Heb me iphone binnen , dus bellen naar de klantenservice dat ik mijn huidige contract geupgrade wil hebben naar i150 alvast.
Na lang navragen etc, hoorde ik nu weer dat het niet kon :(. met andere woorden, ze laten me weer in de steek. :( |
Citaat:
|
volgens mij heb je het niet goed gelezen , ik wil dus naar een hoger belplan die goede man van de klantenservice snapte het ook niet hoezo het niet kan.
Die dingen in de faq zijn dus niet van toepassing ;) |
Citaat:
hahah ik 19.95 euro man....online was ik beter dan U man hahah sorry. |
Iemand die weet hoe het zit met die korting die je wel/niet krijgt als je als T-mobile klant laat verlengen?
Ik heb namelijk de 20ste gewoon gebeld met de vraag hoe het zat qua datum dat het in kan gaan en ze hebben toen gewoon gezegd je abbo gaat 2 september in en met i-150 krijg je een 16GB voor 49,95 (omda'k al drie jaar abonnee ben ofzo), maar ik las eerder in dit topic dat het misschien alsnog niet doorgaat. Oftewel, iemand met meer/betere up-to-date info? |
ik heb hem voor die 50 euro gewoon via internet besteld en heb hem hier al liggen en in gebruik.
Dus korting klopt gewoon ! |
Citaat:
Vertelde wel dat het even kon duren voordat ik hem binnenhad, maar heb toch mn 1g iPhoontje!! ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Ben ook heel benieuwd of dit allemaal wel goed gaat :D 1x eerder via tmob online besteld en toen kreeg ik na 3 weken een verkeerd toestel thuis. Dan moet je die terugsturen, zij moeten het verwerken en dan pas sturen ze de juiste terug. Dat is dan wel even teleurstellend |
Citaat:
Ik heb ze vorige week via mail gevraagd om m'n oude contract met terugwerkende kracht te herstellen en pas na levering van de iPhone het nieuwe contract te activeren. Op dit moment nog steeds geen reactie (de gestelde reactietermijn van 4 werkdagen is al verstreken). Ik zie het nu al gebeuren: straks zetten ze m'n oude contract terug nadat ik de iPhone binnen heb of ze doen 't vlak ervoor en mag ik daarna 6 weken wachten totdat ze 't weer omgekeerd hebben. Citaat:
|
Ik mijn iphone 16GB zwart uiteindelijk voor 8 euro met een i150 abbo verlening. Je kan namelijk ook je t-mobile extra punten inwisselen en zo korting krijgen op de kosten.
|
ik snap niet hoe jullie allemaal aan die kortingen komen. Ik ben ook al langer abbonnee bij TM en heb verlengd, i300, met de 16G voor 80 euro. (zakelijk) Had ik nou moeten zeuren om korting?
|
Citaat:
Ik ben het vaak tegengekomen. En waarom dat is? geen idee. iemand? |
Volgens T-Mobile is dat door het feit dat niemand korting krijgt op de iPhone. Uh huh. Dit blijven ze ook glashard volhouden bij de zakelijke sales lijn, ook nadat het geëscaleerd is naar boven toe. Tot nu toe krijgen mensen die verlengen nog gewoon (flink) korting, zowel via de T-Mobile shops als via de site. T-Mobile is IMO dus echt heel erg slecht en vooral erg klant onvriendelijk bezig :(
Mijn loyaliteit richting T-Mobile is door het hele iPhone verhaal iig tot 0 gedaald. Als ik in de toekomst ergens een beter aanbod krijg ga ik heel graag overstappen. T-Mobile probeert snel en hard te cashen met de iPhone, ze verspelen echter flink wat credits door de manier waarop ze dat voor elkaar proberen te krijgen. |
het is bekend dat ALLE providers meer moeite doen om nieuwe klanten te lokken, dan bestaande te houden. Waarom weet ik niet maar er zal vast wel een filosofie achter zitten
|
11 juli mijn abo verlengd naar een i150 abo met iPhone 16Gb (zoals jullie kunnen zien in de podcast ;) )
Ik mocht gewoon 159,95 Euro op tafel leggen om met iPhone de winkel weer uit te gaan. Gister heeft mijn broer een zelfde abo verlengt, net zo lang klant, ook naar i150 en hij mag 49,87 Euro afrekenen. Dat rare bedrag komt door de BTW berekening omdat het ook een zakelijk abo betreft, net als die van mij. Ik vandaag dus bellen naar de klantenservice om verhaal te halen, blijkt het contract niet verlengd te zijn :confused: Zekere voor het onzekere, ik vanavond naar de T-shop om te vragen wanneer ik het betreffende contract kan verlengen, blijkt dat het contract over 2 maanden afloopt, dus het kan nu al :eek: Natuurlijk heb ik dit niet gedaan en het verhaal uitgelegd (ben zelf ook ondernemer he) en morgen gaat de klanten service terugbellen. Nu heb ik nooit een bevestiging gehad omtrent de verlenging, dus als ze moeilijk doen over het prijsverschil, doe ik of ik gek ben en verleng ik het volgende maand natuurlijk wel opnieuw :rolleyes: |
