//

Vodafone sim-only tv-gids/anwb actie

Vodafone sim-only tv-gids/anwb actie discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Oké, thanx...staat er inderdaad! Helaas nog geen aanvraag tot nummerbehoud bekend......



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #281  
Oud 07-09-10, 21:14
ronald89 ronald89 is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Westland
Berichten: 87
Standaard

Oké, thanx...staat er inderdaad!

Helaas nog geen aanvraag tot nummerbehoud bekend...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #282  
Oud 07-09-10, 21:19
FilthyViper FilthyViper is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ronald89 Bekijk bericht
Oké, thanx...staat er inderdaad!

Helaas nog geen aanvraag tot nummerbehoud bekend...
Ik zou er ook maar niet op rekenen dat daar iets komt te staan.
Ik belde vanmiddag met TMobile om te vragen of het verzoek tot nummerbehoud al bekend was. Daar wilden ze geen antwoord op geven en moest ik maar navragen bij mijn nieuwe provider. Lekker klantvriendelijk dus...
  #283  
Oud 07-09-10, 21:28
ronald89 ronald89 is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Westland
Berichten: 87
Standaard

En die nieuwe provider is bijna onbereikbaar, schiet lekker op zo

Opvallend trouwens dat op de directsales-pagina's (ANWB, tv-gids etc) nog steeds wordt gesproken over een FUP voor mobiel internet. De site is vandaag wel aangepast want er zijn weer nieuwe toestellen bij..
  #284  
Oud 07-09-10, 21:48
ginoceros ginoceros is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FilthyViper Bekijk bericht
Afgelopen zaterdag voor de 4e keer geprobeerd de actie-aanbieding aan te vragen met nummerportering. Vandaag eindelijk de bevestiging gekregen (via email) dat het deze keer inderdaad ook zo bij VF is doorgekomen! Eindelijk gelukt dus!

Heeft iemand enig idee hoe lang het duurt voordat TMobile akkoord geeft op de nummerportering en VF de koerier dus langs kan sturen?
Moest je steeds wachten tot de geweigerde spullen retour gezonden werden door de koerier naar Vodafone ?
Mij werd verteld dat Vodafon dan pas contact met me opneemt maar ik ben bang dat ik dan lang kan wachten dus twijfel om nu meteen weer een nieuwe aanvraag te doen.
  #285  
Oud 07-09-10, 23:15
timson timson is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 27
Standaard

mailtje binnen vandaag:
Citaat:
Geachte Dhr Hoeben,

U heeft op 04-09-2010 bij de Vodafone Online winkel een abonnement besteld met ordernummer 1600117932. Hartelijk dank hiervoor.

Tot onze spijt is niet mogelijk om binnen 24 uur uw bestelling te bezorgen. Uw bestelling wordt nog administratief verwerkt. Wij houden u op de hoogte.

U kunt de status van uw bestelling altijd bekijken vanaf de Online winkel. Ga naar www.vodafone.nl/orderstatus, log in met uw ordernummer en e-mail adres, de status en een overzicht van uw order worden getoond. Op deze pagina heeft u de keuze om contact op te nemen met de Vodafone Online winkel orderstatus desk via chat, e-mail of telefoon.
in ieder geval gebeurt er dus wel iets. maar als ik vervolgens bij de orderstatus de gegevens invul zegtie dat er geen order is. morgen maar ff bellen.
  #286  
Oud 08-09-10, 00:33
Mr.Boss Mr.Boss is offline
• iOS 7.1.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Noord Holland
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ronald89 Bekijk bericht

Ik hoop maar dat alles goed is doorgekomen. Ik heb namelijk geen zin om weer opnieuw te bestellen want nu gelden de ongunstige voorwaarden. Of gelden die sowieso al voor mij omdat ik niet voor 6 september het contract heb getekend? De een zegt van wel en de ander zegt van niet
Welke voorwaarden zijn er veranderd dan en daarmee ongunstiger geworden volgens jou?
  #287  
Oud 08-09-10, 09:02
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Vreemd hoor, ik heb nooit bevestigingsmails van Vodafone gehad, alleen een order bevestigingsmail van de directsales site.
Ik kon dus ook niet volgen hoe het met m'n bestelling ging, en ineens werd ik na 3 weken gebeld voor de levering van net abonnenemt door de koeriersdienst.
  #288  
Oud 08-09-10, 09:17
FilthyViper FilthyViper is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ginoceros Bekijk bericht
Moest je steeds wachten tot de geweigerde spullen retour gezonden werden door de koerier naar Vodafone ?
Mij werd verteld dat Vodafon dan pas contact met me opneemt maar ik ben bang dat ik dan lang kan wachten dus twijfel om nu meteen weer een nieuwe aanvraag te doen.
Ik heb de boel steeds via VF geannuleerd toen duidelijk werd dat het nummerbehoud niet was doorgekomen. Heb voor de zekerheid ook de koerier gebeld dat ik het pakketje niet hoefde te hebben. Zij hebben het toen ook geannuleerd. Heb 2x van de koeriersdienst een bevestigingsmail van het annuleren gekregen.
  #289  
Oud 08-09-10, 09:31
FilthyViper FilthyViper is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timson Bekijk bericht
mailtje binnen vandaag:


in ieder geval gebeurt er dus wel iets. maar als ik vervolgens bij de orderstatus de gegevens invul zegtie dat er geen order is. morgen maar ff bellen.
Heb exact hetzelfde mailtje gehad. Ook zaterdag besteld. Ook bij mij kent het orderstatus systeem mijn order niet. Maar eens kijken wat er gebeurt.
  #290  
Oud 08-09-10, 09:44
ginoceros ginoceros is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FilthyViper Bekijk bericht
Ik heb de boel steeds via VF geannuleerd toen duidelijk werd dat het nummerbehoud niet was doorgekomen. Heb voor de zekerheid ook de koerier gebeld dat ik het pakketje niet hoefde te hebben. Zij hebben het toen ook geannuleerd. Heb 2x van de koeriersdienst een bevestigingsmail van het annuleren gekregen.
En de nieuwe aanvraag telefonisch doorgegeven na annulering of gewoon weer via internet ?

