Verzameltopic: Custom IPCC files discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik het allemaal goed begrijp, zijn er 2 mogelijkheden om de carrier logo's te veranderen: *) high res logo's -> Methode Bomans: comcenter patch, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Als ik het allemaal goed begrijp, zijn er 2 mogelijkheden om de carrier logo's te veranderen:
*) high res logo's -> Methode Bomans: comcenter patch, ipcc, itunes *) low res logo's -> - Methode Bomans of - truuk via Make-it-Mine Nu wil ik de high res logo's van T-mobile. -> Iemand een idee waar die te plukken zijn? -> Is het iemand gelukt om methode Bomans toe te passen en kan uitleggen in begrijpend Nederlands hoe het moet? Laatst gewijzigd door Suriboy777; 19-08-10 om 11:00. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
https://forum.iculture.nl/f18/i...-4-how-to.html
Hier staat simpel uitgelegd hoe het moet. Gelieve aan iedereen die nog retina logo's heeft die ergens online te zetten en link te plaatsen in mijn thread... |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Laatst gewijzigd door Astro; 19-08-10 om 11:21. |
|
||||
|
||||
Nee, ik denk dat je dit draadje anders even vanaf het begin moet doorlezen. Het is bij de iPhone 4, of iig bij iOS4.0.1 allemaal een stuk anders ineens dan voorheen.
|
|
||||
|
||||
Oh wow !
Ik heb het !! Een werkende NLKPN.ipcc. Tenminste, bijna.... ik moet nog even de settings nalopen want die heb ik default gelaten, maarreh.... bekijk het resultaat maar. De bovenste is zoals het NU is met deze .ipcc en de onderste is zoals het met Makeitmine is. Als jullie nog een beetje geduld hebben, dan maak ik vanavond een definitieve (ga zo eten en daarna squashen namelijk). Edit: Ik kan jullie hulp gebruiken. Ik heb even gechecked en kan nog steeds: - Facetime aan/uit zetten - Instellingen -> Algemeen -> Netwerk -> Mobiel datanetwerk heb ik nog steeds en kan ik bewerken Wat moet ik nog meer controleren ? En, ik had altijd de volgende instellingen : Mobiele Data : - APN - internet - Gebruikersnaam - KPN - Wachtwoord - gprs Hieronder heb ik de MMS settings (had ik altijd leeg, maar wil ik graag ingevuld hebben voor Hi) Mms - APN - Gebruikersnaam - Wachtwoord - MMSC - Mms-proxy - Maximale mms-grootte - MMS UA Prof URL Heeft iemand die instellingen voor mij voor Hi, en klopt het dat er verder geen instellingen meer in dat scherm staan / hoeven te worden ingevuld ? Laatst gewijzigd door mvveelen; 19-08-10 om 18:09. |
|
|||
|
|||
Applaus , hulde en nog meer !!!!!!!!!!!!!!!
kom maar op zou ik zeggen ziet er inderdaad veel beter uit zo |
|
||||
|
||||
Cardwizard, misschien kun jij me helpen met bovenstaande vragen ?
|
|
|||
|
|||
ik moet heel even weg , ben zo terug en zal het gaan uitzoeken
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik heb nu dit (zie bijlage), maar stuur eigenlijk nooit een MMS meer.
|
|
|||
|
|||
van de Hi site
gebruikersnaam en wachtwoord moet beide hi zijn (zonder hoofdletters) |
|
|||
|
|||
Mobiele data is ook anders
|
|
||||
|
||||
Vrijwilligers ?
(even de .zip renamen naar .ipcc) |
|
|||
|
|||
is een .ipcc makkelijk weer te verwijderen (mocht er iets niet goed zijn)
|
|
||||
|
||||
de .ipcc vult de gegevens in en maakt opties wel of niet zichtbaar. Bij mij is nu bijv. de tethering optie ook zichtbaar en dat was ervoor niet (dacht ik).
|
|
|||
|
|||
maar kan het niet verwijderd worden ? bv logo
hernoemen is al opgelost , mijn fout Laatst gewijzigd door cardwizard; 19-08-10 om 18:51. |
|
||||
|
||||
Misschien dat iemand anders wil testen ? Ik heb 'm er nu op staan en volgens mij is alles in orde.
Stappen om 'm erop te zetten vind je hier : https://forum.iculture.nl/f18/i...ne-4-ipad.html |
|
|||
|
|||
ipcc
Marco ik ga het ff proberen, laat je straks even weten of het goed gaat .
gr isalene
|
|||
|
|||
Hallo,
Goed gedaan, ik was best al tevreden met MIM maar dit is natuurlijk nog mooier. Ik zit nu in Frankrijk en het nadeel van MIM is gelijk al dat MIM andere carriers overruled met het KPN logo. Mijn bijdrage voor wat betreft de settings: Mobile data APN : portalmmm.nl Gebruikersnaam : kpn Wachtwoord : kpn Mms APN : portalmmm.nl Gebruikersnaam: Wachtwoord: MMSC: http://mp.mobiel.kpn/mmsc Mms-proxy 10.10.100.20:5080 Maximale mms-grootte: MMS UA Prof URL: Internet-tehtering APN : portalmmm.nl Gebruikersnaam : kpn Wachtwoord : kpn Met deze settings kan ik hier in het buitenland mijn mail ontvangen en internetten. Als ik hier andere settings gebruik krijg ik de mededeling dat ik geen data abonnement heb. Zal nu gelijk de IPCC uploaden, jammer dat ik het resultaat pas van het weekend echt kan zien, dan zit ik weer op het KPN netwerk. Jeroen |
Labels |
icarrier, ifoneguide, probleem, wel ssh |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone iOS 4 IPCC | wasabisjors | Vodafone | 31 | 22-11-10 00:10 |
IPCC KPN ios4 | Folkypolky | KPN | 1 | 23-10-10 22:13 |
Makkelijk tethering aanzetten (KPN & T-Mobile) (zonder IPCC files) | Kaspers | KPN | 138 | 09-05-10 21:57 |
IPCC updaten hoe? | dborneman | Overige providers Nederland | 12 | 15-06-09 09:41 |
|
|