Contract vernieuwen bij T-mobile blijkt toch heel aantrekkelijk discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb net een 3G 16 gig white besteld met een verlenging van een contract. Was al jaren klant bij TM en had een Relax150 + ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#241
|
|||
|
|||
Tóch gratis...
Heb net een 3G 16 gig white besteld met een verlenging van een contract. Was al jaren klant bij TM en had een Relax150 + sms-bundel 25 en Web'n'walk en had (volgens check door Scoes) een klantwaarde d.
Belde op en kreeg toch gewoon een 3G 16 gig white gratis. Duurt alleen wel 10 tot 20 dagen voor ik 'm heb. Dus er is nog hoop mensen! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
#242
|
||||
|
||||
Citaat:
-Verkeerde voorlichting, met verkeerde prijzen in de winkel. Heel vervelend, gelukkig vertrouwde ik het niet en via de KS is dit rechtgezet. Oude case -Ooit een MDA Vario 2 besteld en kreeg een heel ander toestel opgestuurd. KS gebeld en moest eerst toestel terug sturen, toen pas kreeg ik een nieuwe..natuurlijk wil je er zsm mee spelen , dus weer wachten.. retour toestel kwijt. Wachten wachten, opeens gevonden en weer tijdje wachten op nieuw toestel. Abbo laten ontbinden en zelfde toestel bij BC gehaald tegen zelfde condities. -Een KS die zegt heel flexibel te zijn, maar geloof me, nee = gewoon nee. Klantvriendelijk is een oplossing zoeken en proberen klanten te houden. Terugbellen o.i.d. was er tot een jaar geleden niet bij. Recent -Voor vriendin iPhone contract in winkel afsluiten verlening Orange contract. Vriendin heeft 2 abbo's, 1 tmob, 1 orange. 8 jaar klant, redelijk hoge rekeningen altijd. Ik kreeg mijn iPhone bij release voor 19,95 i50 (ik ben een normale klant 1 abbo =/- 45 euro p.m) en nu moest zij voor zelfde toestel 160 bijleggen. Voor mij een rare situatie Uitleg; we kijken PER abbo of iemand goede klant is. Daarom 160 euro bijbetalen. Ondanks dat ze betere klant als ik was. Want Orange abbo was net niet lucratief genoeg voor Tmob. Wat volgde was een flinke discussie over begrip 'goede klant' en ik begreep de regels, maar was het niet eens over de uitleg. Als je het over goede klanten heb, moet je geen onderscheid in abbo's maken. Lang verhaal wat daar precies gebeurd is, maar voor mij de reden om alles stop te zetten en alles van mn vriendin ook. Juist was geweest als in de winkel was gezegd.. ik leg het probleem voor aan hoofdkantoor. Deze nemen contact met u op. Op het moment dat ik een klacht heb is het raar dat er niet eens geluisterd wordt (oh weer een zeur klant, gewoon wegwerken!).. Vaak problemen bij Tmob.. in tegenstelling tot Belcompany. Persoonlijk goede ervaringen mee..aardige jongens en bij een probleem wordt je gelijk klantvriendelijk geholpen. Kan Tmob echt veel van leren en ik geloof niet dat ik de enige ben die onklantvriendelijk wordt geholpen. Vooral de ' zaterdaghulpen' in winkels en op het hoofdkantoor zijn in mijn ogen geen aanwinst. Srry voor de kritiek
__________________
iPhone 4 16GB, iPad2 16GB, iPod Shuffle, AppleTV2 |
#243
|
|||
|
|||
Kritiek is gezond, houd je wakker en ik ben het ook zeker met je eens dat dingen vaak zat mislopen. Als ik jouw verhaal zo lees is dit echt een opstapeling van negatieve ervaringen en dat is inderdaad heel vervelend. Wat het nog lastiger maakt is dat het na een aantal negatieve ervaringen steeds moeilijker wordt om er (als klant) met een positieve instelling tegenaan te gaan en (als medewerker) iemand tevreden te maken.
Over het verleden kan ik helaas niet zoveel over zeggen. Ik kan wel in het algemeen zeggen dat de klantenservice inderdaad wel eens een steek laat liggen, en ben je over het algemeen (naar mijn mening) beter uit bent als je langs de shop gaat, daar kunnen ze gewoon meer voor je doen. In ieder geval namens mij en collega's excuses voor al die overlast... Het enige waar ik nog mee zit is die prijs die jij moest betalen voor de iphone. Jij zegt dat een shop dit dient voor te leggen aan het hoofdkantoor. Het is eerder andersom, de prijzen worden door het hoofdkantoor bepaald en naar de winkels toe gecommuniceerd. Dit zijn vaste prijzen waarvan niet wordt afgeweken, hoezeer er ook in de winkel gediscussierd wordt. Sterker nog, de prijs die je uiteindelijk betaald wordt bepaald door de kassa en daar valt geen wijziging in aan te passen door de medewerkers in de winkel. Helemaal niet aanvallend bedoelt, maar het is natuurlijk geen schapenmarkt. Ik vind ook dat je over een toestelprijs niet kunt en hoort te klagen, hooguit kun je aangeven dat je iets te duur vind en dan een alternatief zoeken. PS: En over die "zaterdaghulp" ben ik (als full-timer) het helemaal met je eens. Laatst gewijzigd door Scoes; 05-02-09 om 17:32. |
#244
|
|||
|
|||
T-Mobile heeft een apart klanten-beloningssysteem, daar ben ik het 100% mee eens!
