//

Vodafone sim-only tv-gids/anwb actie

Vodafone sim-only tv-gids/anwb actie discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik denk dat "men" bezig is met de nummerportering te regelen want dit keer heb ik niet binnen 1 dag de koerier aan de telefoon. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #321  
Oud 10-09-10, 10:44
ginoceros ginoceros is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 21
Standaard

Ik denk dat "men" bezig is met de nummerportering te regelen want dit keer heb ik niet binnen 1 dag de koerier aan de telefoon.
Wel jammer dat je je orderstatus niet op de site van Vodafone kunt volgen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #322  
Oud 10-09-10, 10:48
Mr_recci Mr_recci is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 217
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door feddomw Bekijk bericht
Als je echt wil stressen moet je eens bellen en via de 1200-computer je rekening opvragen.... Kreeg een sms dat ik in 3 dagen al voor € 10.18 had verbruikt. Toch knap met 620 minuten per maand voor €19.95.

Ik denk dat de systemen niet helemaal kloppen....
Als ik dat doe klopt het bij mij wel. Alleen nog iets, als ik op myvodafone kijk naar kosten. Ik heb 1 smsje verstuurd om te kijken wat het kost. Het kost 8 cent, maar dit hoort minder te zijn. Want: 11,25 starttegoed/0,08= 140 smsjes, en ik heb een 190 abbo?
  #323  
Oud 10-09-10, 11:17
Sjord Sjord is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 105
Standaard

tarieven -tarieven - Sim Only abonnement

Volgens die site moet je ongeveer 7cent betalen per sms als je een 190abbo hebt. Ik wil me dit ook gaan aanschaffen met een sms bundel van 1000 smsjes. Hoop dat het dan wel goed is. Ik denk dat je het beste naar vodafone kan bellen en naar opheldering kan vragen.

Verder wil ik ook melden dat dat hele myvodafone voor geen meter werkt
  #324  
Oud 10-09-10, 11:36
Mr_recci Mr_recci is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 217
Standaard

Net nog eens gebeld, Het hoort inderdaad 7 cent te zijn maar het was een afrondingsfout(?!?)
  #325  
Oud 10-09-10, 14:43
Sjord Sjord is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 105
Standaard

Maar je zei dat je een abbo had van 10.95. Hoe kun je dan een startbedrag van 11.25 hebben?
  #326  
Oud 10-09-10, 17:00
huibregt huibregt is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 212
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjord Bekijk bericht
Maar je zei dat je een abbo had van 10.95. Hoe kun je dan een startbedrag van 11.25 hebben?
Omdat je met die aktie een forse korting hebt op je abbo kan je starttegoed veel hoger zijn dan het bedrag dat je maandelijks moet betalen.
  #327  
Oud 11-09-10, 12:10
Mr_recci Mr_recci is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 217
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door huibregt Bekijk bericht
Omdat je met die aktie een forse korting hebt op je abbo kan je starttegoed veel hoger zijn dan het bedrag dat je maandelijks moet betalen.
En omdat ik maar de helft kreeg aangezien ik halve wege de maand instroom ofzo.
  #328  
Oud 13-09-10, 20:17
Laserboy Laserboy is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 7
Standaard

Ik heb een vraag met betrekking tot de voorwaarde. Op dit moment is TVGids abonnement voornamelijk interessant omdat er ook internet bijzit. Ik heb de Sim Only/TVgids-abbo in augustus afgesloten. Dat betekent dat ik nog onder de oude voorwaarde val. Eerder vandaag heeft de koerier gebeld om een afspraak te maken voor het tekenen van het contract. Hoe herken ik de oude voorwaarde? Heeft iemand een kopie/scan ergens beschikbaar?
  #329  
Oud 13-09-10, 20:58
Sjord Sjord is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 105
Standaard

Als je het contract nog moet ondertekenen denk ik (helaas voor jou) dat je de nieuwe voorwaarden tekent. Maar ik neem aan dat je postbode dit wel kan vertellen. Of is dit geen postbode van vodafone?
  #330  
Oud 13-09-10, 21:06
Laserboy Laserboy is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjord Bekijk bericht
Als je het contract nog moet ondertekenen denk ik (helaas voor jou) dat je de nieuwe voorwaarden tekent. Maar ik neem aan dat je postbode dit wel kan vertellen. Of is dit geen postbode van vodafone?
De Pakket Dienst in opdracht van Vodafone.

Overigens Vodafone heeft mij in een emailbericht verklaart dat ik nog in aanmerking kom voor de oude voorwaarden. Waarom zou ik onder de nieuwe voorwaarde vallen. Ik ben toch nog vóór 6 september akkoord gegaan met de oude voorwaarden tijdens het aanvragen van mijn bestelling?
  #331  
Oud 13-09-10, 21:12
ronald89 ronald89 is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Westland
Berichten: 87
Standaard

Je hoort gewoon onder de oude voorwaarden te vallen, tenminste dat is mij toegezegd door de klantenservice.

