Contract vernieuwen bij T-mobile blijkt toch heel aantrekkelijk
Vandaag de iPhone 3g 16GB zwart besteld via de website van T-Mobile en tot mijn verbazing krijg je als oud lid van T-Mobile bij een contract vernieuwing deze iPhone voor €49,95. ik was dit nog nergens tegen gekomen hier op het forum. moet er alleen wel tussen de 4 a 6 weken op wachten.
|
Thnks voor je info. Ik mag over 2 maanden verlengen geloof ik en ga voor de witte 16gb!! Volgens mij als ik via de belcompany ofzo verleng krijg ik die korting niet!!
Nadeel is dat als je toestel er mee nokt ofzo dat je dan weer de handel moet gaan opsturen enzo. Maar wel goed om te weten!!!! |
Dit begrijp ik dus niet.
Ik ben al acht jaar klant van Ben/T-Mobile en heb nu een flex-30 abonnement. Ik wil dus verlengen naar een i-150 maar mag de volle prijs betalen als ik verleng via de T-Mobile site!! Dus €79,95 voor de 8GB en €159,95 voor de 16GB. Ik hoef alleen geen aansluitkosten te betalen. En ja, ik ben ingelogd met mijn gebruikersnaam en ww. Mijn abo is in september verlopen Zijn er meer mensen die dit hebben? |
heb je op de knop contract vernieuwen gedrukt? en dan verder ingevuld?
want anders krijg je die korting niet!! |
ik kijk net ook even voor de grap maar wist dat ik mijn abbo nog niet kon verlengen.
maar ik zie nu dus dat je ineens je abbo 4 maanden voor de afloop van je abonnement kan verlengen in plaats van de 3 maanden, is dit nieuw ? Citaat:
|
maandag ff bellen met contractvernieuwing van tmob. Die kunnen vaak meer doen dan die stomme site van ze!! Ik heb ook een keer met ze onderhandeld.
Maar feit blijft wel dat ze liever 1 nieuwe klant binnen halen, dan een goeie bestaande klant behouden. Laat nog maar ff weten of je er via de tel. meer uit weet te halen.. |
als je via t-mobile zelf je contract verlengd mag je dat 4 maanden van te voren doen, bij andere dealers 3 maanden.
|
Citaat:
Ik probeer het wel via een T-Mobile winkel en anders bel ik wel even. Feit blijft dat ik het raar vindt dat er voor dezelfde situatie voor verschillende mensen verschillende prijzen bestaan (begrijp je deze zin nog?):D Ik zit trouwens binnen de drie maanden. Contract opzeggen lukt dus ook niet meer. edit: Wanneer krijg je de (kortings)prijs eigenlijk te zien? Ik heb de bestelling namelijk niet tot het eind doorlopen omdat ik bang ben dat ik ineens iets "besteld" heb zonder dat ik dit wil... |
ik kreeg het gelijk te zien nadat ik op de knop contract vernieuwen had gedrukt, hier een deel van mijn bestelling.
Update: ik krijg de tekts niet goed over, in het edit venster is het wel goed, maar in het forum wordt het asci helaas. je wel de bedragen zien in ieder geval. [FONT=Arial]Producten[/FONT] [FONT=Arial]Maandelijkse kosten*[/FONT] [FONT=Arial]Eenmalige kosten*[/FONT] [FONT=Arial]Apple iPhone3G 16GB Black[/FONT][FONT=Arial][/FONT] [FONT=Arial]http://www.iphoneclub.nl/global/medi...et_magenta.gif[/FONT] [FONT=Arial]De verwachte levertijd van de iPhone3G is circa 6 weken[/FONT] [FONT=Arial] [/FONT] [FONT=Arial] € 49,96[/FONT] [FONT=Arial]i-150 2 jarig abonnement*[/FONT][FONT=Arial][/FONT] [FONT=Arial] € 29,95[/FONT] [FONT=Arial] [/FONT] [FONT=Arial]Activatiekosten[/FONT] [FONT=Arial] [/FONT] [FONT=Arial] € 0,00[/FONT] [FONT=Arial] [/FONT] [FONT=Arial] [/FONT] [FONT=Arial] [/FONT] [FONT=Arial]Maandelijkse kosten totaal[/FONT] [FONT=Arial] € 29,95[/FONT] [FONT=Arial] [/FONT] [FONT=Arial]Eenmalige kosten totaal[/FONT] [FONT=Arial] [/FONT] [FONT=Arial] € 49,96[/FONT] [FONT=Arial]Eenmalige kosten op uw eerste factuur[/FONT] [FONT=Arial] [/FONT] [FONT=Arial] € 0,00[/FONT] [FONT=Arial]Eenmalige kosten direct te voldoen[/FONT] [FONT=Arial] [/FONT] [FONT=Arial] € 49,96[/FONT] |
Bedankt voor je antwoord.