ook de orderbevestiging die ik kreeg was niet bekend als je het op internet wilde tjekken.
  #291  
Oud 08-09-10, 09:56
FilthyViper FilthyViper is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ginoceros Bekijk bericht
En de nieuwe aanvraag telefonisch doorgegeven na annulering of gewoon weer via internet ?

ook de orderbevestiging die ik kreeg was niet bekend als je het op internet wilde tjekken.
Gewoon weer via internet.
Ik wilde het wel telefonisch regelen, maar dan konden ze niet de prijs aanbieden die via de website wordt aangeboden. Scheelde over 2 jaar toch € 120, dus dat leek me geen goed plan.
  #292  
Oud 08-09-10, 10:04
ronald89 ronald89 is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Westland
Berichten: 87
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Boss Bekijk bericht
Welke voorwaarden zijn er veranderd dan en daarmee ongunstiger geworden volgens jou?
Maximaal 1GB internet per maand en afrekenen per minuut ipv per seconde.
  #293  
Oud 08-09-10, 12:12
ronald89 ronald89 is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Westland
Berichten: 87
Standaard

Zojuist even met de klantenservice van Vodafone gebeld. Het nummerbehoud was inderdaad niet doorgekomen, er was vorige week een storing in het systeem. Deze is inmiddels verholpen.

De vrouw van de klanenservice gaf aan dat ik de order maar opnieuw moest plaatsen en het dan wel goed zou komen. Na mijn weerwoord te hebben gedaan dat ik dan vastzit aan de nieuwe voorwaarden en ik dat juist niet wil gaf ze aan dat ze er een aantekening van zou maken dat ik nog onder de oude voorwaarden val.

Ik moet hem nu dus opnieuw bestellen, als ik dan de orderbevestiging heb gekregen moet ik even bellen naar de klantenservice en vermelden dat de oude voorwaarden nog van toepassing zijn op de geplaatste order. Best een nette service en goed opgelost vind ik
  #294  
Oud 08-09-10, 15:21
Sjord Sjord is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 105
Standaard

Ik kan nergens vinden op een van die sites wat het preciese datalimiet is dat je kan verbruiken met elk abbonement. Staat dat ergens online of waar moeten we die info vanaf halen?
  #295  
Oud 08-09-10, 15:38
FilthyViper FilthyViper is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 19
Standaard

Net een mailtje gehad: welkom bij Vodafone, fijn dat je voor ons gekozen hebt, bla bla.
Zou mijn nummerbehoud dan inmiddels goedgekeurd zijn door T-Mobile?
  #296  
Oud 08-09-10, 15:38
ronald89 ronald89 is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Westland
Berichten: 87
Standaard

@Sjord

Voor Sim-Only: tarieven -Sim Only abonnement - Sim Only & gsm-abonnementen

Voor Bel+sms+web: Vodafone Bel+Sms+Web

Laatst gewijzigd door ronald89; 08-09-10 om 15:44.
  #297  
Oud 08-09-10, 15:45
Sjord Sjord is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 105
Standaard

Dus als je een tvgids abbo zou pakken van 10.95 heb je een datalimiet van 1 gig. Want ik neem aan dat het daar hetzelfde is als wat ze op de website van vodafone aangeven.
  #298  
Oud 08-09-10, 16:22
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

die datalimiet van 1 GB geld toch niet als je voor 6 september hebt besteld bij vodafone (even ter bevestiging en zekerheid)
  #299  
Oud 08-09-10, 16:52
ronald89 ronald89 is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Westland
Berichten: 87
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjord Bekijk bericht
Dus als je een tvgids abbo zou pakken van 10.95 heb je een datalimiet van 1 gig. Want ik neem aan dat het daar hetzelfde is als wat ze op de website van vodafone aangeven.
Naar mijn weten komen de abonnementen van de tvgids-actie overeen met de 'normale' abonnementen van de vodafone-site. Dus dan zou je inderdaad 1GB hebben.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid Bekijk bericht
die datalimiet van 1 GB geld toch niet als je voor 6 september hebt besteld bij vodafone (even ter bevestiging en zekerheid)
Als je voor 6 september hebt besteld gelden in principe de oude voorwaarden. Maar onder de Vodafone-medewerkers heerst daarover ook enige verwarring volgens mij. De een zegt van wel, de ander zegt van niet. Ik zou even bellen met de klantenservice en een aantekening ervan laten maken dat je voor de 6e hebt besteld
  #300  
Oud 08-09-10, 17:15
bureno bureno is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 29
Standaard

Het meest logisch lijkt me dat hierbij de datum geldt wanneer je je handtekening onder het contract zet? (dus wanneer de sim + contract thuis wordt afgegeven) Je moet dan direct tekenen.. Dus niet de datum van bestelling, en niet de datum van portering bij nummerbehoud. Toch?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone - Simonly aanbieding ANWB WEG? ewaa Vodafone 2 14-06-11 16:16
Vodafone sim abonnement naar Vodafone prepaid toestel mvo72 Koopinformatie Nederland 1 13-02-11 10:51
Vodafone Blox in het buitenland actie KK001 Internet in buitenland (roaming) 7 16-08-10 13:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:14.