Contract vernieuwen bij T-mobile blijkt toch heel aantrekkelijk discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb me iphone binnen , dus bellen naar de klantenservice dat ik mijn huidige contract geupgrade wil hebben naar i150 alvast. Na lang navragen etc, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#41
|
|||
|
|||
Heb me iphone binnen , dus bellen naar de klantenservice dat ik mijn huidige contract geupgrade wil hebben naar i150 alvast.
Na lang navragen etc, hoorde ik nu weer dat het niet kon . met andere woorden, ze laten me weer in de steek. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
#42
|
||||
|
||||
Citaat:
__________________
Wiki: Begrippen Wiki: Handleidingen => geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
|
#43
|
|||
|
|||
volgens mij heb je het niet goed gelezen , ik wil dus naar een hoger belplan die goede man van de klantenservice snapte het ook niet hoezo het niet kan.
Die dingen in de faq zijn dus niet van toepassing |
#44
|
|||
|
|||
Citaat:
hahah ik 19.95 euro man....online was ik beter dan U man hahah sorry. |
#45
|
|||
|
|||
Iemand die weet hoe het zit met die korting die je wel/niet krijgt als je als T-mobile klant laat verlengen?
Ik heb namelijk de 20ste gewoon gebeld met de vraag hoe het zat qua datum dat het in kan gaan en ze hebben toen gewoon gezegd je abbo gaat 2 september in en met i-150 krijg je een 16GB voor 49,95 (omda'k al drie jaar abonnee ben ofzo), maar ik las eerder in dit topic dat het misschien alsnog niet doorgaat. Oftewel, iemand met meer/betere up-to-date info? |
#46
|
|||
|
|||
ik heb hem voor die 50 euro gewoon via internet besteld en heb hem hier al liggen en in gebruik.
Dus korting klopt gewoon ! |
#47
|
||||
|
||||
Citaat:
Vertelde wel dat het even kon duren voordat ik hem binnenhad, maar heb toch mn 1g iPhoontje!! ;-)
__________________
iPhone 4 16GB, iPad2 16GB, iPod Shuffle, AppleTV2 |
#48
|
|||
|
|||
Zou je eens op My T-Mobile kunnen kijken of je contract al is omgezet? Dat is namelijk bij mij wel gebeurd. Terwijl ik nog een week of 6 op m'n toestel moet wachten betaal ik nu alvast voor een internet-abonnement waar ik met m'n huidige toestel niks mee kan beginnen.
|
#49
|
||||
|
||||
Citaat:
Ben ook heel benieuwd of dit allemaal wel goed gaat 1x eerder via tmob online besteld en toen kreeg ik na 3 weken een verkeerd toestel thuis. Dan moet je die terugsturen, zij moeten het verwerken en dan pas sturen ze de juiste terug. Dat is dan wel even teleurstellend |
#50
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb ze vorige week via mail gevraagd om m'n oude contract met terugwerkende kracht te herstellen en pas na levering van de iPhone het nieuwe contract te activeren. Op dit moment nog steeds geen reactie (de gestelde reactietermijn van 4 werkdagen is al verstreken). Ik zie het nu al gebeuren: straks zetten ze m'n oude contract terug nadat ik de iPhone binnen heb of ze doen 't vlak ervoor en mag ik daarna 6 weken wachten totdat ze 't weer omgekeerd hebben. Ja, dat past prima in het plaatje dat je bij dit soort bedrijven voor ogen staat. |
#51
|
|||
|
|||
Ik mijn iphone 16GB zwart uiteindelijk voor 8 euro met een i150 abbo verlening. Je kan namelijk ook je t-mobile extra punten inwisselen en zo korting krijgen op de kosten.
|
#52
|
|||
|
|||
ik snap niet hoe jullie allemaal aan die kortingen komen. Ik ben ook al langer abbonnee bij TM en heb verlengd, i300, met de 16G voor 80 euro. (zakelijk) Had ik nou moeten zeuren om korting?