ben benieuwd welke abbonementen degene hadden die 1 euro 49,95 euro moeten betalen voor de 16 gig. mij boden ze een toestel aan voor 49,95 bij een i150 abbo,
terwijl een collega deze voor 1 euro kreeg (gisteren). ik kreeg als opmerking dat ik in de b cattegorie klanten viel en mijn collega in de a cattegorie. Notabene 8 jaar vaste klant en een sim only abbo van 400 min en 50 sms men kon niet aangeven wat de a of b cattegorie inhield en wanneer je daar onder valt. denk dat ik na deze kwalificatie de langste tijd heb gehad als klant van t-mobile |
Misschien heb je hier iets aan:
Huidige abo. : flex 25 + web n walk (mda vario). (totaal zit ik 2 jaar bij t-mobile) Nieuw abo. : i-300 + iphone 16gb zwart voor 20 euro ipv 80 euro (afgerond) |
Relax 150 met sms bundel en kreeg de iPhone met i 150 abo voor 49,95
|
Ik ben al jaren klant van t-mobile, en ik heb deze aanbieding. Lijkt me helemaal uitzonderlijk:
i-150 Kosten iPhone: € 1,00 Abo: € 29,95 i-300 Kosten iPhone: € 1,00 Abo: € 44,95 i-500 Kosten iPhone: € 1,00 Abo: € 64,95 Kosten zijn voor een 16gb iphone 3g Hebben meer mensen dit? |
Ik heb hem zojuist met een i-300 2 jaar voor 1 euro besteld.
Ik had sim-only 300 + Pit + sms bundel |
Zojuist geprobeerd om eerst via telefoon, daarna via winkel een korting te bedingen. Ben namelijk al zo lang als T-Mobile bestaat (zakelijk) klant en verstook toch echt flink wat telefoontikken en data.
Helaas was 2x het antwoord... geen kortingen bij iPhones. :( |
Ik kan maandag mijn iphone 16gb ophalen bij de T-Mobile Shop. En hiervoor hoef ik bij het i-150 en bij het i-300 abbonement voor het toestel maar €49,95 te betalen. Het gaat hier wel om een particuliere verlenging...
|
ik ook geen zakelijk korting en al jaren bij TM. Slechte zaak om zo onderscheid te maken.
|
Citaat:
|
Ja maar het schijnt juist dat de korting afhangt van of je al lang klant bent. Extra korting dus als je al lang een klant bent van TM>
|
Voor mij pakt het wel goed uit, ik heb de iphone 16 GB bestelt bij de klantenservice en betaal ervoor met een i-150 abonement 19,95.
Ik had er enkele vraagen per e-mail naar de klantenservice gestuurd over de i-phon abonementen, zoals combinatie met grenzenlos omdat deze op de internetsite voor contractverlenging niet mogelijk was. Ben gebeld door medewerker die mijn vragen ging beantwoorden en mij dit aanbood heeft gemaak, in de internetwinkel van T-mobile was het ook dezelfde prijs. Was al klant toen het nog BEN was en had er nu een flex 20 abonement met internet pocket. Dit is trouwens ook de eerste keer dat je een soort korting krijgt omdat je al lang klant ben, tenmindste voor mij. curica |
Hello new here (zal me zo eens voorstellen in het voorstel topic). Maar las dit en schrok hier toch wel van. Misschien dat ik mensen nog kan helpen heb hier immers nog een print screen liggen van mijn Iphone abbo. (zodat je in de winkel ook de korting kan krijgen, Dunno)
Ben nu 6 jaar klant met volgende abbo's: 2002: Sim only €7,50 per maand (afgesloten via Next telecom) 2003: Relax 50 + samsung E700 (35,95) - telefonisch besteld 2004: Relax 50 + samsung d500 (0,00) - telefonisch besteld 2005: Relax 50 + samsung d600 (0,00) - telefonisch besteld 2007: Relax 100 + nokia n95 (49,95) - online besteld besteld 2008: I-150 + Iphone 3G 16G wit (1,00) - online besteld Weet niet of het iets te maken heb met een bug, maar ik heb dus al meerdere jaren achter elkaar hoge kortingen op abbo's en goedkope toestellen erbij. Lijkt er een beetje op dat TMO geen rechte lijn heeft in het verlengen van abbo's bij klanten. Heb nu ook telefonisch geregeld dat ik een Duo-Sim krijg zodat ik ook me N95 kan blijven gebruiken, was ook geen probleem volgens telefonist en heb er ook niets voor hoeven te betalen |
kosten iphone + abbo
Citaat:
|
Ik heb nu een 2 jarig i150 abbo afgesloten. Heb de 16GB zwart voor 19,95 mogen kopen. Heb nu nog 4 maanden een flex 20 abbo.
