iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Contract vernieuwen bij T-mobile blijkt toch heel aantrekkelijk (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/15997-contract-vernieuwen-t-mobile-blijkt-toch-heel-aantrekkelijk.html)

alvani 22-10-08 22:01

Als het goed is, heb je een 3S nummer gekregen. Met dit nummer en je postcode/huisnummer kun je de zending volgen op PostPlaza Track & Trace. Dit kan alleen als je pakketje ook daadwerkelijk onderweg is met TNT Post.

braintumor 22-10-08 22:59

bedankt voor de link ... nee helaas werkt het nummer niet :( ... ze zijden mij bij de HD dat het de ordernummer is ... ga gewoon morgen opbellen en vragen of het pakketje al onderweg is

trouwens, coole community en goede website *thumbs up*

braintumor 23-10-08 21:22

wuhuuu ... eindelijk is het in mijn handen :D ... vandaag gekomen

iScorpio 23-10-08 21:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door braintumor (Bericht 209078)
wuhuuu ... eindelijk is het in mijn handen :D ... vandaag gekomen

Gefeliciteerd. Kan je direct je gegevens aanpassen bij je naam :)

kenay86 28-10-08 23:13

vandaag mijn t-mobile abbonement verlengt (wordt inprinciepe pas verlengt per 13 maart 2009) en hoef maar 20 euro te betalen voor de 16GB versie van G3 ;D ik moest hier wel voor bellen, op de website moet je namelijk ook meer betalen ;)

op alle andere websites moet je nog steeds 159 euro voor de 16gb betalen, jammer maar helaas, ik blijf toch echt klant bij t-mobile :D

e.male 28-10-08 23:39

Verwarring
 
Ben vorig jaar overgestapt (na het gerucht dat T-Mobile de iPhone zou gaan verkopen) naar T-Mobile met een 1-jarig Relax web 200 abonnement. Ging kijken in de webshop wat het me zou kosten als ik ging verlengen. De iPhone 16 GB Black zou ik voor € 49,96 met een i-150 abonnement krijgen. Ik wilde 'm meteen halen bij de T-Mobile shop in Amersfoort maar moest daar € 160,- betalen! :confused: Verteld dat ik 'm via de webshop voor € 49,96 zou krijgen maar dat geloofden ze niet echt. Ik vervolgens via hun computer ingelogd op mijn 'My T-Mobile' en laten zien dat het echt zo was. Ze zeiden dat ik 'm maar snel moest afsluiten want het kon wel eens een foutje zijn. Heb ik daar meteen maar gedaan en wacht nu af op de bevestigingsbrief. Toch wel vreemd hè. Je zou toch denken dat je dezelfde aanbieding zou krijgen...
Levering binnen 10 werkdagen maar kan echt niet meer wachten :p.

kenay86 29-10-08 13:26

ik zou als ik jou was even naar de klantenservice bellen om hem te verlengen.. daar krijg je de 16gb versie voor 20 euro ;)

MeX 29-10-08 15:42

@Kenay86
klopt helemaal, heb net mij abo verlengt een flex 45 voor 2 jaar, en wnw het eerste jaar hier 50% korting op en een 16gb voor 19,95...

vindt wel een leuke aanbieding..

Tynian 04-11-08 01:55

Wil niemand de ogen uitsteken, maar 7 dagen geleden, dus in dezelfde periode als bovenstaande posters, krijg ik als zeer trouwe klant (oh? pas een jaar met sim-only bij TM) de iPhone 16gb voor 1 euro... Heb inmiddels de bevestiging per brief binnen.

Hoe?

Had gebeld of ik inderdaad vier maanden voor verlopen huidige abonnement (in mijn geval 1 maart 2009) al de iPhone kon aanvragen. Ja hoor, geen probleem. Wel grappig, in het keuzemenu klonk al de tekst (echt waar) "toets een 1 als wij u een leuke aanbieding kunnen doen."

jvdv23 04-11-08 22:21

Hallo,

Mijn huidige abbo flex 150 met 100 smsjes en internet loopt eind febr af. Als ik via internet mijn abbo wil wijzigen naar i-150 met 16GB Iphone staat daar gewoon 159 Euro.

Tips hoe ik een korting kan krijgen?

pposthoorn 05-11-08 00:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tynian (Bericht 213204)
Wil niemand de ogen uitsteken, maar 7 dagen geleden, dus in dezelfde periode als bovenstaande posters, krijg ik als zeer trouwe klant (oh? pas een jaar met sim-only bij TM) de iPhone 16gb voor 1 euro... Heb inmiddels de bevestiging per brief binnen.

