Verzameltopic: Custom IPCC files discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zie dat het lekker is opgeschoten met de carrier bundles op ios 4, als ik iets kan betekenen dit weekend dan hoor ik het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik zie dat het lekker is opgeschoten met de carrier bundles op ios 4, als ik iets kan betekenen dit weekend dan hoor ik het wel.
|
|
|
|||
|
|||
Conspiracy heeft voor mij een proximus ipcc in elkaar gestoken.
Ik heb hem voorzien van de gewone proximus logotjes die ik in photoshop de juiste resolutie heb gegeven. Ze zijn niet haarscherp maar toch beter dan de tekst De settings staan allemaal prima enkel is facetime niet meer actief. http://jnb.be/proximus_be_iOS4.ipcc Moesten er mensen zijn die van de orginele logo's iets haarscherp kunnen maken let me know Of de optie van facetime in orde krijgen |
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar.....krijg jij nu geen callforwarding pop-ups te zien als je belt of gebeld wordt ? Want die staan in die .ipcc op "true".... |
|
|||
|
|||
Citaat:
De opties voor aparte tethering apn is er ook niet kan je die ook terug laten weergeven ? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Edit: logo`s toegevoegd Laatst gewijzigd door forumzoeker; 20-08-10 om 13:39. Reden: toevoegen logo`s |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
username en paswoord zijn gewoon leeg zowel voor mobiele data als tethering. MMS: apn: event.proximus.be gebruikersnaam: mms wachtwoord: mms mmsc: mmsc.proximus.be/mms mms-proxy: 10.55.14.75:80 mms grote: 300000 |
|
||||
|
||||
Die .ipcc wijkt volledig af van wat ik bij Hi / KPN heb gezien. De .ipcc die jij nu hebt gebruikt, die werkt in principe wel zeg je alleen Facetime niet. Logo's moeten beter. Tethering is een apart verhaal, ik kan die erin zetten (proberen) maar bij mij verdwenen ze na één keer activeren.
Als Forumzoeker de logo's klaar heeft dan kan ik ze erbij inzetten. Laatst gewijzigd door mvveelen; 20-08-10 om 13:42. |
|
|||
|
|||
Tethering werkt prima alleen zie je de settings niet.
Logo's heeft forumzoeker net opgelost |
|
|||
|
|||
Zo wat zijn we alweer een stuk verder ......................... goed bezig
Ik ga nu Hi er eens opzetten |
|
||||
|
||||
Proximus met logo's van Forumzoeker en bijgewerkt ivm. Facetime
Testen op eigen risico |
|
|||
|
|||
Ben niet helemaal onder de indruk van het Hi logo (ligt aan het logo niet aan hoe het gemaakt is) zou dat niet mooier kunnen ?
bv het Hi logo met society erachter ????????? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als ik de extensie gewoon verander krijg ik een error als ik het wil uploaden. En als ik hem uitpak krijg ik direct de mappen te zien. Zit op een mac. |
|
||||
|
||||
cardwizard : zoveel mensen, zoveel wensen.
Zo heb je ook het logo met "So...." ervoor. Heb ik ook nog aan gedacht. Het logo wat jij nu laat zien dat wordt zo pietepeutrig naar mijn smaak. Alles kan hoor, maar voorlopig laat ik het zelf even hierbij als je het niet erg vindt |
|
||||
|
||||
Ik heb alleen ervaring met Windows Dus hier moet even iemand op reageren die een Mac heeft.....
|
|
|||
|
|||
Was ook alleen een melding geen verzoek hoor ;-)
Vind ze beide al heel wat beter dan gewoon NL KPN |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Het is de .ipcc zelf, maar gerenamed naar .zip
Probleem is dat het forum geen extensie als .ipcc toestaat. |
|
|||
|
|||
Ben nu eindelijk zover dat ik de ipcc kan openen op mijn mac , kan de logo's en dergelijke zien , maar ik kan niets vervangen , iemand enig idee hoe ?
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
icarrier, ifoneguide, probleem, wel ssh |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone iOS 4 IPCC | wasabisjors | Vodafone | 31 | 22-11-10 00:10 |
IPCC KPN ios4 | Folkypolky | KPN | 1 | 23-10-10 22:13 |
Makkelijk tethering aanzetten (KPN & T-Mobile) (zonder IPCC files) | Kaspers | KPN | 138 | 09-05-10 21:57 |
IPCC updaten hoe? | dborneman | Overige providers Nederland | 12 | 15-06-09 09:41 |
|
|