Ik kom bij T-Mobile en wil mijn abbo verlengen en een iPhone leek mij wel leuk, alles besproken en keuze gemaakt waarop er bij de kassa ineens 80 euro in rekening gebracht. Niet een groot probleem maar tijdens mijn kleine vooronderzoek op de webshop zou de iPhone bijna gratis zijn (1 euro). Ik maak hiervan een opmerking naar de medewerker, die verteld mij dat hij dit niet kan voorstellen en laat mij een systeem van tabellen en klantwaarderingen zien die totaal geen logica in zich kan hebben. Ik zou als klant te weinig gebeld hebben op m'n oude abbonement om de iPhone gratis (of voor 1 euro) te krijgen terwijl men als beginnende klant via de webshop (let op geen webpromo of aanbieding) deze voor bijna niets kon bestellen! Ik heb hierop m'n aankoop maar via internet gedaan, 79 euro goedkoper (nota bene bij dezelfde winkel) en ze kwamen het ook nog eens aan huis brengen voor niets. |
#245
|
|||
|
|||
Apart misschien als je er geen inzicht in hebt?
Dit was dus wel degelijk een webpromo, die elke winkel medewerker zou moeten weten. Medewerkers in de winkel moeten zichzelf, de huur en gas licht en water van het pand terugverdienen. Het is dus marge, vandaar dat de webshop in veel gevallen goedkoper is. Op dit moment bijvoorbeeld zijn alle relax bundels op internet 5 euro goedkoper dan in de winkel. En dat "systeem van tabellen en klantwaarderingen" is in werkelijkheid gewoon 1 tabel met klantwaarden A tm E en daarbij behorende toestelprijzen, die eenmaal in de zoveel weken wordt geupdate. Compleet logisch lijkt mij? Als je vragen over dat soort dingen hebt, loop dan gewoon de winkel in en stel ze! Laatst gewijzigd door Scoes; 05-02-09 om 17:33. |
#246
|
|||
|
|||
Toen ik de iphone wou hebben, had ik al een tmobile abbo. Ik belde tmobile op en zei dat mijn mob defect was, en of ik internetten uit kon zetten. Dat kon niet, maar ze boden mij een ander optie aan. Namelijk: na het aflopen van mijn abbo ( die in augustus afloopt) gaat de iphone tarief pas in. En wat ik voor mijn toestel heb betaald? € 1,-.... Een euro... Witte 16Gb
|
#247
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#248
|
|||
|
|||
Citaat:
PS sorry als ik een vraag stel die al gevraagd is....ben nieuw en nu al iPhone-fan terwijl ik m nog niet eens heb! |
#249
|
|||
|
|||
|
#250
|
|||
|
|||
Citaat:
-UPDATE- het kan bij een verlenging niet... |
#251
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#252
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#253
|
|||
|
|||
Bij een verlenging kun je je order status niet opvragen, dit kan alleen bij nieuwe contracten.
|
#254
|
|||
|
|||
|
#255
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar het is algemeen bekend dat medewerkers van Tmobile weinig weten over hun eigen regels etc. Maja ondanks dat ben ik (tot nu toe) al jarenlang tevreden klant bij Tmobile. |
#256
|
|||
|
|||
Nou Nou, laten we het vriendelijk houden. Weet wel zeker dat Scoes bij TM werkt! Hoe kon 'ie anders met mijn gegevens dingen checken?
En het is geen geheim dat er bij grote bedrijven wel 'ns wat mis gaat en dat niet iedereen alles weet en/of hoeft te weten. Het is ook zo dat bestellen vie de telefoon en in de winkel nog best een verschil kan opleveren in prijs... Kan alleen nog steeds m'n orderstatus niet bekijken, want ik heb geen ordernummer... |
#257
|
|||
|
|||
Heb net alle verhalen gelezen, en mijn ervaringen zijn toch iets anders. Nu 2 jaar klant bij T-mobile, en toe aan een contract verandering/verlenging. Eerst een mailtje gestuurd naar de Klantenservice en 2 dagen later belt een verkoper me op. Gaf aan wat wij (vrouw en ik) wilden en hadden snel een nieuw voorstel. Het zelfde abo voor beiden met beiden een internet abo (flex 30 2 x en web en walk plus 2 maal) en 3 dagn later 2 ipones binnen. Oude chip erin en klaar om te bellen.
Heerlijke telefoon, wel ff wennen na zoveel jaren palms, maar na 2 dagen stoeien er helemaal klaar voor. Prima service en prima aanbod. Peter |
#258
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ben al klant sinds dat het og Ben heette en heb eigenlijk nooit problemen. Iedereen die geen KPN heeft, heeft wel eens het probleem dat 'ie geen bereik heeft, maar dat is tegenwoordig ook al bijn niet meer zo. Als je ècht problemen hebt met TM, lijkt het mij altijd verstandig om dat in een winkel op te lossen als je er telefonisch niet uitkomt. In een winkel heb je ook de kans om dinegn mee te nemen e.d.... Tot zover mijn TM-preek... |
#259
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#260
|
|||
|
|||
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contract eerder vernieuwen | Digi-Djeff | Odido (T-Mobile) | 22 | 29-01-11 14:45 |
Hoeveel mensen ontbinden hun contract bij T-Mobile bij afloop contract? | erwin85 | Odido (T-Mobile) | 30 | 26-12-09 20:12 |
Contract vernieuwen | Summ | Odido (T-Mobile) | 10 | 26-08-09 21:11 |
|
|