Hoe?

Had gebeld of ik inderdaad vier maanden voor verlopen huidige abonnement (in mijn geval 1 maart 2009) al de iPhone kon aanvragen. Ja hoor, geen probleem. Wel grappig, in het keuzemenu klonk al de tekst (echt waar) "toets een 1 als wij u een leuke aanbieding kunnen doen."

Ik hoop hetzelfde truckje uit te halen, mijn abbo loopt af op 17 maar 2009 dus moet nog 2 weekjes wachten. Als ik de reacties hier een beetje lees heb ik zo te zien de meeste kans via de telefoon. Internet kan ook maar minder en in de winkel hoef ik nergens op te rekenen?

jvdv23 05-11-08 18:58

Het hangt samen met de status die een klant heeft. Je kunt status A t/m D hebben. Ik heb status D (T-mobile verdient niet genoeg aan mij...). De telefonist vertelde dat ik daarom de 159 Euro voor het toestel moest betalen.

Toen maar verteld dat ik dan maar ga overstappen naar Vodafone met een Belgische Iphone....Ik werd even in de wacht gezet en mijn status is verhoogd en het toestel krijg ik voor 19,95...:D.

Tynian 05-11-08 19:06

Wel, misschien is dat het dan. Ik ga niet vaak buiten mijn bundel (en heb ook niet echt een dure bundel), maar ik heb deze zomer grof gebeld. Misschien heeft dat me deze deal opgeleverd.

Heb 'm trouwens binnen nu, leuk toestel, maar 7/10 applicaties crashen constant. Zou haast terug gaan naar mijn 2G iPhone....

jvdv23 05-11-08 19:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tynian (Bericht 213848)
Wel, misschien is dat het dan. Ik ga niet vaak buiten mijn bundel (en heb ook niet echt een dure bundel), maar ik heb deze zomer grof gebeld. Misschien heeft dat me deze deal opgeleverd.

Heb 'me trouwens bonnen nu, leuk toestel, maar 7/10 applicaties crashen constant. Zou haast terug gaan naar mijn 2G iPhone....


ff restoren;)

Tynian 05-11-08 19:40

Beetje offtopic, maar toch even reageren: restoren was niet de oplossing. Er moest meer gebeuren, of juist minder: ik had namelijk de backup van de iPhone 2G op de 3G neergezet. Normaal kan dat prima, maar bij een jailbreak kennelijk niet. Want nu gerestored zonder terugzetten backup en de iPhone 3G werkt perfect. :)

pposthoorn 18-11-08 23:58

Maandag gebeld met T-Mobile. Ik kon mn abbo verlengen naar i-150 met de iPhone 16GB Zwart voor €49,95. Maar dat kan alleen via telefoon of internet, in de winkel zou hij mij 80 kosten. Erg jammer, want dan had ik hem gelijk gehad.
Ik vroeg wanneer ik hem nu dan krijg, "begin volgende week meneer". Mooi is dat, op de website staat duidelijk 24h levering, dus ik navragen. "dat geld enkel voor nieuwe klanten" Als trouwe klant mag je dus mooi een week wachten (ik weet dat ik 110 euro korting krijg, maar dan kunnen ze hem toch nog wel direct versturen? betalen doe ik toch wel).

Al met al toch redelijk tevreden, alleen een beetje jammer dat het een weekje langer duurt dan verwacht. De dame aan de telefoon was in ieder geval behulpzaam en legde netjes uit hoe het zit.

sarinora 25-11-08 01:58

Klopt, ik heb hetzelfde. i-300 met iPhone 16gb, wit voor een bijbetaling van € 19,95 en geen aansluit (activatie) kosten. Had de telefoon binnen een week in huis.
Oh ja, natuurlijk telefonisch bestelt!!!!!

hazimoto 25-11-08 10:02

€19,95 voor een 16Gb? Ik heb hem vorige week besteld en kost mij €49,95 :-S

nielsvr 25-11-08 10:49

Ik heb hem vorige week vrijdag besteld, kreeg hem toen helaas niet mee in de t-mobile shop voor 50 euro, dus maar via internet besteld(via telefoon bestellen had achteraf gezien dus nog goedkoper geweest).