|
#53
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik ben het vaak tegengekomen. En waarom dat is? geen idee. iemand? |
#54
|
|||
|
|||
Volgens T-Mobile is dat door het feit dat niemand korting krijgt op de iPhone. Uh huh. Dit blijven ze ook glashard volhouden bij de zakelijke sales lijn, ook nadat het geëscaleerd is naar boven toe. Tot nu toe krijgen mensen die verlengen nog gewoon (flink) korting, zowel via de T-Mobile shops als via de site. T-Mobile is IMO dus echt heel erg slecht en vooral erg klant onvriendelijk bezig
Mijn loyaliteit richting T-Mobile is door het hele iPhone verhaal iig tot 0 gedaald. Als ik in de toekomst ergens een beter aanbod krijg ga ik heel graag overstappen. T-Mobile probeert snel en hard te cashen met de iPhone, ze verspelen echter flink wat credits door de manier waarop ze dat voor elkaar proberen te krijgen. |
#55
|
||||
|
||||
het is bekend dat ALLE providers meer moeite doen om nieuwe klanten te lokken, dan bestaande te houden. Waarom weet ik niet maar er zal vast wel een filosofie achter zitten
|
#56
|
||||
|
||||
11 juli mijn abo verlengd naar een i150 abo met iPhone 16Gb (zoals jullie kunnen zien in de podcast )
Ik mocht gewoon 159,95 Euro op tafel leggen om met iPhone de winkel weer uit te gaan. Gister heeft mijn broer een zelfde abo verlengt, net zo lang klant, ook naar i150 en hij mag 49,87 Euro afrekenen. Dat rare bedrag komt door de BTW berekening omdat het ook een zakelijk abo betreft, net als die van mij. Ik vandaag dus bellen naar de klantenservice om verhaal te halen, blijkt het contract niet verlengd te zijn Zekere voor het onzekere, ik vanavond naar de T-shop om te vragen wanneer ik het betreffende contract kan verlengen, blijkt dat het contract over 2 maanden afloopt, dus het kan nu al Natuurlijk heb ik dit niet gedaan en het verhaal uitgelegd (ben zelf ook ondernemer he) en morgen gaat de klanten service terugbellen. Nu heb ik nooit een bevestiging gehad omtrent de verlenging, dus als ze moeilijk doen over het prijsverschil, doe ik of ik gek ben en verleng ik het volgende maand natuurlijk wel opnieuw |
#57
|
|||
|
|||
ben benieuwd welke abbonementen degene hadden die 1 euro 49,95 euro moeten betalen voor de 16 gig. mij boden ze een toestel aan voor 49,95 bij een i150 abbo,
terwijl een collega deze voor 1 euro kreeg (gisteren). ik kreeg als opmerking dat ik in de b cattegorie klanten viel en mijn collega in de a cattegorie. Notabene 8 jaar vaste klant en een sim only abbo van 400 min en 50 sms men kon niet aangeven wat de a of b cattegorie inhield en wanneer je daar onder valt. denk dat ik na deze kwalificatie de langste tijd heb gehad als klant van t-mobile |
#58
|
||||
|
||||
Misschien heb je hier iets aan:
Huidige abo. : flex 25 + web n walk (mda vario). (totaal zit ik 2 jaar bij t-mobile) Nieuw abo. : i-300 + iphone 16gb zwart voor 20 euro ipv 80 euro (afgerond) |
#59
|
|||
|
|||
Relax 150 met sms bundel en kreeg de iPhone met i 150 abo voor 49,95
|
#60
|
|||
|
|||
Ik ben al jaren klant van t-mobile, en ik heb deze aanbieding. Lijkt me helemaal uitzonderlijk:
i-150 Kosten iPhone: € 1,00 Abo: € 29,95 i-300 Kosten iPhone: € 1,00 Abo: € 44,95 i-500 Kosten iPhone: € 1,00 Abo: € 64,95 Kosten zijn voor een 16gb iphone 3g Hebben meer mensen dit? Laatst gewijzigd door Hannes; 26-07-08 om 00:34. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contract eerder vernieuwen | Digi-Djeff | Odido (T-Mobile) | 22 | 29-01-11 14:45 |
Hoeveel mensen ontbinden hun contract bij T-Mobile bij afloop contract? | erwin85 | Odido (T-Mobile) | 30 | 26-12-09 20:12 |
Contract vernieuwen | Summ | Odido (T-Mobile) | 10 | 26-08-09 21:11 |
|
|