Verzameltopic: Custom IPCC files discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door The Raptor Sorry voor mijn late reactie. Ik heb even de inhoud bekeken van het ipcc bestand. Daarin zie ik carrier.plist, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb net bij alle .ipcc files die ik heb staan de info.plist aangepast en als het goed is zou na het inladen van deze files géén melding meer moeten komen dat er nieuwe settings van de provider zijn en of je die dan wilt installeren, met het gevolg dat dan het logo weer weg is.
De settings heb ik verder niet aangepast en alleen de Hi, met "So Hi"-logo heb ik getest omdat ik nu nog Hi heb. Eind deze maand wordt het Vodafone en ga ik die uiteraard testen. Mochten anderen willen testen : heel graag. Ohja, en de Commcenterpatch voor de firmwares tot en met fw 4.2.1 heb ik ook in dat bericht gezet (met bronvermelding). Succes !! |
|
|||
|
|||
Dank je wel. Werkt perfect.
De vodafone.ipcc werkt ook. Deze had je in augustus vorig jaar voor mij gemaakt. Toen zat ik nog bij vodafone en had deze toen op de 3Gs getest. Maar op de iphone 4 zal het ook moeten werken. Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dank je |
|
||||
|
||||
Zie link aan het begin van deze thread : http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...-files-14.html
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hmm, misschien doe ik nog iets fout maar sinds de update naar 4.2.1 en ik probeer NLKPN-KPN.ipcc te gebruiken vraagt iTunes elke keer of ik nieuwe instellingen wil gebruiken...
Kan het zijn dat er toch nog een foutje in zit? |
|
||||
|
||||
Heb 'm iets aangepast. Probeer nog eens te downloaden en te installeren???
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Zie tijd..... Maar mijn dank is zeer groot..ziet er perfect uit Als ik na een gesprek wil ophangen dan crasht mijn toestel....kan dat met de IPCC te maken hebben? Laatst gewijzigd door iScorpio; 24-02-11 om 20:48. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb een Carrier Logo van RSC Anderlecht gemaakt.
Indien iemand hem ook zou willen, laat gerust weten.
|
|||
|
|||
Klopt het dat ik in de nieuwe iTunes geen IPCC bestanden meer kan selecteren?
|
|
||||
|
||||
Lijkt me sterk. Je moet het type bestand kunnen aangeven, heb je dat al gedaan?
|
|
|||
|
|||
Ja, ik houd shift in en klik op herstel. Dan kan ik een bestand kiezen maar als ik dan klik in het vakje welke type bestanden, kan ik alleen ipsw kiezen. werk op Windows
|
|
|||
|
|||
Itunes 10.2.1.1 is trouwens de versie
|
|
||||
|
||||
heeft het vroeger wem gewerkt.
Anders even iTunes afsluiten, een dos venster openen en dit erin plakken en op enter drukken: C:Program FilesiTunesiTunes.exe" /setPrefInt carrier-testing 1 |
|
|||
|
|||
Hmm werkt niet bij mij.
Ik heb Windows 7 64bit. Ik ga dan via cmd en dan doe ik de volgende regel: c:\Program Files <x86>\itunes\itunes.exe /setPrefInt carrier-testing 1 Dan lijkt hij itunes te openen, maar dat gebeurd niet. Als ik alleen de volgende regel invoer, dan opend hij wel itunes maar kan ik niet de ipcc invoegen c:\Program Files <x86>\itunes\itunes.exe Nog ideeen? |
Labels |
icarrier, ifoneguide, probleem, wel ssh |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone iOS 4 IPCC | wasabisjors | Vodafone | 31 | 22-11-10 00:10 |
IPCC KPN ios4 | Folkypolky | KPN | 1 | 23-10-10 22:13 |
Makkelijk tethering aanzetten (KPN & T-Mobile) (zonder IPCC files) | Kaspers | KPN | 138 | 09-05-10 21:57 |
IPCC updaten hoe? | dborneman | Overige providers Nederland | 12 | 15-06-09 09:41 |
|
|