Heb hem nog niet binnen, en duurt ook nog wel even denk ik, want bij de bestelstatus staat alleen nog maar dat de order ontvangen is. Hopelijk is die wel voor het weekend binnen:)

sarinora 25-11-08 13:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hazimoto (Bericht 222419)
€19,95 voor een 16Gb? Ik heb hem vorige week besteld en kost mij €49,95 :-S

Ja, voor € 19,95 bijbetaling. 4 maanden voor einde contract gebeld. Had maar 150 belminuten bij T-Mobile. Wilde eerst de iPhone 8gb, zwart voor € 1,00 bijbetaling en een i-300 abonnement. Toen zei de telefonische medewerkster, dat ze nog een leuk aanbod had, als ik de iPhone 16gb, zwart of wit wilde hebben. I.p.v € 79,95 bijbetaling bood zij mij de 16gb voor € 19,95 en natuurlijk geen aansluitkosten (activatiekosten)
Dus daar ben ik natuurlijk op ingegaan. Heb de iPhone nu 3 maanden.

pposthoorn 26-11-08 00:06

Ik heb vorige week maandag de iphone 16gb met i-150 besteld (€49,95), vandaag binnen. Moet alleen nog even wachten met contract omzetten (ik heb verlengd vanuit een relax 150) want het hele systeem van tmobile lag er uit werd mij vandaag verteld. Morgen dus nog even bellen.
Verder werkt alles prima, activeren via iTunes gaat goed. Heb nu zelfs al gejailbreakte 2.2 erop :D

sarinora 26-11-08 01:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pposthoorn (Bericht 222923)
Ik heb vorige week maandag de iphone 16gb met i-150 besteld (€49,95), vandaag binnen. Moet alleen nog even wachten met contract omzetten (ik heb verlengd vanuit een relax 150) want het hele systeem van tmobile lag er uit werd mij vandaag verteld. Morgen dus nog even bellen.
Verder werkt alles prima, activeren via iTunes gaat goed. Heb nu zelfs al gejailbreakte 2.2 erop :D

Dat omzetten was gelukkig geen probleem. De simkaart erin en bellen maar!!!
Had hem al gejailbreakt met 2.1. Toen ik de iPhone kreeg stond er 2.0 op. Ik weet niet of ik hem zal jailbreaken naar 2.2, want volgens mij raak je alle gejailbreakte programma's en icoontjes kwijt. Ik zit me al suf te zoeken op het forum, maar het is toch wel wat verwarrend, dus ik wacht het nog wel even af.

Cmdaulnis 26-11-08 01:39

Als je update en vervolgens weer jailbreakt dan ben je inderdaad je jailbreak apps kwijt....

nielsvr 26-11-08 10:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pposthoorn (Bericht 222923)
Ik heb vorige week maandag de iphone 16gb met i-150 besteld (€49,95), vandaag binnen. Moet alleen nog even wachten met contract omzetten (ik heb verlengd vanuit een relax 150) want het hele systeem van tmobile lag er uit werd mij vandaag verteld. Morgen dus nog even bellen.
Verder werkt alles prima, activeren via iTunes gaat goed. Heb nu zelfs al gejailbreakte 2.2 erop :D

Wat bedoel je precies met contract omzetten? In principe kan je toch gewoon simkaart overzetten en dan werkt het(net als sarinora zegt)?

Of laat je hem zo over zetten dat je echt al werkt met het nieuwe iphone abonnement? Dus met nieuwe internet snelheid, 150 smsjes en enz.?
Is dit mogelijk voordat het vorige abonnement officieel is afgelopen(duurt bij mij nog ongeveer nog 4 maanden)?

Ik denk dat die van mij ook binnenkort afgeleverd wordt, bij bestel status staat dat die al bij de koerier is:)

pposthoorn 26-11-08 11:07

@sarinora: wat cmdaulnis zeg klopt helemaal, en als je apps via de App store erop had dan komen die weer terug na het syncen met je pc/mac.

Bij mij kan ik ook gewoon bellen met mn oude sim, echter nog wel met mn relax abbo inc WnW. Om ook echt mn iPhone abbo te gebruiken moet ik eerst nog bellen ;)

sarinora 26-11-08 12:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pposthoorn (Bericht 223058)
@sarinora: wat cmdaulnis zeg klopt helemaal, en als je apps via de App store erop had dan komen die weer terug na het syncen met je pc/mac.

