Verzameltopic: Custom IPCC files discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door mvveelen En, met die methode van jou heb je dan wel de High Res logo's? Nee toch? Die high res logo's ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
En ja, ik heb high res logo's En bij mij stond die functie er wel, omdat mijn provider het ondersteund. Laatst gewijzigd door Bomans; 08-04-11 om 22:32. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Misschien een ideetje, ik heb wel de commcenter patch geinstalleerd, maar ipv versie 9.* van de IPCC te installeren (wat ik wel geprobeert heb en niet werkt) heb ik in de iphone de 4 png bestanden uit mvveelen's IPCC in de KPN_nl.bundle geplaatst.
Volgens mij heb ik nu wel de goeie instellingen, lees carrier bundle 10, mooie logo (waarvoor dank) en ook personal Hotspot. Ik weet alleen niet of het ook echt nodig is om voor deze situatie nodig is om de commcenter patch te installeren... Oh ja ik zit bij KPN/ Hi |
|
||||
|
||||
Het zit inderdaad in de ipcc dat de hotspot niet meer werkt na de install. Ik heb de versie verhoogd van 9.9 naar 10.01 en heb nu wel de icons maar geen hotspot meer. Wie o wie zou een updated ipcc voor KPN kunnen maken? Ik heb nu geen backup meer van de officiële 10.0 helaas.
|
|
||||
|
||||
Ondertussen heb ik ook TetherMe geïnstalleerd en heb mijn Hotspot functie weer terug.
Ik blijf uiteraard hopen op een volledige IPCC. Nu maar hopen dat het stabiel blijft. Laatst gewijzigd door Planet X; 10-04-11 om 12:00. Reden: Typo |
|
||||
|
||||
Ik heb gisteren ook TetherMe geinstalleerd en de icons overschreven. Alles OK dus nu. Alleen weet ik nog ff niet hoe ik dit in een werkende IPCC moet gieten. Huiswerk dus
|
|
||||
|
||||
Welke provider is dat, kunnen we eens neuzen in de plist file
|
||||
|
||||
Ik laat het even voor wat het is. Ben gisteren aan de slag gegaan toen ik mijn portie zon had gehad en pal voor Ajax-Groningen, maar heb vervolgens een behoorlijke tijd moeten spenderen aan het restoren van mijn toestel omdat deze vast was komen te zitten bij het booten. Ben nu dus een pietsie huiverig om er weer mee aan de slag te gaan. Voor mij werkt nu de oplossing om de .png bestanden te overschrijven en TetherMe te installeren.
Wie weet waag ik me er binnenkort weer aan, een ander mag natuurlijk ook tips & tricks hier plaatsen |
|
||||
|
||||
Ik heb een aanpassing gedaan en alles werkt met de .ipcc file. Ook de personal hotspotfunctie is actief.
Voeg onderstaande code toe bij elke apn in de carrier.plist file van je .ipcc Code:
<key>signature</key> <data> P4FI0kNTNms3g6Mz/Oa8N6mKHTtIvbfjDM7lYaDRTNZSN4y8XyWZ AA5Y94zTvDTK9+nQtD2TTHgvOSRC1zpdvFax/3a0g17+lE8oGubj hXO9lzxeeyYFJk5Z/x5i7bPZEvyYA/FpnM3jJyQ7m6bYFpJdG/H5 vuNClOs4ICk37dM= </data> Bij instellingen - algemeen - netwerk kan je dan de hotspotfunctie activeren. Deze komt daarna dan te staan bij instellingen. Heb mijn carrier.plist file toegevoegd als voorbeeld. Laatst gewijzigd door Bomans; 15-04-11 om 14:48. |
|
||||
|
||||
Wat vaag, dat is toch alleen de "fake" signature en zegt toch niets over een (extra) setting in de zin van "personal hotspot" ? Hmmm.....
|
|
||||
|
||||
Maar het werkt wel En zonder TetherMe te installeren.
|
|
||||
|
||||
Hahaha, ik geloof je ook zeker wel hoor. Alleen ben ik op dit moment wat huiverig om ermee aan de slag te gaan (en zit ook op mijn werk).
|
|
||||
|
||||
Waarom? Als het in jouw geval niet zou werken dan kan je toch weer je oude ipcc inladen.
|
|
||||
|
||||
True, alleen heb ik vorige week door gerommel mijn hele toestel moeten herstellen en dat heeft me een hoop tijd gekost. Daarnaast is het dit weekend redelijk volgepland en denk ik niet dat ik er tijd voor heb.
Ik weet dat ik dit nu wel zo zeg, maar dan dit weekend of maandagavond dan toch wel weer ermee aan de slag ga, hahahaha..... |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Firmware update naar 4.3.3 gedaan, geen jailbreak en IPCC met bovenstaande key aangepast. Alles werkt nu perfect met de Personal Hotspot via Vodafone
|
|
||||
|
||||
Ah, super. Enjoy
|
|
|||
|
|||
Heeft er wellicht iemand de IPCC file die voor Firmware 4.3.3 in combinatie met KPN werkt. Helaas ben ik niet zo'n programmeur dat ik zelf dat werkend krijg
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Of misschien heeft iemand al een T-Mobile-bestand hiervoor gemaakt. Overigens, zijn deze bestanden zonder jailbreak toe te passen? Laatst gewijzigd door Casper M; 15-05-11 om 19:09. |
|
|||
|
|||
Base IPCC met SD en Retina carrier logo's
en CommCenter Patch voor 4.3+ |
Labels |
icarrier, ifoneguide, probleem, wel ssh |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone iOS 4 IPCC | wasabisjors | Vodafone | 31 | 22-11-10 00:10 |
IPCC KPN ios4 | Folkypolky | KPN | 1 | 23-10-10 22:13 |
Makkelijk tethering aanzetten (KPN & T-Mobile) (zonder IPCC files) | Kaspers | KPN | 138 | 09-05-10 21:57 |
IPCC updaten hoe? | dborneman | Overige providers Nederland | 12 | 15-06-09 09:41 |
|
|