Is het trouwens mogelijk het iphone abbo gelijk in te laten gaan. ivm. visual voicemail en 3G internet? |
heb net mijn contract verlengd via de webshop, hoe lang duurt het voordat je een mail ontvangt dat je bestelling is "geaccepteerd" ? Ik heb alleen een bevestigingsmail voor het plaatsen van de bestelling ontvangen...
Iemand trouwens enig idee hoelang het nu nog duurt voordat ik m ontvang? |
Ik heb een verlenging, van mijn contract gedaan van flex300 naar i300 24 maanden, en ik moest voor mijn witte 16gig 49,95 betalen bij de tmobile shop. En hij was voorradig dus kon ik hem gelijk mee krijgen, alleen de klantenservice nog even gebeld die hebben mijn contract gelijk om gezet zodat ik gelijk van de iphone abbo gebruik kan maken. Erg netjes gegaan allemaal. moet ik zeggen dat ik in al die jaren nog nooit problemen met t mobile heb gehad
|
Ben denk ik al zo'n 8 jaar klant bij T-mobile en kreeg mijn witte 16 gig met een 300 abbonnemt voor 1 euro, en ik kreeg ook nog prepaid kaartje met 25 euro beltegoed
Omdat ik al zo lang klant ben, zei de verkoper. Mooie deal |
gisteravond werd ik gebeld door de klantenservice van TM, had mijn huidige contract Flex40 met wnw nog niet verlengt.. en ze hadden een leuk voorstel...
een nieuwe flex 45 ( 2 jarig )met een Iphone 8gb voor 1 euo en een 16 gb voor 49 euro, en wnw voor het eerste jaar 50% korting... voordeel van een flex is dat ik mijn beltegoed onl-imited kan meenemen en bij een iphone abo maar 2 maand, alleen het internet is niet zo snel, zelf met een wnw+ maar ach zoveel surf ik toch niet... lijkt me geen verkeerde deal.. |
Zelf heb ik het volgende probleem.
Al jaren heb ik een abbonement bij orange, en zoals jullie weten is deze samen gegaan met T-mobile. Over een aantal maanden loopt mijn abo af en wil ik een i-150 abo afsluiten, echter als ik dit in de winkel doe kan het pas 3 maanden van te voren, doe je het via de webshop kan het al 4 maanden van tevoren. Via orange word ik doorgelinkt naar T-mobile en als ik daar mijn gegevens invoer kennen ze mijn nummer dus niet. Iemand enig idee hoe ik dit verder kan oplossen? |
@rediaB
DIT zal te maken hebben met het feit dat de systemen nog niet(goed) zijn geintegreerd. Daar kunnen we hier niet veel bij helpen. Mijn advies zou zijn bellen met tmobile. |
Ben nieuw hier ... Heb afgelopen vrijdag (17-10) mijn contract verlengd van relax 200 naar i150 met een zwarte 16GB iphone voor maar 19,95 euro ipv 159,95, was ook echt verbaasd toen ik het aanbod kreeg...
Vraagje, hoe lang duurt het ongeveer tot de iphone wordt geleverd?? kan namelijk niet meer wachten :D |
bij mij 3 wkn
|
Ik heb mijn contract destijds ook op vrijdag verlengd en had alles de dinsdag erop al binnen.
|
Dat zou leuk zijn als het zo snel gaat ... Het is er nog niet maar ik hoop dat het morgen komt :) ... trouwens, ik heb mijn ordernr bij de HD aangevraagd, maar ik kan er niks mee, want op t-mobile.nl is het nummer onbekend :confused:
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:11. |