Ik heb precies hetzelfde gedaan en krijg de korting niet Ik ben er inmiddels achter dat er meer mensen zijn met dit probleem. Misschien dat dit te maken heeft met het feit dat ik een (2-jarig) flex-30 abonnement had, en niet een goedkoper abonnement zodat ik naar een hoger prijsplan zou gaan. Ik verzin maar wat. Ik heb ook al ergens gelezen, ik weet helaas niet meer waar, dat dit een fout is van T-Mobile en dat niemand korting hoort te krijgen bij een verlenging. En dat dit misschien zelfs teruggedraaid gaat worden. Maar dit is slechts een gerucht, ik wil geen paniek zaaien en gun iedereen de korting!! |
ik had inderdaad een flex 25 abo. en ik hoop dat het niet terug gedraaid wordt. we zien het wel.
|
Ik heb ook even gekeken,
bij mij kwam er dit uit. Huidige contract: Flex 25 + web+walk. daar betaal ik ongeveer +/- 36,50 euro voor als ik het goed heb. Volgens t-mobile site met contract verlenging: Iphone 16 Gb (wit/zwart maakt niet uit) met i-300 abbootje. - betaal ik eenmalig 19,96. - geen activatiekosten. - en voor de rest betaal ik dan 44,95 per maand voor 2 jaar. Ik denk dat ik een bestelling ga plaatsen. Zijn er meer mensen die dit hebben? |
is inderdaad wel voordelig !
ik zit er ook over te denken om mijn flex40 sim only in te ruilen voor een iphone 500abbo. alleen vind de 2 jaar te lang, ga dus maar eens kijken welke andere mogelijkheden er zijn. |
Heb hem net besteld. kijken hoe lang het gaat duren, en of de prijzen kloppen. Ben benieuwd. heb ondertussen al een bevestigingsmail van de bestelling gekregen. en de status van de bestelling:
Geachte heer -, T-Mobile heeft je bestelling voor de iPhone 3G geaccepteerd. Zodra het toestel op voorraad is, belt de koerier je voor een afleverafspraak. Het ordernummer is: ******* Gezien de beperkte voorraad van de iPhone kan de levertijd wel oplopen tot 6 weken. Je kunt erop rekenen dat wij alles in het werk stellen om het toestel zo snel mogelijk te leveren. Deze e-mail wordt automatisch gegenereerd. Reacties op deze e-mail kunnen dan ook niet worden beantwoord. Heb je vragen of opmerkingen? Neem dan contact op met T-Mobile Klantenservice via 0800 - 7111. Met vriendelijke groeten, T-Mobile |
Citaat:
Maar goed, ondertussen kunnen particulieren (gelukkig) nog gewoon korting krijgen bij verlenging en zit ik nog met een zakelijk abonnement waarop ik geen korting lijkt te krijgen. |
Jaha, ik begrijp er ook helemaal niets van, maar inderdaad online zelf verlengen lijkt je een voordeel op te leveren!
De bekende prijzen hadden we natuurlijk allemaal al wel gezien. Zelf was ik uit op een i-300 voor 44,95 euro en bijbetaling van 79,95 voor een 16Gb. Omdat in de winkels alles al leek uitverkocht, keek ik online en daar kun je dus eenvoudig zelf bestellen en verlengen. In mijn geval scheelde het me die 80 euro bijbetalen, omdat er maar 1 euro werd gevraagd voor het toestel. Heb hierover nog eerst contact gezocht met de klantenservice en gevraagd of het klopt. Ze wisten er niets van en hielden stug vol dat (ik kijk even met u mee) er bij hun gewoon 79,95 staat te betalen. Heb ze erop gewezen dat het op mijn scherm toch echt anders staat vermeld, en dat ik akkoord ga met de bedragen in een bevestiging en anders niet. Na bestellen kreeg ik per mail vrijwel direct achter elkaar de bevestiging en acceptatie van contractverlenging! Producten Maandelijkse kosten* Eenmalige kosten* Apple iPhone3G 16GB White De verwachte levertijd van de iPhone3G is circa 6 weken € 1,00 i-300 2 jarig abonnement* € 44,95 Activatiekosten € 0,00 Maandelijkse kosten totaal € 44,95 Eenmalige kosten totaal € 1,00 Eenmalige kosten op uw eerste factuur € 0,00 Eenmalige kosten direct te voldoen € 1,00 Dus binnenkort witte 16Gb met i-300 voor 1 euro gekocht? Ben benieuwd of ze er straks alsnog op terugkomen.... Voor mij is het een meevallertje van 80 euro, (en anders neem ik hem ook hoor). Voor iedereen die al t-mobile klant is zou ik aanraden om op z'n minst te bekijken wat er in jouw situatie gebeurd, wanneer je inlogt en naar abonnementsvernieuwing gaat kijken. Daarna besluiten of je zolang wil wachten, in de winkels is nu waarschijnlijk ook weinig kans. |
Top is dat!