Ik weet dat er bij een Bel+sms+web-abonnement met nieuwe voorwaarden een 2'tje achter de naam van het abonnement staat. Die 2 staat voor versie 2 van het abonnement, en dus voor de nieuwe voorwaarden. Misschien dat dit bij de sim-only ook zo is
  #332  
Oud 13-09-10, 21:18
Laserboy Laserboy is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ronald89 Bekijk bericht
Je hoort gewoon onder de oude voorwaarden te vallen, tenminste dat is mij toegezegd door de klantenservice.

Ik weet dat er bij een Bel+sms+web-abonnement met nieuwe voorwaarden een 2'tje achter de naam van het abonnement staat. Die 2 staat voor versie 2 van het abonnement, en dus voor de nieuwe voorwaarden. Misschien dat dit bij de sim-only ook zo is
Bedankt. Ik ga het in de gaten houden.
  #333  
Oud 13-09-10, 22:17
Mr.Boss Mr.Boss is offline
• iOS 7.1.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Noord Holland
Berichten: 33
Standaard

Op de ANWB pagina wordt nog steeds geadverteerd met de fair use policy van max 10x het gem verbruik... Ga morgen wel eens navraag doen hoe het voor mij zit.
  #334  
Oud 13-09-10, 22:24
Laserboy Laserboy is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 7
Standaard

Ook nog bij de TV-Gids-actie. Ik vind het wel vreemd. Zelfs de oude voorwaarden zijn nog op de actiepagina's te vinden.
  #335  
Oud 14-09-10, 08:20
runner70 runner70 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 104
Standaard

ik heb al abon bij vodafone, kontraktduur is al verlopen. Weet iemand hoelang het dan duurt voordat het abon. ingaat?
Heb gisteren nl. iphone besteld, wil pas internet als ik het toestel heb.
  #336  
Oud 14-09-10, 08:52
mrsrossi mrsrossi is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 160
Standaard

Waarschijnlijk heb je een maand opzegtermijn, dus dan wordt het een maand. Mijn contractduur bij Hi was ook al verlopen, ik bestelde op de 17e volgens mij (augustus) en 20 september gaat m'n Vodafone abonnement in.
  #337  
Oud 14-09-10, 09:03
Sjord Sjord is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 105
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laserboy Bekijk bericht
Ook nog bij de TV-Gids-actie. Ik vind het wel vreemd. Zelfs de oude voorwaarden zijn nog op de actiepagina's te vinden.
Ik heb vorige week gebeld. Er zit gewoon een datalimiet op, vroeg ook waarom het niet op de site stond maar daar kreeg ik geen antwoord op. een 2 jarig abbo 190 sms+bel+web heeft een datalimiet van 1 gigabyte.

Ik wil gaan verlengen (ben al lid van vodafone). Weet iemand wanneer je abbo dan ingaat? Of wordt het gewoon direkt omgezet dmv imei nummer van de simkaart etc?
  #338  
Oud 14-09-10, 11:20
mfonville mfonville is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjord Bekijk bericht
Ik wil gaan verlengen (ben al lid van vodafone). Weet iemand wanneer je abbo dan ingaat? Of wordt het gewoon direkt omgezet dmv imei nummer van de simkaart etc?

Op het moment dat je het abbo aanvraagd gaat het abbonnement per direct in. Het contract loopt echter wel voor de duur van het aangevraagde contract + de tijd die je nog in je oude contract zou moeten dienen.
  #339  
Oud 14-09-10, 11:32
Sjord Sjord is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 105
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mfonville Bekijk bericht
Op het moment dat je het abbo aanvraagd gaat het abbonnement per direct in. Het contract loopt echter wel voor de duur van het aangevraagde contract + de tijd die je nog in je oude contract zou moeten dienen.
Mijn oude contract verloopt op 16 april zeg ik uit mijn hoofd. Als ik dus op 16 oktober doe verlengen met 2 jaar loopt het abbo tot 16 april 2013? Ik neem aan dat als ik dan voor het 190 abbo kies ik dan tot 16 april 2013 10.95 betaal en niet de kosten van het oude abbo voor 6 maanden

EDIT: Ik wil hier dus mee zeggen dat je die extra 6 maanden dat ik eerder "verleng" aan de nieuwe prijs krijg betaald?
  #340  
Oud 14-09-10, 11:35
mfonville mfonville is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjord Bekijk bericht
Mijn oude contract verloopt op 16 april zeg ik uit mijn hoofd. Als ik dus op 16 oktober doe verlengen met 2 jaar loopt het abbo tot 16 april 2013?
Correct
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjord Bekijk bericht
Ik neem aan dat als ik dan voor het 190 abbo kies ik dan tot 16 april 2013 10.95 betaal en niet de kosten van het oude abbo voor 6 maanden
Ook correct

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjord Bekijk bericht
EDIT: Ik wil hier dus mee zeggen dat je die extra 6 maanden dat ik eerder "verleng" aan de nieuwe prijs krijg betaald?
Ja
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone - Simonly aanbieding ANWB WEG? ewaa Vodafone 2 14-06-11 16:16
Vodafone sim abonnement naar Vodafone prepaid toestel mvo72 Koopinformatie Nederland 1 13-02-11 10:51
Vodafone Blox in het buitenland actie KK001 Internet in buitenland (roaming) 7 16-08-10 13:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:05.