Verzameltopic: Custom IPCC files discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door mvveelen T-Mobile kan volgens mij door de afbeeldingen in de carriermap te vervangen. Dit heb ik tenminste vernomen van andere T-Mobile ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Iphone net zoveel keer gereboot noppes geen logo Nog ideeen?
|
|
|
||||
|
||||
Vodafone ipcc
Hoi Theatman,
Zou jij voor mij deze ipcc met de aangepaste logo willen uploaden? Ik vind hem mooier dan alleen het logo. Alvast bedankt. |
|
|||
|
|||
Carrier Logo T-Mobile
Heeft iemand een tip
probeer via IPCC carrier logo erop te krijgen maar niks werkt CommNoSig 4.1 reboot, IPCC via Itunes respring niks en dit velen malen ook computer aan uit gezet maar nog niks Vreemde is wel dat je CommNoSig 4.1 download hij direct erna om een update vraagt die hij vervolgens niet kan downloaden?? Iemand ideeen Eindelijk gelukt naar 10x dezelfde handelingen staat hij er nu ineens op, vreemd maar goed hij doet het en straks weer als op 7-11 IOS 4.2 komt Laatst gewijzigd door Datamonster; 04-11-10 om 06:56. |
|
||||
|
||||
Aangepaste IPCC (Vodafone) voor firmware 4.2.1 met werkende tethering optie. Zie hiervoor deze post.
|
|||
|
|||
wat een meester! uren bezig geweest, na dit gelezen werkt het meteen
|
|
|||
|
|||
Misschien een stomme vraag, maar is er een custom ipcc file voor KPN OS 4.1.2 ? Ben op zoek naar de juiste instellingen om het "doorschakelen actief" weg te krijgen (zonder jailbreak). Een kpn logootje zou leuk zijn, maar is niet nodig.
Alvast bedankt voor jullie reacties! |
|
||||
|
||||
Bedoel je iOS 4.2.1 ?
Ik weet niet of die afwijkt van die hier al geplaatst zijn, probeer eens zou ik zeggen ? |
|
|||
|
|||
Heeft iemand toevallig de originele T-Mobile IPCC voor 4.1? Heb ooit de logo's toegevoegd en gebruikte nooit internet, nu wil ik dit aanzetten maar gaat niet omdat vermoedelijk de instellingen verminkt zijn.
|
|
|||
|
|||
Hierbij de IPCC file voor T-Mobile 4.1, upload hem maar als je de logo's toegevoegd hebt.
Misschien dat je dan gelijk tethering in deze file aan kunt zetten ... |
|
||||
|
||||
Ik snap het niet helemaal. Wat is er mis met de IPCC file in dit topic : http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...-files-14.html
Met logo, tethering, enz...... Maar goed, als je zelf aan de slag wilt |
|
|||
|
|||
@TSCARGO: Dank voor de originele IPCC.
@MVVEELEN: zie geen aangepaste T-Mobile-IPCC als ik je link volg. Kom in hetzelfde topic als dit terecht en dit heb ik van pagina 1 t/m 12 doorlopen, maar buiten de door TSCARGO geplaatste heb ik er geen kunnen ontdekken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als ik (op een mac) een restore file wil kiezen, kan ik geen ipcc bestanden kiezen. In de handleiding staat dat je shift restore moet kiezen, maar dan krijg ik de vraag of ik zeker weet dat ik de default settings wil restoren etc. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Probleem is dat ik in iTunes het ipcc bestand niet kan kiezen (als ik ctrl+alt en restore aanklik). Nu lees ik overal over shift+restore, maar dan krijg ik dus een waarschuwing te zien dat dan alles gewist gaat worden. En daar heb ik geen trek in..... Of krijg ik na die waarschuwing alsnog een fileselector? |
|
||||
|
||||
Je moet alleen even het bestandstype wijzigen waarop hij zoekt. Dit is overigens al diverse keren uitgelegd hoor.
Als je gaat browsen naar het bestandje, dan zoekt hij standaard naar .ipsw files en dat kun je aan de rechterkant simpel aanpassen zodat hij de .ipcc files kan vinden. Succes ! |
|
|||
|
|||
Helaas kun je in iTunes op de Mac geen bestandstype kiezen, hij moet en zal een ipsw bestand hebben. Iemand een tip?
|
|
||||
|
||||
Het staat hier toch echt allemaal helder en duidelijk uitgelegd : http://forum.iculture.nl/f18/iphone-...ne-4-ipad.html
|
|
|||
|
|||
Dus niet. Maar ik heb al gevonden hoe ik iTunes zover krijg:
1. Close iTunes. 2. Open Terminal (Applications > Utilities > Terminal). 3. Run the command: defaults write com.apple.iTunes carrier-testing -bool TRUE |
|
||||
|
||||
Dus wel. Als je nu eens goed had gelezen, dan had je kunnen zien dat jouw oplossing daar allang vermeld werd. Lezen is een vak
|
Labels |
icarrier, ifoneguide, probleem, wel ssh |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone iOS 4 IPCC | wasabisjors | Vodafone | 31 | 22-11-10 00:10 |
IPCC KPN ios4 | Folkypolky | KPN | 1 | 23-10-10 22:13 |
Makkelijk tethering aanzetten (KPN & T-Mobile) (zonder IPCC files) | Kaspers | KPN | 138 | 09-05-10 21:57 |
IPCC updaten hoe? | dborneman | Overige providers Nederland | 12 | 15-06-09 09:41 |
|
|