Mijn vriendin moet namelijk 49,95 betalen bij een i-300 voor 2 jaar met een 16 gig. Halen hem daarom toch maar in de shop, die 30 euro verschil boeit ook niet. Vind de wachttijd van 6 weken ook echt te lang. Shop waar ik hem besteld heb krijgt als het goed is vandaag weer. |
Hoe bedoel je besteld? Was je te laat op 11 juli, of al daarvoor toch op een illegale wachtlijst?
Zelf net terug van vakantie en zat op de 11e nog in het buitenland, dus ja dat was jammer. Anders had ik mijn toestel nu zeker wel gehad. 6 weken vindt ik ook erg lang, maar bij een paar winkels zijn de wachtlijsten nu ook al 5 weken omdat ze er per week 8 toestellen binnenkrijgen (mediamarkt ede). En 80 euro is toch de moeite. Waar ga jij dat toestel halen? |
Op 11 juli had ik nog niet besloten dat ik en mijn vriendin toch maar wel de iphone wilde halen.
Dat hadden we zaterdag besloten,maar ja toen waren ze uitverkocht. Vriend van me is shopmanager bij Belco, dan gelden wachtlijsten niet voor vrienden haha. Hij legt er zodra hij weer 2 x 16 gig zwart binnenkrijgt direct 2 voor mij weg. |
Da's mooi voor jou, en ja zo gaat dat nu eenmaal, maar het is niet eerlijk tegenover andere potentiele kopers....
Hoe bestaat het dat je pas zaterdag bedacht dat je misschien toch ook wel een iphone wilde hebben...?! Wacht er zelf al meer dan een jaar op (sinds de introductie van de 1e modellen in de US). Deze moest en zou ik hebben, geen twijfel over mogelijk!!! |
Hahah.
ik had al een tijdje een 16 gig 1ste generatie. Dus had eigenlijk zoiets weinigs nieuws. Maar goed wil eigelijk altijd het nieuwste hebben dus toch maar besloten. Vriendin hoefde niet perse een iphone,maar van andere merken is er eigenlijk weinig leuk. Dus toch maar besloten een iphone te nemen. |
@%^%!%)#$!*!## werd ik net gebeld door BC dat ik vandaag de 8 gb versie kan ophalen. (had vorige week vrijdag gereserveerd). uiteindelijk dit weekend toch via de t-mobile site een 16 gb besteld, vanwege de korting.
Anders had ik vandaag rondgelopen met een Iphone. he toch jammer. toch iemand anders blij gemaakt. |
Ja ben er nu achter dat zelf online je verlenging bestellen uiteindelijk de beste deal oplevert.
Net nog even in een t-mobile shop geweest en die vertelde me dat als ik in de winkel had verlengd (van relax 150 naar i-300 met 16 GB, contractperiode inmiddels voorbij) dat ik 49,95 zou moeten bijbetalen. Het verschil online of in de winkel is dan dus nog 48,95 euro... En ook in deze winkel (nijmegen) hadden ze voorlopig geen nieuwe exemplaren, maar inmiddels wel een lijst van 50 inschrijvers die 50 euro vooruit hebben moeten betalen. Dus komen er dan zo'n 10 exemplaren per winkel per week dan betekent ook dat een wachttijd van 5 weken. Dus ben uiteindelijk best blij met mijn keuze om online te bestellen. |
Is iemand van de "online-verlengers" opgevallen dat op My T-Mobile (het persoonlijke deel van T-Mobile.nl:) onder "Mijn abonnement" het nieuwe iPhone abonnement al is geactiveerd? Dus je mag nu al voor je iPhone abonnement gaan betalen terwijl je nog 6 weken op de levering van het toestel moet wachten. Dat lijkt me niet helemaal zuiver. :confused:
|
Klopt. Heeft m'n vriendin ook last van :\ Erg benieuwd wanneer die online bestellingen afgeleverd worden. 6 weken lijkt me nogal overdreven.
