onverwachtse telefoonrekening discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Nou ik mag de topic starter de hand schudden, ik heb ook een rekening binnengehad vandaag! Wel geteld, 430 euro voor internet gebruik. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hey,
Nou ik mag de topic starter de hand schudden, ik heb ook een rekening binnengehad vandaag! Wel geteld, 430 euro voor internet gebruik. Ik heb netals vandeheijden draadloos netwerk gekozen(is ook verbonden, kan ik zien op me server) maar gebruikt dus wel de EDGE netwerk. Vandaag dus achtergekomen. Ik vind dit heel raar, ik heb gekozen voor de thuis netwerk... en de telefoon kiest EDGE terwijl ik heb aangevinkt dat als hij het netwerk niet vind dat hij erom vraagt. EDGE heb ik overgens niet ingesteld(nu wel met ABC) Nu moet ik dus een brief gaan schrijven naar KPN om dat ik hier gewoon niet mee eens ben(kleine kans dat ik gelijk krijg) want ik heb niet gekozen voor een bundel met internet. Ik werd ook toevallig vande week opgebeld of ik een internet bundel wou afsluiten. Dit had ik niet gedaan! Omdat ik toch alleen maar thuis soms op het draadloos netwerk iets downloaden/updaten. Fijn dat ze dan even melden van, meneer u heeft een hoog internet verbinding verbruik... Ik heb bossperf geinstalled en de EDGE uitgeschakeld, gelijk blokeerde me simkaart en ik kon hem wel weer unlocken.(vind het maar vaag) Ik baal vreselijk hier van, ik heb nog nooit zo'n rekening gehad. Ik dacht echt dat ik draadloos internet gebruikte. Tumbs up voor KPN! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
als je kpn debitel hebt, ben je de ***. die verkiest edge(gprs) automatisch boven Wi-Fi. het handigst om dit te gebruiken is bospreffs.
|
|
|||
|
|||
Ik heb HI van KPN.
|
|
|||
|
|||
ik heb in het begin ook kosten gemaakt(gelukkig slechts 2 euro), ik ging bij "usage" kijken en zag dat ik toch gebruik aan het maken was van gprs, mijn broertje blijkbaar ook
ik heb toen dit toegepast: https://forum.iculture.nl/f1/ip...1452-edge.html Citaat:
|
|
||||
|
||||
En ja hoor hier is de volgende klant
Vandaag een rekening van 274 euro op de mat Van debitel. Ik heb gelijk heel de octend aan de telefoon gezeten om het te regelen maar nu heb ik dus een Abbo afgesloten voor onbeperkt internet voor 9,50 per maand. De man die er werkte zei dat het 24 uur duurt voordat het het doet. Maar hoe kan ik nou weten dat het ook zo is. En nog mijn laatse vraag hoe kom ik op het internet van mijn abbo ? Wi-Fi aanzetten en op internet gaan ? Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
nou ja, bij debitel kan je online kijken wat je verbruikt. Maar van 24 uur geen sprake, het bleef gewoon op 0 euro staan. Maar je hebt ook niet veel aan het abonnement van debitel, want dat is tot maar 50 mb downloaden, om te zeggen is dat een kwartiertje youtube. Ik stap zelf over naar T-mobile, die bied wel he-le-maal onbeperkt internet aan.
|
|
|||
|
|||
Nou zit ik dus ook met een dilemma.
Ik zit nog een jaar of 2 vast aan mijn Debitel abbo. Heb al wat rondgelezen hier, en ik zit niet op die rekeningen te wachten. Als ik Bossprefs installeer, EDGE/GPRS helemaal uitzet, en Wi-Fi alleen thuis en op school gebruik, dan doe ik het toch goed? En waar kan ik de laatste Bossprefs downloaden? Gr Max |
|
|||
|
|||
In je installer staat die , anders moet je even de sources refreshen en dan je bosspreffs updaten
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb volgens mij ook hetzelfde probleem, ik heb onbeperkt internet van t-mobile, ik heb de EDGE instellingen ingesteld zoals hier in een ander topic staat vermeld, maar ik zie mijn verbruiksteller elke dag oplopen, valt mijn internet abonnement hier niet onder?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Klopt, ik had duidelijker moeten zeggen dat ik op de t-mobile site keek naar mijn verbruik, ik heb nog veel sms tegoed en belminuten over, toch heb ik nu (gelukkig pas) 3 euro extra kosten, dat is normaal met mms. Vandaar dat ik twijfel of mijn internetgebruik op de iphone nu wel onder mijn web'n walk abonnement valt. Ik heb EDGE ingesteld, met APN:internet en gebruiker: tmobile / wachtwoord: tmobile. Het werkt wel, maar volgens mij betaal ik hier gewoon voor.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
vraagje over BossPrefs. Hoe installeer je iets op je Iphone? je zet een bestand in een mapje op Je Iphone, en intalleren maar?
ik vraag dit omdat ik geen onverwachte problemen wil thanks |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
met jailbreaken ben je een programma nodig: iLiberty+ << hoe jailbreak je dat precies? kan iemand mij daar wat over uitleggen??
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe hoog is je maandelijkse telefoonrekening ?! | Frits | iPhone algemeen | 71 | 25-08-08 16:47 |
|
|