Verzameltopic: Custom IPCC files discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) c Dit is mijn resultaat eerste...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
c
Dit is mijn resultaat eerste |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Goed, hierbij versie 5. Ben benieuwd naar je screenshot
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Grrrrr.....
Ik denk dat ik het nu dan wel voor elkaar heb. Vodafone.zip Laatst gewijzigd door mvveelen; 26-08-10 om 13:03. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Lijkt wel alsof je de verkeerde hebt gebruikt. Zie https://forum.iculture.nl/f28/i...tml#post538662 voor de link naar de .ipcc
Sja, de naam "vodafone" is nogal lang, ik weet het anders ook ff niet meer. Kun je anders zelf niet even een logo maken met hoogte 40 pixels (.png) ? Dan verwerk ik die er vervolgens wel in als deze niet OK is. |
|
|||
|
|||
De tekst Vodafone uit versie 4 was goed. Alleen het logo was iets te groot. Dit is in versie 5 verbetert. Als je de tekst van versie 4 en het logo van versie 5 gebruikt moet het goed zijn lijkt me?
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Here ya go. ALs ie goed is, laat het me even weten en gooi er even een screenshotje bij.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Mooi zo.
Is er dan geen enkele Mobile Vikings gebruiker die nog even kan/wil testen ? Maakt mij verder niet uit hoor, maar dacht dat de Belgische MV gebruikers ook een fraai logo wilden |
|
|||
|
|||
Citaat:
Die zip van op pagina 17 krijg ik weer niet goed. Als het die is dat ik moet testen wil je deze dan nogmaals in ipcc formaat uploaden Momenteel heb ik eentje met het viking logo: http://jnb.be/MobileVikings_iOS4_final_2.ipcc Met dank aan de mensen op het 9lives.be forum Denk dat deze hier ook ergens te vinden zijn op het forum. Topic: https://forum.iculture.nl/f18/i...ne-4-ipad.html Laatst gewijzigd door JnB; 26-08-10 om 16:22. Reden: topic toegevoegd |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe verschilt die ipcc tegen over diegene die ik had geupload buiten het logo? Edit: Het donkere logo is gewoon 1 blok grijs Als je in instellingen gaat is het logo goed |
|
||||
|
||||
Ik ga 'm even op de mijne testen en de logo's indien nodig aanpassen.
Volgens mij zijn deze wel mooi. Is de .ipcc verder ook goed vwb. de instellingen, facetime, enz.? Nieuwe staat HIER Laatst gewijzigd door mvveelen; 26-08-10 om 17:08. |
|
|||
|
|||
nice mvveleelen nog ff 1 vraagje hoe krijg jij die vodafone tekst zo groot als ik me eigen tekst doe DarkQ dan kan ik er niks achter stoppe
|
|
||||
|
||||
Nu heb je me al "mvvelen" en "mvveleelen" genoemd. Zeg dan maar gewoon Marco tegen me
Hoe ik de tekst zo groot krijg ? Photoshop. Verder niets bijzonders eigenlijk. |
|
|||
|
|||
hmm krjijg het niet zo als jou gebruik ook photoshop
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
marco wat is de maximale hoogte en breedte van de carrier want kan hem egt niet zo uitrekken als ji jdie vodafone doet
Laatst gewijzigd door DarkQIphone; 27-08-10 om 18:06. |
|
||||
|
||||
Max. hoogte reguliere carrier = 20pixels, max. hoogte van de "@2x"-carrier is 40pixels. Breedte is geen max. voor zover ik weet, maar zou ze niet te breed maken ivm. je 3G en/of Wi-Fi bars.
|
Labels |
icarrier, ifoneguide, probleem, wel ssh |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone iOS 4 IPCC | wasabisjors | Vodafone | 31 | 22-11-10 00:10 |
IPCC KPN ios4 | Folkypolky | KPN | 1 | 23-10-10 22:13 |
Makkelijk tethering aanzetten (KPN & T-Mobile) (zonder IPCC files) | Kaspers | KPN | 138 | 09-05-10 21:57 |
IPCC updaten hoe? | dborneman | Overige providers Nederland | 12 | 15-06-09 09:41 |
|
|