Verzameltopic: Custom IPCC files discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Dacht het al ja , die anderen zijn al iets beter , we zijn in ieder geval al een stap verder nu hopen dat er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dacht het al ja , die anderen zijn al iets beter , we zijn in ieder geval al een stap verder nu hopen dat er een scherper logo komt
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Precies,ik kan wel alles modden wat ik in me handjes krijg maar een simpel logo upgraden kan ik niet haha
|
|
|||
|
|||
Goed gedaan Isalene!! werkt als een speer! Goeie tip.
Jeroen |
|
||||
|
||||
Heb dmv. dat truukje met Makeitmine het logo nu wel, maar vind 'm niet bepaald de schoonheidsprijs verdienen....
Heeft iemand fraaie(re) KPN logo's voor de iPhone 4 ? |
|
|||
|
|||
Voor wie BASE heeft.
Hier is mijn ipcc: RapidShare: 1-CLICK Web hosting - Easy Filehosting Support voor MMS, Tethering, Geen "Doorschakelen Actief" bericht, FaceTime & Logo zowel de gewone als de Retina versie. |
|
|||
|
|||
Heeft iemand mooie retina tmobile logo's kunnen vinden?
|
|
|||
|
|||
kan je op de iphone 4 al je custom logo toepassen gewoon je eigen naam maar dan is kleur of een apple logotje
|
|
|||
|
|||
deze dan ?
misschien moeten ze omgedraaid worden tho |
|
||||
|
||||
Wat is eigenlijk de maat die gebruikt moet worden, want ik zie diverse her en der genoemd worden.
Ik heb nu zelf 75x20 pixels en 150x40 pixels gemaakt en in gebruik....zie bijlage. Edit : ze moesten inderdaad omgedraaid worden, en ik vind het jammer dat het ene logo gekleurd is en de andere niet. Ik ga die van mij eens wat minder breed maken, de maatvoering is iig nog onduidelijk voor mij. Ik heb de logo's minder breed gemaakt en ben er nu heel tevreden over. Ik deel ze even met jullie, zie de nieuwe bijlage. Laatst gewijzigd door mvveelen; 15-08-10 om 22:20. |
|
|||
|
|||
staan er bij me op , het ziet er alweer beter uit !
maar het moet toch nog scherper kunnen ? |
|
|||
|
|||
p.s. Als ik de KPN2@2x logo's gebruik dan zijn deze veel te groot ?
Laatst gewijzigd door cardwizard; 15-08-10 om 23:16. |
|
||||
|
||||
Dan gebruik je die niet (doe ik ook niet), en als je ze scherper wilt : draag gerust je steentje bij en maak er es een paar ?
|
|
|||
|
|||
Als ik dat kon had ik het met alle plezier gedaan
als iemand me vertellen kan wat de afmeting moet zijn en waar de afbeeldingen nog meer aan moeten voldoen (voor retina display) dan weet ik heeeel misschien wel iemand |
|
||||
|
||||
Kijk, en dan zijn we weer bij de vraag die ik hier ook al eerder heb gesteld : welke formaten moeten ze hebben.....
|
|
|||
|
|||
schieten we dus nog steeds niks op .............. jammer
|
|
||||
|
||||
Ik ben hier even aan het neuzen :
MacThemes Forum / [Theme] Carrier Logos Als ie er niet bij zit, kunnen we misschien een request doen ? |
|
|||
|
|||
Kunnen we doen , doe jij dat of zal ik dat doen ?
|
|
||||
|
||||
Ik ga slapen, hahaha. Succes met je request
Hij staat er overigens wel tussen, maar dat is eigenlijk zo'n beetje hetzelfde als wat we al hebben. Niet voor retina denk ik.... |
|
|||
|
|||
ik zie ook dat er gevraagd word om 90x45 voor logo's waarom zijn ze bij ons dan te groot ?
|
|
||||
|
||||
Ik heb geen idee.....zou het wel es willen proberen maar heb mijn laptop niet mee naar het werk vandaag. Dus dat wordt vanavond op zijn vroegst.
|
Labels |
icarrier, ifoneguide, probleem, wel ssh |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone iOS 4 IPCC | wasabisjors | Vodafone | 31 | 22-11-10 00:10 |
IPCC KPN ios4 | Folkypolky | KPN | 1 | 23-10-10 22:13 |
Makkelijk tethering aanzetten (KPN & T-Mobile) (zonder IPCC files) | Kaspers | KPN | 138 | 09-05-10 21:57 |
IPCC updaten hoe? | dborneman | Overige providers Nederland | 12 | 15-06-09 09:41 |
|
|