VF bel/sms/web via anwb-deal) |
|
|||
|
|||
Aha! Dat lijkt mij alleen maar mooi toch? Kun je nog meeliften met de oude datalimiet regeling.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar het meeliften op de oude regeling was idd mijn motivatie om hem nu te bestellen.. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
HELP
Ik wil dit abonnement bestellen en wil kiezen voor nummerbehoud, je moet dan je huidige provider aangeven maar Hi staat nergens bij, ook niet onder KPN Meer mensen dit gehad? What to do? |
|
|||
|
|||
Netwerk provider: KPN Mobiel
Service provider: SP Mobiel/KPN zo heb ik het ingevuld, inmiddels sim ontvangen en binnenkort wordt nummer geporteerd.. |
|
|||
|
|||
Jij had ook Hi dus?
Thanks voor je supersnelle antwoord Je moet ook inderdaad je simkaartnummer opgeven dus ze komen er dan sowieso wel achter lijkt me.. |
|
|||
|
|||
Klopt, ik heb ook momenteel Hi. 13 september is de porteringsdag, dus ik kan je nog geen garantie geven dat het goed gaat
Hi is onderdeel van kpn, dus ik ga er vanuit dat het wel goed komt.. |
|
|||
|
|||
Mijn abonnement gaat 1 september in, morgen wordt de sim geleverd. Ik vroeg mij af of ik morgen (nog voordat mijn abonnement is overgezet naar nieuwe sim) direct naar de VF-shop kan om de sim om te zetten in een microsim? Of moet ik wachten tot abonnement ingaat?
Tevens de vraag of ik zelf ook contact moet opnemen met mijn oude provider als ik nummerbehoud heb aangevraagd, om te checken of mijn oude abonnement ook daadwerkelijk wordt stopgezet? |
|
|||
|
|||
guys,
misschien dat ik het gemist heb (dan ga ik op zoek naar n bril), maar als ik nu een vodafone anwb/tvgids abonnement neem en dat laat ingaan in oktober, dan gelden vast de nieuwe voorwaarden he?! mijn tmobile abonnement loopt namelijk pas af in oktober.. maar ik wil dus geen gezeik met datalimieten e.d. (een van de weinige redenen dat ik bij tmobile wilde blijven, totdat ze weer ' lekker' bezig waren... niet dus!! en ik ze echt zat ben) thanks! edit: lees net dat de voorwaarden nog nie bekend zijn, dus als je nu afsluit, gelden de oude voorwaarden, ook al gaat je abonnement pas na 6 september in.. Laatst gewijzigd door Knuffie; 18-08-10 om 21:19. Reden: got it |
|
|||
|
|||
Bij het invullen van het formulier kwam ik nergens een mogelijkheid tegen om het abbonnement later in te laten gaan dan het moment waarop je het aanvraagt..
|
|
|||
|
|||
Is er hier iemand die deze aanbieding als zakelijk gebruiker heeft besteld? Is dat geaccepteerd? Alvast bedankt! Ik wil nog graag deze aanbieding meepikken.
|
|
|||
|
|||
Heb het al zakelijke gebruiker verlengd, was geen probleem, zelfde dag nog verwerkt. Heb het ook particulier aangevraagd met nummerbehoud, loopt al sinds 31 juli en nog steeds geen sim ontvangen.
|
|
||||
|
||||
Nou ik ben benieuwd wanneer ik Vodafone ga horen.
Ik heb zojuist My T-Mobile geraadpleegd en zag daar al staan dat mijn nummerbehoud is goedgekeurd en op de gewenste datum gaat plaatsvinden. Dat betekent dus dat VF al iets gedaan moet hebben. Laat ze maar snel met het contract komen, dan kan ik mooi voor de 6e tekenen. |
|
|||
|
|||
Hoi,
Wat is ongeveer de levertijd van de simkaart etc.? Ik heb zojuist bij My T -Mobile gekeken, daar staat dat de aanvraag op 18-8-2010 is goedgekeurd (nummerbehoud). Ook staat er de gewenste porterings datum: 20-9-2010. Wat houdt dit precies in? Alvast bedankt voor de reacties! Laatst gewijzigd door svenmiedema; 19-08-10 om 13:09. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoelang duurt het voordat 'een medewerker het referentie nummer toestuurd'? Ik heb gister ochtend besteld, gelijk een bevestiging gehad maar verder niks.
|
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone - Simonly aanbieding ANWB WEG? | ewaa | Vodafone | 2 | 14-06-11 17:16 |
Vodafone sim abonnement naar Vodafone prepaid toestel | mvo72 | Koopinformatie Nederland | 1 | 13-02-11 11:51 |
Vodafone Blox in het buitenland actie | KK001 | Internet in buitenland (roaming) | 7 | 16-08-10 14:54 |
|
|