//

vodafone of KPN

vodafone of KPN discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Thanks..volgena vf klantenservice is 250mb genoeg op basis van mijn laatste belgedrag..ik kan natuurlijk altijd later nog naar een duurder abo overgaan,of kun je ook ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 27-02-11, 10:26
thepaddo thepaddo is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 48
Standaard

Thanks..volgena vf klantenservice is 250mb genoeg op basis van mijn laatste belgedrag..ik kan natuurlijk altijd later nog naar een duurder abo overgaan,of kun je ook los 1gb bijkopen?


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blackoutzz Bekijk bericht
Bij VF heb je zakelijk voor de iPhone ook 1 GB bundels. Voordeel is bij zakelijk dat je alles meeneemt en het buiten de bundeltarief is lager. Alleen de aanschaf van je iPhone is duurder maar dat is vrij logisch want een ondernemer kijkt toch naar de ex BTW prijzen.

Als je twijfelt kan ik je wel een nummer geven van een vriend die je alles daarover kan vertellen

Btw, waarom je geen galaxy zou nemen? Scherm wint het niet, een HTC desire HD is dan beter. IPhone 4 is niet voor niets in de prijzen gevallen in Barcalona dit jaar en dat zegt meer dan de consumentenbond award die de galaxy S heeft.


Huidige beleid bij samsung is gewoon; we kunnen zelf niets goeds ontwikkelen dus kopiëren we alles van de concurrentie maar, alleen met Samsung sticker erop.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 17-03-11, 23:14
blackoutzz blackoutzz is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: NB
Berichten: 221
Standaard

Aandeelhouders bij WC ofzo?

Ik moet de eerste mensen die ECHT onbeperkt internet nodig hebben nog tegenkomen. Ik verzet 8 GB per maand tegen een minimaal bedrag en op 3,6mbs... En ik reken mezelf tot uniek qua gebruik..

Ik zou zelf voor minimaal de 1 GB web bundel gaan scheelt je hoe dan ook in aanschaf van de telefoon. En als je een iPhone ABO pakt heb je een 500 mb bundel bij de laagste bundel.
Scheelt je €5 per maand

Klantenservice advies is leuk, maar die nemen een gem verbruik op basis van je huidige telefoon... iPhone4 met 250 mb? Als je game online speelt, je foon jailbreakt zit je daar zo aan...
  #23  
Oud 17-03-11, 23:45
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blackoutzz Bekijk bericht
Aandeelhouders bij WC ofzo?
Nee, maar ik maak net zo gemakkelijk "Negatieve" reclame m.b.t. T-Mobile, als "Positieve" reclame richting Wireless Circle .

En mochten ze besluiten om mij te voorzien van aandelen, dan zal ik dat niet weigeren
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.
www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
vodafone en kpn simlockvrij?! kevinvw Overige providers Nederland 11 11-12-10 09:22
KPN of Vodafone mikelinden Overige providers Nederland 9 20-08-10 12:14
Nummerbehoud KPN->Vodafone? Rub3n Vodafone 3 22-02-10 00:50
KPN of Vodafone? harriepopov Overige providers Nederland 19 22-09-09 22:27
Vodafone & KPN mennog Overige providers Nederland 2 01-09-08 12:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:02.