Vodafone sim-only tv-gids/anwb actie discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik denk dat "men" bezig is met de nummerportering te regelen want dit keer heb ik niet binnen 1 dag de koerier aan de telefoon. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik denk dat "men" bezig is met de nummerportering te regelen want dit keer heb ik niet binnen 1 dag de koerier aan de telefoon.
Wel jammer dat je je orderstatus niet op de site van Vodafone kunt volgen. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
tarieven -tarieven - Sim Only abonnement
Volgens die site moet je ongeveer 7cent betalen per sms als je een 190abbo hebt. Ik wil me dit ook gaan aanschaffen met een sms bundel van 1000 smsjes. Hoop dat het dan wel goed is. Ik denk dat je het beste naar vodafone kan bellen en naar opheldering kan vragen. Verder wil ik ook melden dat dat hele myvodafone voor geen meter werkt |
|
|||
|
|||
Net nog eens gebeld, Het hoort inderdaad 7 cent te zijn maar het was een afrondingsfout(?!?)
|
|
|||
|
|||
Maar je zei dat je een abbo had van 10.95. Hoe kun je dan een startbedrag van 11.25 hebben?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb een vraag met betrekking tot de voorwaarde. Op dit moment is TVGids abonnement voornamelijk interessant omdat er ook internet bijzit. Ik heb de Sim Only/TVgids-abbo in augustus afgesloten. Dat betekent dat ik nog onder de oude voorwaarde val. Eerder vandaag heeft de koerier gebeld om een afspraak te maken voor het tekenen van het contract. Hoe herken ik de oude voorwaarde? Heeft iemand een kopie/scan ergens beschikbaar?
|
|
|||
|
|||
Als je het contract nog moet ondertekenen denk ik (helaas voor jou) dat je de nieuwe voorwaarden tekent. Maar ik neem aan dat je postbode dit wel kan vertellen. Of is dit geen postbode van vodafone?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Overigens Vodafone heeft mij in een emailbericht verklaart dat ik nog in aanmerking kom voor de oude voorwaarden. Waarom zou ik onder de nieuwe voorwaarde vallen. Ik ben toch nog vóór 6 september akkoord gegaan met de oude voorwaarden tijdens het aanvragen van mijn bestelling? |
|
|||
|
|||
Je hoort gewoon onder de oude voorwaarden te vallen, tenminste dat is mij toegezegd door de klantenservice.
Ik weet dat er bij een Bel+sms+web-abonnement met nieuwe voorwaarden een 2'tje achter de naam van het abonnement staat. Die 2 staat voor versie 2 van het abonnement, en dus voor de nieuwe voorwaarden. Misschien dat dit bij de sim-only ook zo is |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Op de ANWB pagina wordt nog steeds geadverteerd met de fair use policy van max 10x het gem verbruik... Ga morgen wel eens navraag doen hoe het voor mij zit.
|
|
|||
|
|||
Ook nog bij de TV-Gids-actie. Ik vind het wel vreemd. Zelfs de oude voorwaarden zijn nog op de actiepagina's te vinden.
|
|
|||
|
|||
ik heb al abon bij vodafone, kontraktduur is al verlopen. Weet iemand hoelang het dan duurt voordat het abon. ingaat?
Heb gisteren nl. iphone besteld, wil pas internet als ik het toestel heb. |
|
|||
|
|||
Waarschijnlijk heb je een maand opzegtermijn, dus dan wordt het een maand. Mijn contractduur bij Hi was ook al verlopen, ik bestelde op de 17e volgens mij (augustus) en 20 september gaat m'n Vodafone abonnement in.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik wil gaan verlengen (ben al lid van vodafone). Weet iemand wanneer je abbo dan ingaat? Of wordt het gewoon direkt omgezet dmv imei nummer van de simkaart etc? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Op het moment dat je het abbo aanvraagd gaat het abbonnement per direct in. Het contract loopt echter wel voor de duur van het aangevraagde contract + de tijd die je nog in je oude contract zou moeten dienen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
EDIT: Ik wil hier dus mee zeggen dat je die extra 6 maanden dat ik eerder "verleng" aan de nieuwe prijs krijg betaald? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Ja |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone - Simonly aanbieding ANWB WEG? | ewaa | Vodafone | 2 | 14-06-11 17:16 |
Vodafone sim abonnement naar Vodafone prepaid toestel | mvo72 | Koopinformatie Nederland | 1 | 13-02-11 11:51 |
Vodafone Blox in het buitenland actie | KK001 | Internet in buitenland (roaming) | 7 | 16-08-10 14:54 |
|
|