Vodafone sim-only tv-gids/anwb actie discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Je sluit twee jaar voor 10.95 af, lijkt me niet dat ze hier zomaar aan mogen gaan klooien. Zullen ze ook echt niet doen i.v.m. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Je sluit twee jaar voor 10.95 af, lijkt me niet dat ze hier zomaar aan mogen gaan klooien. Zullen ze ook echt niet doen i.v.m. naam etc. ;- )
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En je kan sowieso niet per 7 sept over laten gaan, want de opzegtermijn van je hi contract is een maand. Dat betekent dat je contract pas wordt beëindigd over een maand als je het nu aanvraagt. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Je komt overeen met Vf dat de korting op de abonnementskosten voor 24 mnd geldt. De korting is 50%. Voor mij is het duidelijk. Maar je hebt gelijk dat er maar weinig zwart op wit staat. Op mijn contract staat niet eens de prijs vermeldt. Ik heb wel de bevestigingsmails (van de bestelling) met bijbehorende prijsvermelding. Hoop idd niet dat hier een addertje onder het gras zit. |
|
|||
|
|||
Ik zie inderdaad dat we ongeveer 50% korting krijgen tov de standaard tarieven, echter wordt de term 50% nergens gebruikt. Enkel "een flinke korting" ik ga hier morgen over bellen dat ik eea duidelijk wil hebben op papier . Wordt vervolgd
|
|
|||
|
|||
denk niet dat je daar zoveel respons over gaat krijgen via klantenservice. er staat gewoon in de voorwaarden van de actie, dat de 'actieprijs' (dus de prijzen gehanteerd bij deze anwb/tvgids actie) gelden voor je gehele contractduur, en dus 2 jaar. meer hoef je niet te weten. daar staat het. zwart op wit.
|
|
||||
|
||||
Trouwens, die klantenservice (van de directsales) is totaal niet te bereiken, als ik het zo lees. En KS van Vodafone bellen vanaf een niet-Vodafone nummer gaat ook al niet of nauwelijks: je krijgt dan een bandje: "bel 1200 met uw mobiele telefoon. De verbinding wordt nu verbroken".
Laatst gewijzigd door ballegooier; 06-09-10 om 18:48. |
|
|||
|
|||
Heb net even contact gehad met direct sales, geen enkel probleem trouwens maar mss omdat ik al via VF bel.
Zij vertelde mij dat in haar gegevens staat 50% korting gedurende 24 maanden. Volgens haar moet dit ook in het contract staan dat ik dus nog moet krijgen en ondertekenen. Lijkt er dus op dat het inderdaad allemaal wel is zoals we mogen verwachten. |
|
|||
|
|||
Ook ik heb me vorige week gewaagd aan deze actie en kreeg na aanmelding via Internet binnen 1 dag het koeriersbedrijf (OPD Tilburg) aan de lijn om een afleverafspraak te maken.
Ik vroeg of de nummerportering al zo snel geregeld was en zij beaamden dit maar daar gaan zij natuurlijk niet over dus gisteren Vodafone gebeld op niet bestaande nummers die in de bevestigingsmail stonden en uiteindelijk op een werkend nummer (0900-1000580) een medewerker gesproken. De website zou vorige week niet goed hebben gefunctioneerd dus alle aanvragen met verzoek nummerportering zijn behandeld als het ware het een nieuwe aanvragen met nieuwe telefoonnummers. Zijn advies was om het pakket vd koerier te weigeren. Dit wordt dan retour Vodafone gestuurd waarna Vodafone contact met me opneemt om het juiste abo met nummerportering te regelen. Ik wilde daarom de koerier afbellen (0900-7386873) om hem een ritje te besparen maar vgl de medewerkster aan de telefoon kon dit niet en komt de koerier vandaag toch langs ! Ben benieuwd of dit het begin van een ellendereeks wordt of dat het allemaal toch nog goed gaat komen. |
|
|||
|
|||
heb m'n aanvraag zaterdag gedaan. nummerportering is op 24 okt, want 23 okt loopt mijn abonnement van Hi af. hoop dat t allemaal goed is gegaan. heb nog geen belletje gehad over een leveringsafspraak, dus het zal wel goed zijn.
|
|
|||
|
|||
Ik heb een vraagje ik heb vodafone abbo (anwb) maar soms als ik een app open via internet dan opent die niet en zegt die er is geen netwerk beschikbaar. Dan moet ik naar instellingen en provider kiezen (vodafone) wie weet hoe dit komt?
|
|
|||
|
|||
ik heb dat ook vaak. Krijg ook weleens de melding; mobiele datanetwerk niet geactiveerd.
|
|
|||
|
|||
jaa maar het is toch niet erg zeg maar (schadelijk) dat je provider het bijvoorbeeld niet meer doet.
|
|
|||
|
|||
weet ik niet, maar ik vind het wel irritant, ik heb een internet abo met 3G internet maar 75% van de tijd doet 3G het niet
|
|
|||
|
|||
Heb m'n abonnement al een week in huis liggen, porteringsdatum is pas 20/09... omdat ik 1 maand opzegtermijn had bij Hi.
Nog 2 weekjes wachten, ben zeer benieuwd. |
|
||||
|
||||
Dat komt omdat je (blijkbaar handmatig) Vodafone kiest in het menu instellingen -> (netwerk?) -> aanbieder. Je kunt beter: 'automatisch' kiezen. Anders krijg je telkens de melding waar jij last van hebt, als je iPhone switcht van een GPRS verbinding naar een UTMS (ofwel 3G) en terug. Dat is inderdaad erg irritant. Als er geen dekking is, krijg je de melding: 'er is geen gegevens verbinding, bla bla' o.i.d. en zie je 'geen service' rechtsboven in de hoek.
|
|
|||
|
|||
Afgelopen zaterdag voor de 4e keer geprobeerd de actie-aanbieding aan te vragen met nummerportering. Vandaag eindelijk de bevestiging gekregen (via email) dat het deze keer inderdaad ook zo bij VF is doorgekomen! Eindelijk gelukt dus!
Heeft iemand enig idee hoe lang het duurt voordat TMobile akkoord geeft op de nummerportering en VF de koerier dus langs kan sturen? |
|
||||
|
||||
Citaat:
De goedkeuring kan al binnen 3 dagen rond zijn. De daadwerkelijke portering duurt waarschijnlijk 1 maand. Dat is nl. de opzegtermijn van t-mobile. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Komt het wel ergens te staan bij T-Mobile dat nummerbehoud is aangevraagd/goedgekeurd?
Ik heb vorige week donderdag een HTC besteld via de ANWB-actie maar tot nu toe alleen bericht gehad dat de levering langer duurt omdat de HTC niet leverbaar is. Ik hoop maar dat alles goed is doorgekomen. Ik heb namelijk geen zin om weer opnieuw te bestellen want nu gelden de ongunstige voorwaarden. Of gelden die sowieso al voor mij omdat ik niet voor 6 september het contract heb getekend? De een zegt van wel en de ander zegt van niet |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone - Simonly aanbieding ANWB WEG? | ewaa | Vodafone | 2 | 14-06-11 17:16 |
Vodafone sim abonnement naar Vodafone prepaid toestel | mvo72 | Koopinformatie Nederland | 1 | 13-02-11 11:51 |
Vodafone Blox in het buitenland actie | KK001 | Internet in buitenland (roaming) | 7 | 16-08-10 14:54 |
|
|