Apple Iphone 4s Black 16 GB Activeren lukt niet discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal, Ik heb pas geleden een apple iphone 4s gehaald uit een winkel Maar tijdens het activeren van toestel lukt mij niet Ik probeer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple Iphone 4s Black 16 GB Activeren lukt niet
Hallo Allemaal,
Ik heb pas geleden een apple iphone 4s gehaald uit een winkel Maar tijdens het activeren van toestel lukt mij niet Ik probeer met TMobile en Vodafone te activeren lukt ook niet Hij vraagt telkens om meegeleverde simkaart van fabriek. Wat kan ik er aan doen? Wie kan mij helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gebruik de bijbehorende simkaart. Blijkbaar is het een iPhone 4S met (buitenlandse) simlock.
|
|||
|
|||
Dat is juist de vraag. Ik heb geen simkaart bij gekregen. Wat kan ik meer doen?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ten slot /
|
|
|||
|
|||
Geef mij via PM je imeinummer dan check ik je simlock status.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Vreemd verhaal er wordt nooit een simkaart erbij geleverd van de fabriek,als je al een simkaart had die werkte op een ander toestel dan moet je even naar die winkel gaan waar je die iphone heb gehaald en je simkaart even op maat laten knippen of zelf even knippen(makelijk te doen) mocht je dat al gedaan hebben en werkt nog niet dan heb je mogelijk een buitenlands toestel die niet echt uit nederland komt of heet die winkel marktplaats ? daar kan je het van verwachten je ben niet de eerste en zeker ook niet de laatste. |
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik weet niet wat jij zegt maar het is gewoon van winkel ! ik vind het ook vreemd dat ie het niet doet. en ik haal geen spullen op marktplaats vooral Iphone !! Bedankt voor je bericht |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: ios 5 activeren at&t iphone 3gs lukt niet | ivoback | Jailbreak | 28 | 23-11-11 18:39 |
iPhone: Na update: Activeren iphone lukt niet, bellen wel | rienwoerden | Jailbreak | 0 | 18-10-11 18:07 |
Activeren Iphone 4 lukt niet | Jean72 | iPhone algemeen | 0 | 12-08-10 14:03 |
Activeren lukt niet via O2 simkaart (Engelse iPhone) | Coen1983 | Archief | 3 | 18-12-09 14:49 |
Windows: Iphone activeren lukt niet. | Mysteriousgirl_ | iTunes | 22 | 21-10-09 12:20 |
|
|