Contract vernieuwen bij T-mobile blijkt toch heel aantrekkelijk discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door X-Tince Hoeveel moet je nu betalen dan voor je Iphone? En wat verstaan ze onder een D klant? Ik denk dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En er is wel een heel groot verschil tussen 159 en 0 euro, wat jou is toegezegt. Ik zou gewoon weer contact opnemen met tmob en vragen naar een supervisor. p.s. als je de thread een beetje doorleest zie dat veel mensen de 16gb gratis hebben gekregen bij een telefoonabbo (kosten) van zo rond de €35. Wat heb je trouwens gezegt nadat je dit hoorde? |
|
||||
|
||||
Het is je toegezegd, dus als je kan bewijzen dat ze dit hebben gezegd (heb je de naam van de telefonist genoteerd, en is er zoiets in je ''dossier'' geschreven?) mogen ze jou geen geld laten betalen.
Je moet er bewijs van krijgen. Een vriendin van me heeft een ongeveer dezelfde situatie (abbo liep bijna af -> 2 dec zou het worden omgezet in prepaid -> 2 december kreeg ze belminuten, was haar toegezegd dat het abbonnement in Prepaid zou worden omgezet). Soms nemen ze gesprekken om, dat word ook meestal vermeldt als je belt met zo'n servicelijn.
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Gewoon proberen, als bellen niet helpt een klacht mail sturen. Maar heb je nu de Iphone wel besteld of niet? Succes..
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Update: Heb zojuist een mail de deur uit gedaan omtrent de gang van zaken. Kreeg als melding dat er binnen 7 werkdagen contact wordt opgenomen. Duurt mij veel te lang dus maar een belletje gepleegd. Had een zeer behulpzame medewerker aan de lijn en die begreep het verhaal. Uit de actielogs is idd op te merken dat het toestel mij gratis is aangeboden. Dit is dus in ieder geval een bewijs dat ik niet uit mijn nek ***. Hij vermeldde mij dat hij bijna zeker wist dat de klachtenservice het toestel gratis aan gaat bieden aan mij. Nu maar even afwachten met de feestdagen, zal wel een weekje duren maar ik houd jullie op de hoogte. Laatst gewijzigd door houseguru; 23-12-08 om 17:32. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
bij deze de weblink, je kan je vraag / klacht indienen via het contactformulier https://www2.hyloasp.nl/tmobile/pers...formid=35&org= |
|
||||
|
||||
Werd vandaag gebeld door de klachtenservice van t-mobile. Ze kunnen mij het toestel niet gratis / met korting aanbieden, ondanks de eerder gemaakte fouten. Echter boden ze ter compensatie aan:
- nog 2 maandag gratis abonnementskosten van mijn flex 30 bunden. deze loopt begin februari af - eerste 3 maanden geen abonnementskosten voor mijn i-150 abonnement. Dan kom ik uit op 2x€32,50 plus 3x€29,95 voordeel uit. Dit is dus bijna gelijk aan de prijs die ik moet bijbetalen, namelijk 159 euro. Maar aangezien ik momenteel niet zo veel cash kan missen is het niet echt een optie om ff 159 neer te tellen. Het plan is wel om waarschijnlijk mijn oude 2G te verkopen. Maar had liever het toestel gratis gehad zodat ik dit kon "spreiden" desalniettemin een redelijk passende oplossing toch van t-mobile? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Trouwens, ik had een abonnement van 150 belminuten en ik was niet zo erg lang klant bij T-Mobile. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Iedereen nog en heel gelukkig nieuwjaar en de beste wensen voor 2009 en dat we maar veel plezier van onze iPhone mogen hebben. Ja, nu is ie gratis, toentertijd (was 1 september 2008) kostte een I-300 met iPhone, 16 gb nog € 79,95. Kreeg hem dus voor maar € 19,95 bijbetaling zoals ik eerder vermeldde. Ik heb het abonnement ook meteen kunnen omzetten, maar moest natuurlijk nog wel de rekening van mijn 150 belminuten van augustus 2008 betalen, dus daarom kreeg ik een eenmalige dubbele rekening in september. € 15,95 (oude abonnement) + € 44,95 (i-300 abonnement) Nu heb ik in huis geen 3G ontvangst, maar zodra ik buiten ben heb ik wel 3G. Dus daarover gebeld en ik heb nu 3 maanden korting van 50%. Mocht ik na die 3 maanden nog geen 3g in huis hebben, mag ik zelfs mijn contract opzeggen. Dus tot nu toe ben ik tevreden over de service van T-Mobile. |
|
|||
|
|||
Wat is de levertijd op dit moment als ik via de site bij verlenging een 16gb wit bestel?
(Telefoon is gratis bij verlenging naar relax250, nu al twee jaar een sluimerende flex25). |
|
|||
|
|||
Yes, eindelijk kon ik mijn contract verlengen! Ben klokslag 00:00 uur gelijk ingelogd op My T-Mobile en kon gelijk mijn contract verlengen.
Kreeg trouwens de Iphone 3G 16GB gratis bij een I-150 abbonement! @Amokjeeh, als het goed is stond er dat er binnen 10 dagen wordt geleverd, hoop dat T-mobile zich er aan houdt, want mijn huidige telefoon (samsung) is al 4 weken weg voor reparatie dat volgens de medewerker in de shop 2 weken zou duren. Maja kan dus niet w8en totdat ik hem eindelijk heb! |
|
||||
|
||||
En wat is je geschiedenis bij t-mobile qua abonnement en facturen?
|
|
|||
|
|||
Op zich ben ik al jarenlang klant bij T-Mobile (weet eigenlijk niet precies hoelang maar in ieder geval meer dan 4 jaar). In het begin had ik wel hoge rekeningen (vriendin in Rotterdam ik in Arnhem ). Maar sinds ik getrouwd ben (2,5 jaar geleden) heb ik echt niet meer zo'n hoge rekeningen. Mijn huidige abbonement is een sim only relax 150 met 100 gratis smsjes voor 6 euro nog wat (ga er wel elke maand een beetje overheen), mijn gemiddelde abbokosten zijn dan zo'n 28 euro.
|
|
|||
|
|||
Super! Heb hem afgelopen donderdag besteld en hem vandaag binnen! Echt super snel!
Ben ook al naar de Tmob shop geweest en als het goed is gaat mijn I-150 abbo ook gelijk maandag of dinsdag in! |
|
|||
|
|||
Hier ook dinsdagavond besteld en gister in huis. Nog niet eens een brief gehad dat het contract verlengd is
|
|
|||
|
|||
Ook is vandaag dan mijn I-150 abbonement eerder ingegaan! Was allemaal supersnel geregeld. Maar als ik nu op My T-mobile kijk staat er onder huidige contract:
I-150, 1 jaar !!! ingegaan: 12-01-2009 einde: 12-01-2010 Maar mijn belminuten staan er niet weergegeven, en via 1202 hoor ik dat de belminuten zijn verbruikt. Iemand enig idee hoe dit kan of is dit gewoon een foutje. Kan momenteel de klantenservice niet bellen (op werk), maar misschien dat iemand hier een idee heeft? Laatst gewijzigd door X-Tince; 12-01-09 om 15:10. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contract eerder vernieuwen | Digi-Djeff | Odido (T-Mobile) | 22 | 29-01-11 14:45 |
Hoeveel mensen ontbinden hun contract bij T-Mobile bij afloop contract? | erwin85 | Odido (T-Mobile) | 30 | 26-12-09 20:12 |
Contract vernieuwen | Summ | Odido (T-Mobile) | 10 | 26-08-09 21:11 |
|
|