vodafone of KPN discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Thanks..volgena vf klantenservice is 250mb genoeg op basis van mijn laatste belgedrag..ik kan natuurlijk altijd later nog naar een duurder abo overgaan,of kun je ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Thanks..volgena vf klantenservice is 250mb genoeg op basis van mijn laatste belgedrag..ik kan natuurlijk altijd later nog naar een duurder abo overgaan,of kun je ook los 1gb bijkopen?
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Aandeelhouders bij WC ofzo?
Ik moet de eerste mensen die ECHT onbeperkt internet nodig hebben nog tegenkomen. Ik verzet 8 GB per maand tegen een minimaal bedrag en op 3,6mbs... En ik reken mezelf tot uniek qua gebruik.. Ik zou zelf voor minimaal de 1 GB web bundel gaan scheelt je hoe dan ook in aanschaf van de telefoon. En als je een iPhone ABO pakt heb je een 500 mb bundel bij de laagste bundel. Scheelt je €5 per maand Klantenservice advies is leuk, maar die nemen een gem verbruik op basis van je huidige telefoon... iPhone4 met 250 mb? Als je game online speelt, je foon jailbreakt zit je daar zo aan... |
|
|||
|
|||
Nee, maar ik maak net zo gemakkelijk "Negatieve" reclame m.b.t. T-Mobile, als "Positieve" reclame richting Wireless Circle .
En mochten ze besluiten om mij te voorzien van aandelen, dan zal ik dat niet weigeren
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
vodafone en kpn simlockvrij?! | kevinvw | Overige providers Nederland | 11 | 11-12-10 09:22 |
KPN of Vodafone | mikelinden | Overige providers Nederland | 9 | 20-08-10 12:14 |
Nummerbehoud KPN->Vodafone? | Rub3n | Vodafone | 3 | 22-02-10 00:50 |
KPN of Vodafone? | harriepopov | Overige providers Nederland | 19 | 22-09-09 22:27 |
Vodafone & KPN | mennog | Overige providers Nederland | 2 | 01-09-08 12:00 |
|
|