Internet via HI discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand of ik mijn huidige Hi-abonnement(zonder web- of data) kan voortzetten in een Iphone? Simkaart gewoon overzetten? Dat is, na het unlocken natuurlijk.... bedankt!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hi?
Weet iemand of ik mijn huidige Hi-abonnement(zonder web- of data) kan voortzetten in een Iphone? Simkaart gewoon overzetten? Dat is, na het unlocken natuurlijk.... bedankt!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ja
simlock vrij is simlock vrij. Ongeacht de provider. Er is maar 1 ding dat bij mij icm Hi niet werkt. ik krijg geen sms als iemand mijn voicemail inspreekt (ik heb fw 1.1.1.) |
|
||||
|
||||
Hi is gewoon KPN dus dit werkt prima. Data heb je dus niet dan zonder dat je daar een abo voor afsluit.
|
|
|||
|
|||
Hi Vandaag Online werkt niet
Ik krijg het mobiel internet van Hi niet aan de praat. Ik heb nu de mogelijkheid om mobiel internet uit te proberen zonder dat ik hier elke maand € 10 aan kwijt ben (95ct per dag). Alleen werkt het helaas niet op m'n iPhone.
Heeft iemand van jullie dit wel werkend, of heeft er iemand een oplossing om het werkend te krijgen? Ik heb verscheidene instellingen gehad... APN: Internet APN: portalmmm.nl etc. Helaas werkt niets hiervan. Ik hoop snel een reactie te hebben met een grandioze oplossing. |
|
|||
|
|||
Hi internet
Hallo allemaal,
Ik wil via hi eindeloos online, maar kan dit ook? ik kan namelijk de instellingen voor me iphone niet ontvangen. kan iemand me hier mee helpen? |
|
|||
|
|||
niemand die kan helpen?
|
|
||||
|
||||
Voor kpn zijn er geen instellingen nodig om via GPRS te kunnen internetten. Kijk even in de wiki of het handleidingen gedeelte. Daar staat dit uitgelegd.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Internet via HI
Ik heb zojuist een abbo aangemaakt van onbeperkt internet, ik heb prepaid.
Echter kan ik niet online komen. Ik heb de instellingen die ik van hi zelf heb gekregen, heb namelijk met ze gemaild voor de instellingen geprobeerd, zal ze ff posten: Beste Wout, Helaas hebben wij geen instellingen voor de iphone. Wel kun je het met de volgende instellingen proberen: Voor KPN / Hi abbo - Internet - leeg laten - leeg laten het wordt wel ingewikkelder voor prepaid: naam verbindingsprofiel: mobiele startsite apn of toegangspunt : portalmmm.nl gebruikersnaam : leeg laten wachtwoord : leeg laten proxyserver adres:10.10.100.20 proxypoort 5080 of 9201 Dit ontving ik dus van Hi. Maar als ik die laatste instel ( heb prepaid ) werkt het nog steeds niet. Wat kan ik nog meer proberen? Zijn er nog andere hi gebruikers die dit ook hebben, of is het hun wel gelukt? |
|
|||
|
|||
niemand?
ik heb ze al gemaild, en ik kreeg als reactie terug dat ik dan maar naar een apple store moest gaan. zo gaande heb ik met Xando gemaild, de apple store in zwolle! prima service daar, alleen zij wisten helaas het probleem ook niet. |
|
||||
|
||||
Kijk eens in deze post, daar wordt er wat over gezegd en tevens word je doorverwezen naar andere info.
|
|||
|
|||
ja, dat weet ik ook.
het punt is dat dat niet werkt. |
|
|||
|
|||
Volgens mij hoor jij met je probleem precies hier thuis: https://forum.iculture.nl/f18/i...e-because.html
|
|
|||
|
|||
Hoi, ik heb een iphone gekocht die uit amerika komt. Ik heb deze unlocked via deze site met PwnageTool. Verder heb ik firmware 1.1.4 er op.
Volgens mij is de unlock gewoon gelukt maar ik kan nog steeds niet bellen of smsen. Hij geeft nog steeds dat ik no service heb. Ik kan overgens wel in een menu naar sim onderdelen en krijg ik gewoon de sim services van mijn provider HI. Hoe moet ik dit oplossen? |
|
||||
|
||||
//Samenvoegactie
|
|
|||
|
|||
hoe bedoel je?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Internet werkt niet (internet plus) T-mobile | Marleybob | Odido (T-Mobile) | 6 | 28-03-11 15:42 |
intellingen van internet uit, maar toch internet rekening... | -tim- | iPhone algemeen | 20 | 26-09-10 12:12 |
Openbaar internet, geen toegang tot internet? | Mypod | iPhone algemeen | 1 | 17-09-10 14:01 |
Geen (Mobiel) internet, wel internet via Wi-Fi | vuurvreter | Wi-Fi | 35 | 17-09-10 00:25 |
internet zonder internet abbonoment | thio95 | Wi-Fi | 6 | 07-10-09 20:09 |
|
|