Contract vernieuwen bij T-mobile blijkt toch heel aantrekkelijk discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Iculture, bij T-mobile heb ik mijn iphone 4 besteld in de shop. hierbij moest ik 50 euro garantie betalen. nu kwam er een overgebleven ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Beste Iculture,
bij T-mobile heb ik mijn iphone 4 besteld in de shop. hierbij moest ik 50 euro garantie betalen. nu kwam er een overgebleven bedrag van 150 staan. (i300 abbo) maar is het niet zo dat er van deze 150 euro de 50 vanaf gehaald wordt gehaald en totaal dus nog 100 euro hoef te betalen? Groet, Marley Bob |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Suc6 met wachten, maar dat zal zeker beloond worden. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het gaat nu ergens anders om, wilde even een standaard voorbeeld geven. Het gaat namelijk zo, ik heb een relaxt abbo afgesloten met inet. Berekening zou uitkomen dat ik 70 euro zou moeten betalen eenmalig voor de telefoon. Telefoon diezelfde dag besteld bij T-mobile met eenmalige 50 euro. eenmaal bericht ontvangen dus wilde hem ophalen, kom ik in de shop is de 70 euro niet mogelijk etc. ik zat in een andere gebruikersschaal blablabla. nu had diegene die hiermee had bemoeid mij 'gemats' door hem voor 70 los te pinnen. nu is daar niet de 50 euro afgehaald en heb ik alsnog 120 euro betaald ipv 70! ben dus alsnog genaaid?!! |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nee, dus... T-Mobile heeft de voorwaarden laatst aangepast. Verlengen kan nu nog maar maximaal DRIE maanden van tevoren...
|
|||
|
|||
geld het verhaal nu nog steeds dat als je online je contract verlengt, korting kunt krijgen? mijn 3 maanden gaan namelijk volgende week in
|
|
||||
|
||||
Bij bestelling in de webshop waarschijnlijk niet, maar je zou je geluk eens kunnen testen met een telefonische bestelling... Als de aanbieding je niet aanstaat kun je altijd nog nee zeggen..
|
|
|||
|
|||
dus gewoon dat nummer bellen wat er bij komt te staan als je online wilt verlengen? dus klanteservice?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Stel .. ik kan nu verlengen maar zou eigenlijk even willen wachten ivm eventuele Iphone5 is dit dan mogelijk dat ik een eventuele verlenging later pas in laat gaan? Ik neem aan dat na de huidige 2 jaar het een contract wordt die maandelijk op te zeggen is.
Overigens 3 of 4 maanden wat is het op dit moment? Tmobile liep mij laatst nog te verkondigen nee u kan 27 februari verlengen (4 maanden). |
|
||||
|
||||
Citaat:
Na afloop van je contract kun je inderdaad gewoon per maand opzeggen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe komt dat die andere providers ruime voorraadhebben |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contract eerder vernieuwen | Digi-Djeff | Odido (T-Mobile) | 22 | 29-01-11 14:45 |
Hoeveel mensen ontbinden hun contract bij T-Mobile bij afloop contract? | erwin85 | Odido (T-Mobile) | 30 | 26-12-09 20:12 |
Contract vernieuwen | Summ | Odido (T-Mobile) | 10 | 26-08-09 21:11 |
|
|