Verzameltopic: Custom IPCC files discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet niet of het nu zo handig is om dit soort verzoekjes te gaan doen. We moeten dan niet alleen het plaatje in 2 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik weet niet of het nu zo handig is om dit soort verzoekjes te gaan doen. We moeten dan niet alleen het plaatje in 2 versies maken, maar dan ook weten voor welke provider dat moet worden gemaakt.
Waarom niet de nog-niet-werkende providers afgaan en dan zélf eventueel de .ipcc bewerken door er een ander plaatje in te zetten...? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Is het mogelijk om tethering, FaceTime, VVM, MMS (alles dus ;-) ) werkend te krijgen voor T-Mobile NL onder 4.0.1?
|
|
||||
|
||||
Wat heb je zoal ? Heb je misschien al een carrier.plist met alle instellingen erin ?
|
|
|||
|
|||
Origineel bedoel je? Alleen zonder tethering natuurlijk.
|
|
|||
|
|||
Heb je de ippc voor Tmobile en met welke progie kan ik dat bewerke
|
|
|||
|
|||
Toch even mijn eerste logo poging laten zien
|
|
|||
|
|||
Ik zou ook graag een tmobile versie met mooi logo's willen, krijg het zelf niet voor elkaar helaas
|
|
|||
|
|||
Even voor mijzelf, de Proximus logo die ik heb gemaakt voor de iPhone 4 was dat de juiste resolutie? Als dat zo is dan kan ik voor de overige providers ook nieuwe logos maken voor iPhone 4.
Hierbij nieuwe t-mobile logo`s voor iphone 4 en 3gs Laatst gewijzigd door forumzoeker; 21-08-10 om 04:55. |
|
||||
|
||||
De logo's mogen max. 20pixels hoog zijn als ik me niet vergis?
|
|
|||
|
|||
40 pixels hoog is de max. (zonder ruimte over boven en onder , dus niet zo mooi) mooiste is rond de 38 pixels max.
breedte is een beetje kijken wat het mooiste is (ook afhankelijk van het logo) denk dat het maximale hier rond de 110 pixels ligt |
|
||||
|
||||
Die 40 is dan voor de @2x plaatjes toch?
|
|
|||
|
|||
ja klopt (er werd ook naar iPhone 4 gevraagd)
|
|
||||
|
||||
Ja, daar had ik even niet op gelet inderdaad.
De iPhone 4 pakt automatisch de plaatjes met @2x in de naam, heb net even een testje gedaan op mijn toestel. Op de 3GS wordt het kleinere plaatje gepakt. Ik wil wel wat freubelen met .ipcc's voor T-Mobile maar zou dan graag een carrier.plist willen hebben van iemand die alle (of zoveel mogelijk) settings er al in heeft zitten. De logo's van cardwizard zijn perfect en die kan ik er dan in verwerken. Wie heeft zo'n carrier.plist of wie heeft voor mij alle settings ? |
|
|||
|
|||
pssst ..........koffie ? de logo's zijn van forumzoeker , lol
|
|
||||
|
||||
Whahaha, ja ! Koffie !! Ik kom inderdaad net uit bed en had de helft eerst gevolgd via m'n iPhone (blunder 1) en het laatste op m'n laptop....sorry forumzoeker, ik ga even een bakkie zetten.... * schaam *
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Mijn eerste poging voor T-Mobile. De logo's van forumzoeker zijn erin verwerkt, FaceTime, VVM, MMS. Ik hoop dat het werkt.
Wie wil het testen en me helpen om nog wat zaken aan te passen indien nodig ? (try at your own risk) Laatst gewijzigd door mvveelen; 21-08-10 om 12:54. |
|
|||
|
|||
Goedemiddag Hier vodafone logo`s Voor iphone 4 en 3gs.
Made by forumzoeker |
|
||||
|
||||
Nice work. Ik ga ermee aan de slag zodra ik wat input krijg van Vodafone gebruikers en ook T-Mobile gebruikers want ik weet nu niet of ik de goede kant op ga met de .ipcc files
|
|
|||
|
|||
Inderdaad laten wij deze twee even afwachten, ik heb de telfort logo`s al klaar maar daar wacht ik dan ff mee met uploaden.
|
Labels |
icarrier, ifoneguide, probleem, wel ssh |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone iOS 4 IPCC | wasabisjors | Vodafone | 31 | 22-11-10 00:10 |
IPCC KPN ios4 | Folkypolky | KPN | 1 | 23-10-10 22:13 |
Makkelijk tethering aanzetten (KPN & T-Mobile) (zonder IPCC files) | Kaspers | KPN | 138 | 09-05-10 21:57 |
IPCC updaten hoe? | dborneman | Overige providers Nederland | 12 | 15-06-09 09:41 |
|
|