Contract vernieuwen bij T-mobile blijkt toch heel aantrekkelijk discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) klinkt alsof ik volgende week met "gesloten beurs" naar TM kan gaan... Tja, hoe zou Scoes dit alles weten? Beats me.......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#221
|
|||
|
|||
klinkt alsof ik volgende week met "gesloten beurs" naar TM kan gaan...
Tja, hoe zou Scoes dit alles weten? Beats me.... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
#222
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ga voor de 300 belminuten: visual voicemail boeit me niet, hotspots vind ik onnodig met een umts abbonnement, en onbeperkt internet: met die bindel bij de 300 min ga ik pas na 2 Gb op lagere snelheid. |
#223
|
|||
|
|||
Ik werk voor tmobile
|
#224
|
|||
|
|||
|
#225
|
|||
|
|||
ik heb vandaag mijn contract verlengd op T-mobile website, iPhone 16G is gewoon gratis in combinatie met 2 jaar i150 voor €29.95/m. Good deal moet ik zeggen.
|
#226
|
|||
|
|||
|
#227
|
|||
|
|||
Flex 20 Simonly voor €5 per maand (niet lachen), nooit buiten mijn bundel geweest want ik heb twee abo bij T-mobile. Ben wel 3 jaar klant geweest met beide abo. Ik heb 16G wit besteld.
|
#228
|
|||
|
|||
Klinkt goed! (enne...niemad lacht. Denk dat "we" sowieso met z'n allen genoeg geld naar TM brengen....
|
#229
|
|||
|
|||
En de Orange klanten maar dokken.. Ik betaal b.v. 20 euro in de maand aan die knakkers, en ik mag vol bijbetalen
|
#230
|
|||
|
|||
Helaas, maar ja verschil moet er (kennelijk) zijn...
|
#231
|
|||
|
|||
Ik ga het echt niet nog een keer uitleggen jongens...
Niemand wordt oneerlijk behandeld, voor (ex)Orange en Tmobile klanten gelden dezelfde regels en hetzelfde aanbod. Heb je nog vragen bel dan 0800-7111 Daarnaast, niemand verplicht om bij tmobile te blijven, als je het te duur vind, stap dan over? Iedereen beslist zelf wat hij of zij uiteindelijk uitgeeft. Echt Nederlanders he, altijd klagen, het liefst over het weer en anders over geld. |
#232
|
|||
|
|||
Nee, je hebt gelijk, zit een beetje te ****en... Hoewel...we zullen woensdag a.s. zien hoe eerlijk het allemaal gaat....
|
#233
|
|||
|
|||
Als jij mij je nummer pb't hoor je morgen om 10 uur per sms wat jouw iphone gaat kosten woensdag.
|
#234
|
|||
|
|||
kijk, dat klinkt goed! PM-etje onderweg...
|
#235
|
|||
|
|||
Zie je, we zijn wel klantvriendelijk
Je moet alleen de goede persoon tegenkomen, zo werkt het, helaas, bij elk bedrijf.... |
#236
|
|||
|
|||
check, als ik nog wat voor je kan doen.....
|
#237
|
|||
|
|||
Citaat:
Met de Orange klantenservice heb ik nooit problemen gehad, maar met t-mobile wel. Het zal (zoals jij al zegt) wel te maken hebben met het feit dat je daar net de juiste persoon moet treffen iig goed dat jij hier duidelijkheid probeert te geven, niets anders dan respect daarvoor |
#238
|
||||
|
||||
Citaat:
Nee helaas Scoes..Tmob ik verre van klantvriendelijk. Geen dingen zeggen die niet waar zijn Ik denk dat ik nu voor een hoop forum gebruikers spreek. Hadden we vanaf het begin keus gehad in provider had tmob een hoop klanten misgelopen.
__________________
iPhone 4 16GB, iPad2 16GB, iPod Shuffle, AppleTV2 |
#239
|
|||
|
|||
Toppie geregeld.....
Citaat:
3 weken geleden met mijn orange abbo verlengd bij T-Mobile en ik heb gekozen voor het abbo van 29,95 en kreeg de zwarte 16GB Iphone er gratis bij! ben dus zeer tevreden over de deal! |
#240
|
|||
|
|||
Wat de ontevreden klanten dus niet willen inzien is wat ik hiervoor ook al in een ander topic liet doorschemeren.
Iedereen heeft wel eens een negatieve ervaring met een groot bedrijf. Je kunt helaas niet alle 5 miljoen klanten tevreden hebben.... Ik praat het niet goed, maar fouten maken is nu eenmaal menselijk helaas... Ik ben heel benieuwd hoe jouw case eruit zag marcoryn, waar heb je problemen over gehad dan? Overgens vind ik het echt superkortzichtig om maar meteen te zeggen dat een heel bedrijf niet klantvriendelijk is als jij met 1 of 2 medewerkers in een winkel er zo gauw niet uit komt. Vertel eens wat er gebeurd is dan? @V68095: Bedankt voor je begrip! Laatst gewijzigd door Scoes; 04-02-09 om 13:32. |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contract eerder vernieuwen | Digi-Djeff | Odido (T-Mobile) | 22 | 29-01-11 14:45 |
Hoeveel mensen ontbinden hun contract bij T-Mobile bij afloop contract? | erwin85 | Odido (T-Mobile) | 30 | 26-12-09 20:12 |
Contract vernieuwen | Summ | Odido (T-Mobile) | 10 | 26-08-09 21:11 |
|
|