Verzameltopic: Custom IPCC files discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) thanks man ga weer aan de slag...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
thanks man ga weer aan de slag
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik ben dit truucje aan het proberen met de Vodafone ipcc op mijn iphone 4. Echter iTunes wil de ipcc niet accepteren, blijft maar zeggen: 'firmware file is not compatible'. Ik heb al in terminal 'defaults write com.apple.iTunes carrier-testing -bool TRUE' uitgevoerd, en de commcenternosig-patch geinstalleerd. Iemand nog een idee waarom het niet werkt?
|
|
||||
|
||||
ik heb bij mij de T-Mobile .ipcc geïnstalleerd, maar hij lijkt wel een beetje bij elkaar gedrukt, alsof hij eigenlijk breder hoort.
maar het ziet er evengoed goed uit hoor! ga zo door |
|
||||
|
||||
Een schermprintje zegt mij meer Misschien is er nog iets te tweaken.
|
|
|||
|
|||
Het is gelukt Screenshot bijgevoegd. Mocht iemand interesse in dit logo hebben hoor ik het wel. Ik upload graag de png of de ipcc.
|
|
|||
|
|||
[FONT=Verdana]Wat ik ook probeer het wil niet gaan werken. Ik heb een 3GS met daarop IOS 4.01. Ik heb geprobeerd eerst CommCenterNoSig 4.0.1 te installeren en daar na 1 van de carrier bundels maar het logo veranderd niet.[/FONT]
[FONT=Verdana] [/FONT] [FONT=Verdana]Logo’s gedeinstalleerd en daarna CommCenterNoSig.[/FONT] [FONT=Verdana] [/FONT] [FONT=Verdana]Daarna een poging gedaan CommCenterNoSig opnieuw te installeren maar dat gaat niet hij geeft continue een foutmelding. De carrierbundel zo installeren heeft geen effect.[/FONT] [FONT=Calibri][SIZE=3] [/SIZE][/FONT] |
|
|||
|
|||
Nu nog een keer zonder al die rare tekens, hoop ik
Wat ik ook probeer het wil niet gaan werken. Ik heb een 3GS met daarop IOS 4.01. Ik heb geprobeerd eerst CommCenterNoSig 4.0.1 te installeren en daar na 1 van de carrier bundels maar het logo veranderd niet. Logo’s gedeinstalleerd en daarna CommCenterNoSig. Daarna een poging gedaan CommCenterNoSig opnieuw te installeren maar dat gaat niet hij geeft continue een foutmelding. De carrierbundel zo installeren heeft geen effect. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Verder op dit screenshot: Lockinfo / Weather icon / High Gloss theme for Lockinfo. (zo, dat scheelt weer een paar vragen ) Laatst gewijzigd door theatman; 31-08-10 om 11:48. Reden: Hogere kwaliteit screenshot toegevoegd |
|
||||
|
||||
Die High Gloss gooi ik er ook nog even overheen, ziet er strakker uit dan default
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Weet iemand hier een oplossing voor of kan je Commcenternosig niet installeren op iOS4.0.1? |
|
||||
|
||||
Natuurlijk kun je die wel installeren. Daar hebben we het toch de hele tijd al over of niet soms?
Ik heb zelf ook problemen gehad met installeren, maar het bleek dat ik iets anders had geinstalleerd wat de installatie van CommCenterNoSig in de weg zat. Later heb ik dat progje verwijderd en ging het dus wel goed. Doen jullie ook wel eerst dat DOS commando voordat jullie iTunes starten en de IPCC inladen ? Hoe het ook zij, er zit 'm dus of een progje dwars, of er zit in de volgorde van de handelingen iets mis. Wij kunnen dat alleen niet beoordelen aan de hand van de info die we nu hebben. |
|
|||
|
|||
heel indrukwekkend om jullie conversatie te volgen. bestaat er ook de mogelijkheid om voor vodafone een ipcc te schrijven voor os 4.1?
hoor graag van jullie. |
|
||||
|
||||
Ik weet niet of die anders zou moeten zijn dan de huidige, maar in ieder geval zie ik me nog niet updaten naar 4.1 ivm. de JB die nog niet uit is, dus van mij hoef je het nog even niet te verwachten
|
|
|||
|
|||
Heb ondertussen de 3gs van men vriendin met jb op 4.1 staan.
Is het custom logo hier nog van toepassing of moeten we hiervoor nog even wachten? |
|
||||
|
||||
Who knows ?
Misschien degene die het PROBEERT ? |
|
|||
|
|||
De commcenter patch installeerd ie allesinds niet en als ik de ipcc gewoon upload gebeurd er niets
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Mja, de commcenternosig is er nog niet voor 4.1 dus het wordt afwachten tot deze is geupdate. Zit nu op 4.1 met dat lelijke NL KPN weer in beeld
|
Labels |
icarrier, ifoneguide, probleem, wel ssh |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone iOS 4 IPCC | wasabisjors | Vodafone | 31 | 22-11-10 00:10 |
IPCC KPN ios4 | Folkypolky | KPN | 1 | 23-10-10 22:13 |
Makkelijk tethering aanzetten (KPN & T-Mobile) (zonder IPCC files) | Kaspers | KPN | 138 | 09-05-10 21:57 |
IPCC updaten hoe? | dborneman | Overige providers Nederland | 12 | 15-06-09 09:41 |
|
|