Verzameltopic: Custom IPCC files discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Om tig keer dezelfde vraag te voorkomen en ook misverstanden vóór te zijn (update: 16 februari 2011): HI.ipcc = Hi instellingen, Hi logo's (alleen Hi-ballon) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Om tig keer dezelfde vraag te voorkomen en ook misverstanden vóór te zijn (update: 16 februari 2011):
HI.ipcc = Hi instellingen, Hi logo's (alleen Hi-ballon) NLKPN-SOHI.ipcc = Hi instellingen, Hi logo's ("So..." gevolgd door Hi-ballon) So_Hi.ipcc = Hi instellingen, Hi logo's ("So..." gevolgd door Hi-ballon, logo verbeterd) NLKPN-HI.ipcc = Hi instellingen, KPN logo's NLKPN-KPN.ipcc = KPN instellingen, KPN logo's Proximus.ipcc = Proximus, Proximus logo's T-Mobile.ipcc = T-Mobile, T-Mobile logo's Vodafone.ipcc = Vodafone, Vodafone logo's Vodafone_logo.ipcc = Vodafone, Vodafone logo's v2 Mobile Vikings.ipcc = Mobile Vikings, Mobile Vikings logo's CommCenterNoSig patch voor fw tot 4.2.1 (3G/3GS/4) : http://www.marcovanveelen.nl/ipcc/CCPatch.wortel.4ALL4.deb (bron: http://xsellize.com/topic/95289-comm...-4all4-update/) Hoe deze .deb file te installeren : Maak even deze folders aan op je iPhone (als deze nog niet bestaat): /var/root/Media/Cydia/AutoInstall/ (let op de hoofdletters!) en plaats je bestand in de map AutoInstall. Herstart je iphone en de app is geïnstalleerd en terug te vinden in Cydia. ------------------------------- Citaat:
Het bestand alleen maar renamen naar de extensie .ipcc en daarna met shift-herstel inladen in iTunes. Laatst gewijzigd door mvveelen; 16-02-11 om 23:04. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Zie de post boven jouw laatste reactie.
hmmmm, de server maakt er zelf weer een .zip van, ik ga even kijken hoe ik dat kan voorkomen. Edit : opgelost Laatst gewijzigd door mvveelen; 20-08-10 om 14:55. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Welke error dan ?
En, heb je de patch geinstalleerd ? Alle stappen doorlopen ? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Error: "Er heeft zich een onbekende fout gedaan (0xE8000051) Update- en herstelwaarschuwingen op de iPhone, iPad en iPod touch Heb de iphone al is gereboot en andere usb poort gebruik maar geen succes. Als ik men oude ipcc opnieuw wil oploaden geeft deze geen probleem |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
http://jnb.be/proximus_be_iOS4.ipcc Dat is die van conspiracy werkt prima, enkel geen high res logo's en geen facetime en dan: http://jnb.be/Proximus.ipcc Dat is de joue waar ik de error op krijg. |
|
|||
|
|||
Marco ik heb zelf een ipcc van je aangepast met So Hi logo's
echter krijg ik nu ook een foutmelding in iTunes als ik die er op wil zetten , zou je even kunnen kijken wat de oorzaak kan zijn ? anders pruts ik even verder |
|
||||
|
||||
@JnB: voor zover ik weet heb ik geen gekke dingen aangepast. Ik kan het alleen niet testen en dat is ook de reden waarom ik wat huiverig was/ben om andere .ipcc files te maken.
edit : JnB: ik zie het al, je hebt het weer opnieuw ingepakt (verkeerd). Ik heb de .ipcc ingeladen van mijn site en die werkt prima hoor ? @cardwizard: kan niet iets vinden wat fout is. Heb hem uitgepakt en weer ingepakt en vervolgens bij mij getest. Werkt gewoon, zie bijlagen. edit : ik heb de downloads aangepast en de jouwe erbij gezet, cardwizard. Laatst gewijzigd door mvveelen; 20-08-10 om 16:11. |
|
|||
|
|||
werkt hier nu ook , echt niets veranderd ?
|
|
||||
|
||||
Echt niet, ik vermoed dat het verkeerd is ingepakt door je. Je moet de map Payload (en de onderliggende meuk) inpakken. En dat vervolgens renamen.
Hier is JnB ook mee de mist in gegaan, zie mijn edit hierboven. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Jup Safari met zen rare manier van opslagen blijft me achtervolgen maar "Download gekoppeld bestand als" heeft het opgelost. Logo's zijn veel mooier (dank forumzoeker) Facetime is ook inorde Bij deze nog een mirror: http://jnb.be/proximus-iOS4.ipcc |
|
||||
|
||||
Mooi zo
Ik werk de post waarnaar Bomans verwijst in zijn modbreak telkens even bij met nieuwe .ipcc bestanden. Vanavond ga ik nog even verder met stoeien en extra verzoekjes, dus kom maar op .... |
|
|||
|
|||
Het iphoneclub logo en daar iPC of iPhoneclub achter ?????
|
|
|||
|
|||
een DarkQ logo in kleur t-mobile
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Een mooi iphoneclub logo vind ik wel wat
|
|
|||
|
|||
Ja en me eigen logo ook wel
|
Labels |
icarrier, ifoneguide, probleem, wel ssh |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone iOS 4 IPCC | wasabisjors | Vodafone | 31 | 22-11-10 00:10 |
IPCC KPN ios4 | Folkypolky | KPN | 1 | 23-10-10 22:13 |
Makkelijk tethering aanzetten (KPN & T-Mobile) (zonder IPCC files) | Kaspers | KPN | 138 | 09-05-10 21:57 |
IPCC updaten hoe? | dborneman | Overige providers Nederland | 12 | 15-06-09 09:41 |
|
|