Vodafone sim-only tv-gids/anwb actie discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ronald89 Als je voor 6 september hebt besteld gelden in principe de oude voorwaarden. Maar onder de Vodafone-medewerkers heerst daarover ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb intussen op mijn eerste rekening gezien dat ik niets extra's heb moeten betalen voor de 1200 telefoontjes. Dus dat is een goed teken (aangezien je bij de nieuwe voorwaarden wel een bedrag per gesprek betaalt als je iemand wil spreken van de klantenservice). |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
het is maar net wie je treft, ik had 2 uur aan de lijn gezeten om tot een oplossing te komen. de vodafone direct sales is een hele andere tak dan die vodafone zelf. In mijn situatie hadden ze porteringsproblemen. De order was gecanceled, waardoor ik een nieuwe order moest plaatsen, maar ik ging alleen akkoord als het de oude voorwaarden betrof. Dat kon, ik moest ze erop attenderen, vannacht zal de portering plaatsvinden en daarna gaan ze mijn TVgids Sim Only 620 omzettten naar de oude voorwaarden. Heel gedoe was het wel, om dit voor elkaar te krijgen/af te spreken. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Daarop heb ik noooit meer wat gehoord. Ik heb daarom zojuist gebeld met 1200 (reguliere KS) die stuurden me door naar 0800-0200580, optie 1 of optie 3. De medewerker vroeg of ik mijn bestellingsbevestiging door wilde sturen naar haar persoonlijke vodafone e-mail adres. Dat kon ik meteen doen, want ik zat achter de computer. Ze kreeg de mail meteen binnen en zag het. Ze herkende het probleem en moest even overleggen. 10 minuten later kreeg ik te horen dat het helaas niet terug te draaien is, maar dat de fout bekend is en dat de fout bij Vodafone ligt. Ik krijg gedurende de gehele looptijd van dit abonnement een extra korting krijg, elke maand, waardoor ik alsnog op de prijs van 11,95 terecht kom. En voor de afgelopen maanden ook, die worden gecrediteerd op mijn volgende factuur. Ballegooier is blij. Laatst gewijzigd door ballegooier; 22-10-10 om 15:28. |
|
|||
|
|||
Even een overzicht van mijn Vodafone bestelling:
9 aug, TVgids Simonly 620+WEB besteld. 19 aug, bevestiging van mijn order. xx sept, Portering niet mogelijk door onbekende fout. Order zonder bevestiging of attentie geannulleerd. 15 sept, gebeld over status, order moest opnieuw gedaan worden. bellen als de sim binnen is. afspraak dat ik de oude voorwaarde krijg. 27 sept, sim binnen. portering op 22 okt. 21 okt, terugkoppeld over de voorwaarden, te horen gekregen dat ik het na de portering moest doen. 22 okt, case laten aanmaken, moet het volgende week checken of ze het recht hebben gezet. Ervaring, ik heb 3x met de klantenservice van Vodafone gebeld met mijn vodafone abo, 3x weg gevallen, weet niet of dat het aan hun of mij lag. Aangezien ik later met een vriendin een half uur heb gebeld, geen probleem. Internettten was gisteren middag rond de 100KB, nu rond de 260KB. Snel dus voor mobiel internetten. |
|
|||
|
|||
Ik keek zonet op My Vodafone en het is zowaar aangepast, ik heb nu geen 1gb weblimiet meer.
Enige wat ik nu nog wil is een deel van m'n eerste rekening terugkrijgen, want die is 57 euro en dat lijkt me wat overdreven. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heeft iemand dit ook? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ben benieuwd of ik hier nog iets over hoor, of dat ik er bij de volgende factuur achter moet komen of 't gecorrigeerd is.. |
|
|||
|
|||
Dat klopt inderdaad, er staat op die plek alleen de originele prijs van het abonnement vermeld. Ik denk dat dat de prijs zal zijn die je gaat betalen als je `actie periode` is afgelopen (in het geval van de ANWB actie dus na 2 jaar). Voor zover ik heb gezien, kun je op myvodafone volgens mij alleen op de rekeningen terug vinden dat je echt het actie tarief betaalt, het staat op geen enkele andere plek vermeld.
|
|
|||
|
|||
Wat zjwiest zegt klopt zeer waarschijnlijk. Ik heb al 2 jaar een supersim abbo bij Vodafone. Overal staat dat dit een € 27,00 abbo is. Ik betaal al 2 jaar toch maar € 13,50 per maand. N.B.: De supersim abbo's zijn er ondertussen niet meer.
|
|
|||
|
|||
Okay, want ik heb nergens in mijn contract staant dat mijn Sim Only 620 WEB+SMS 19.95 kost voor 2 jaar lang. Heeft iemand dit wel. Ik wil alvast "shit" voorkomen als ze mij gaan chargen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
M.a.w het is rond. Megagoede deal. 620 belminuten/smsjes, onbeperkt 3.6mbps internet voor 19.95. Bye Bye T-mobile 64 euro tellende duur abo, hello vodafone! Citaat:
Laatst gewijzigd door forrestgumpx; 28-10-10 om 11:45. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb onder Verbruik & Tegoed "Zorgeloos Web" staan, maar weer nu niet zeker of dat inderdaad onbeperkt internet is |
|
|||
|
|||
Ik had het onder Verbruik & Tegoed staan. een Kolom stond er eerst over resterende mb's
Nu is dat bij mij weg |
|
|||
|
|||
Voordeel van de bel/sms/web 620 sim is bovendien dat je er ook op mag Skypen voor niks.
Normaal moet je daar nog een 5 euro blox voor aanzetten! Citaat:
|
|
|||
|
|||
Skype werkt alleen vanaf de 620 min. sim.
|
|
|||
|
|||
Heb de 620 min abbo, echter haal ik die 3,6 mbps nauwelijks.. Je mag van geluk spreken als je 1,5 mbps behaalt..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als je nu via de actie nij Vodafone een Abbo neemt, wat is dan de datalimiet? 250, 500 of 1000 mb?
Thx |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zie ook: http://www.vodafone.nl/shop/help/pdf...el+sms+web.pdf |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone - Simonly aanbieding ANWB WEG? | ewaa | Vodafone | 2 | 14-06-11 17:16 |
Vodafone sim abonnement naar Vodafone prepaid toestel | mvo72 | Koopinformatie Nederland | 1 | 13-02-11 11:51 |
Vodafone Blox in het buitenland actie | KK001 | Internet in buitenland (roaming) | 7 | 16-08-10 14:54 |
|
|