//

Krijg internet niet aan de praat met mijn HI abbonoment.

Krijg internet niet aan de praat met mijn HI abbonoment. discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb hetzelfde probleem, turbosim, hi abbo+eindeloos online, heb van alles geprobeerd, maar nog steeds geen internet Iemand nog een idee waar dit aan kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 12-04-09, 22:57
mizjel mizjel is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 1
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem, turbosim, hi abbo+eindeloos online, heb van alles geprobeerd, maar nog steeds geen internet Iemand nog een idee waar dit aan kan liggen.
Als ik het 3G inschakel, krijg ik ook gelijk de melding ''geen service''. Ik moet dan mijn sim weer opnieuw activeren met de turbosim.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 16-04-09, 15:13
northernstar northernstar is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 89
Standaard

same here....volgens de leverancier van de rebelsim is het simpelweg niet mogelijk om met Hi op internet te gaan. En ik heb de laatste versie V63i.
Kan wel met een oudere versie, maar dan is je bereik weer erg instabiel. Dus dan maar geen internet (voorlopig)
  #23  
Oud 24-04-09, 00:22
Snippertje Snippertje is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door northernstar Bekijk bericht
same here....volgens de leverancier van de rebelsim is het simpelweg niet mogelijk om met Hi op internet te gaan. En ik heb de laatste versie V63i.
Kan wel met een oudere versie, maar dan is je bereik weer erg instabiel. Dus dan maar geen internet (voorlopig)
Er is ook al een 64i. Volgens mij werkt het daarmee wel. Ik zal mijn bevindingen posten als ik de kaart morgen binnenkrijg
  #24  
Oud 17-05-09, 17:42
Rogiertje Rogiertje is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 15
Standaard

En hoe doet ie het?

Ik heb een 2.2.1 zonder internet Iemand nog suggesties? Nieuwere turbosim/rebelsim die het verhelpen kan?
  #25  
Oud 18-05-09, 16:07
northernstar northernstar is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 89
Standaard

ja was oud bericht, inmiddels al lang v64i erop staan en gaat prima. Geen 3G, maar wel Edge/gprs internet.
  #26  
Oud 18-05-09, 16:10
Marnix. Marnix. is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 60
Standaard

Ik heb inmiddels v69i met HI, bij mij werkt internet helemaal niet op het moment...
  #27  
Oud 18-05-09, 17:10
Rogiertje Rogiertje is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 15
Standaard

Met welke instellingen voor APN etc dan?
  #28  
Oud 18-05-09, 20:50
Marnix. Marnix. is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 60
Standaard

internet
KPN
gprs

Zoals overal in principe aangegeven staat...

Heb ook geprobeerd een ander netwerk te selecteren en vervolgens de iPhone te herstarten en weer NL KPN te kiezen, maar geen resultaat.
  #29  
Oud 22-05-09, 13:25
northernstar northernstar is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 89
Standaard

en met V64i versie?

Ik heb overigens niks ingevuld bij APN. werkt het prima. als ik wel wat invul werkt het ook, maarja. waarom zou ik als het nu ook werkt.
hopelijk is mijne aankomende week officieel simlockvrij dus als je mn rebel over wilt nemen? wie weet werkt t bij jou dan ook gewoon goed

Laatst gewijzigd door northernstar; 22-05-09 om 13:30.
  #30  
Oud 22-05-09, 13:28
Marnix. Marnix. is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 60
Standaard

Excuus, vergeten te posten.
De Edge toggle uit BossPrefs (jailbreak) ging niet mee met de Edge toggle uit systeemvoorkeuren. Dus toen ik die toggle in BossPreffs heb omgezet deed hij het gelijk.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik krijg mijn iPhone niet meer aan de praat... MaartjeK iPhone algemeen 35 17-04-10 22:18
Krijg mijn iPhone niet aan de praat Buckie iPhone algemeen 5 25-09-09 20:27
Krijg mobiel internet maar niet aan de praat Deejvie Orange 3 14-04-09 22:49
krijg mijn iphone niet meer aan de praat MisterM24 iPhone algemeen 6 15-07-08 19:02
Help zit al 12 uur achter mijn Macbook en iPhone krijg mijn iPhone niet aan de praat bruut Unlock [archief] 22 02-12-07 17:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:08.