Net trouwens dit op Tweakers.net gepost: Citaat:
|
Citaat:
Heb hem direct toen de iphone webshop online kwam besteld, dus paar minuten over 12 net na de lancering. bij mijn abonnement heeft nog geen verandering plaatsgevonden. vandaag geprobeerd tmobile te bellen, over de levering en leverings volgorde maar ben na een half uur aan de telefoon hangen afgehaakt,zonder ook maar een mens gesproken te hebben. Dus nu wachten op reactie van mijn mail. |
Ik ben heel erg in de verleiding, alleen ik wil dus pertinent geen 2-jarig abonnement.
|
Citaat:
Ben bang dat ik in dezelfde wachtrij mag gaan aansluiten... :( |
Zou iemand willen kijken of je nu nog steeds korting krijgt via de online T-Mobile shop als bestaande klant? Bij voorbaat dank!
|
Als je zelf al verlengd hebt kun je dus niet nog eens kijken wat voor jouw als klant de aanbieding is. Die wordt speciaal per klant verschillend aangeboden en als je er op ingegaaan bent dan zie ik die niet meer.
Overigens klantenservice en personeel van zowel t-mobile en vodafone zijn van hetzelfde laken een pak. Ze weten maar héél beperkt antwoorden te geven en zijn weinig bereid om extra vragen te beantwoorden of na te vragen als ze het niet weten. Was zelf eerder dit jaar (april) in de veronderstelling dat de iphone wel eens bij Voda verkocht zou gaan worden. Had mijn abonnement omgezet met nummerbehoud en alles was al rond. Heb dus flink lopen balen toen het nieuws van ontroductie uitkwam EXCLUSIEF bij T-mobile. Het heeft me toen bijna 2 weken doorlopend bellen, faxen en veel praten met die gasten gekost om er weer onderuit te komen. |
Citaat:
|
Ja dat moet ik ook zeggen , mijn huidig abonnement loopt nu momenteel ook nog.
En ik ben nog in afwachting van mijn mail naar tmobile, maar de gemiddelde behandeltijd is 2 dagen. |
Citaat:
|
Zal ik doen. :)
|
Ik heb vandaag een brief gekregen van t-mobile.
Het is de contractbevestiging. Hierin staat tevens dat de iphone 16 GB binnen 10 dagen aan huis bezorgd wordt. :D |
ik heb nog geen reactie op me mail na 3 dagen , geen contract bevestiging...
dus morgen maar weer aan de telefoon hangen. tmobile gaat weer lekker om met zijn bestaande klanten. |
Toch maar eens tmobile gebeld weer. En kwam er nog rap doorheen ook :)
Eerst kreeg ik te horen dat ik het toestel pas kreeg als mijn nieuwe contract in ging. Hier was ik het niet mee een natuurlijk. Toen kreeg ik te horen 6 weken. Was ik het natuurlijk ook niet mee eens omdat andere ze wel gewoon geleverd kregen :) Na lang aandringen en door pushen ,heb ik het voor elkaar gekregen dat hij ging navragen bij anderen hoe het nou zat. De 21 wordt hij per courier bezorgt :). aangezien het om een contract vernieuwing gaat, hoef ik hem niet persoonlijk aantenemen. :) Maar moet natuurlijk wel voor ontvangst getekend worden :) btw, ik heb nog geen reactie gehad op mijn mail. maar mijn vragen zijn wel telefonisch beantwoord :) ( voor de mod's sorry dat ik niet edit, maar nu is het tenminste duidelijk dat er wat nieuws is ;) ) |
Even ter info:
Je kunt op de onderstaande link kijken wat je orderstatus is bij t-mobile. https://www.t-mobile.nl/Persoonlijk/...archorder.aspx mijn orderstatus: Order ontvangen Bestelling ontvangen |
|
mooi ligt bij de koerier dus op transport :)
wist helemaal niet dat ik dat via de site kon bekijken. Heb net me factuur binnen, en orderstatus op site werkt niet meer bij mij.. |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:11. |