Bij mij kan ik ook gewoon bellen met mn oude sim, echter nog wel met mn relax abbo inc WnW. Om ook echt mn iPhone abbo te gebruiken moet ik eerst nog bellen ;)

Klopt, ik heb meteen gebeld en ik kon de volgende dag alle faciliteiten van het i-300 abonnement gebruiken, al was het 4 maanden voor het verlopen van mijn 150 belminutencontract. Had alleen de eerstvolgende maand een extra post op mijn abonnement van € 44,95. Een eenmalig bedrag van mijn oude abonnement was er in verwerkt. Daarna gewoon € 44,95. (heb nog een kleine korting elke maand, ik betaal namelijk geen € 44,95 maar € 41,92 incl. BTW)

sarinora 26-11-08 12:36

Oh ja, mijn oude abonnement loopt op 2 januari 2009 af, dus mijn I phone heb ik omstreeks de 7de september 2008 gekregen. Het iPhoneabonnement loopt dus gewoon tot 2 januari 2011 (2 jaar)

nikos989 26-11-08 17:40

3 weken geleden heb ik mijn abonnement vernieuwd. Mijn relax 500 abonnement loopt op 5 februari 2009 af. Op aanraden van de dame die ik bij het vernieuwen aan de telefoon had heb ik direct op de dag dat ik mijn iphone ontving contact opgenomen met T-mobile om mijn huidige relax 500 abonnement voor de rest van de duur van de contractperiode te upgraden naar het i 500 abonnement. Vanaf 5 februari heb ik het i 300 abonnement maar je contract upgraden kan alleen naar een duurder abonnement en op deze manier kan ik de laatste 3 maanden ook gebruik maken van de faciliteiten.

Toen ik die vrijdag contact opnam met T-mobile werd mij keurig verteld dat dit niet mogelijk is, daarna nogmaals na overleg met de supervisor van de dame die ik aan de telefoon had. Vervolgens heb ik een klachtmail gestuurd waarop ik de volgende ochtend reactie kreeg: "Wij begrijpen dat het vervelend is dat u verschillende dingen te horen krijgt. Wij bieden u hiervoor onze welgemeende excuses aan en hebben bij hoge uitzondering uw prijsplan aangepast naar de iPhone 500."

Uiteindelijk dus nog prima service van T-mobile!

nielsvr 26-11-08 21:12

Morgen dan maar eens bellen om te vragen of ze me al over kunnen zetten naar het iphone abonnement.

Heb hem vanmiddag ontvangen, ben nu rustig aan het kijken hoe alles werkt:)

Volgens mij werkt 3G hier alleen niet, maar was ik al beetje bang voor omdat anderen daar ook problemen mee hadden(t-mobile kaartje op website beweerd alleen anders).

pposthoorn 04-12-08 00:11

Is het normaal dat ik geen contract ontvang na het verlengen van een Relax 150 + 50sms + WnW? Ook heb ik nergens iemand horen zeggen dat ik er 2 jaar aan vast zit. Het enige wat mij over de telefoon is verteld is dit: "Weet U zeker dat u de iPhone 16GB Zwart icm i-150 a €29,95 per maand wilt hebben" mijn antwoord: Ja. "Dan betaald u nog €49,96 voor het toestel, te voldoen bij het afleveren van de telefoon". Zo is het ook gegaan. En als ik op My T-Mobile kijk staat er: 'Tariefplan: i-150, 1 jaar'.
Ik vind het allemaal best, maar is toch een beetje vreemd.

sarinora 04-12-08 01:30

Klopt, had ik ook.Op mijn oude rekening stonden dus 2 abonnementen, mijn 150 belminuten bij T-Mobile loopt dus officieel op 3 januari 2009 af en door de verlenging van 4 maanden van te voren met een iPhone abonnement werd het verrekend. Maar ik kon wel meteen alle faciliteiten van mij iPhone abonnement gebruiken. Dus ik moest de eerste maand van mij iPhone abonnement iets meer betalen, maar de tweede maand heb ik gewoon de rekening ontvangen van mijn i300 iPone abonnement. En ja, je krijgt geen contract voor de verlenging van je abonnement. En als je 2 jaar gekozen hebt met een i150 abonnement, dan betaal je natuurlijk wat bij voor de iPhone en het ligt ook een beetje aan T-Mobile welke korting zij je willen geven. Bij mij was het dus € 19,95 ipv € 79,95. voor een i300 abonnement.

TheStijg 04-12-08 16:38

Ik heb nu een prepaid telefoon bij T-Mobile, moet ik aansluitkosten betalen voor als ik een iPhone-abonnement afsluit?

En kan je met je abonnement omhoog en omlaag? Dus als i-150 te weinig is naar i-300, en als i-500 teveel is naar i-300?

sarinora 04-12-08 23:53

Even bellen met T-Mobile.

Bestellen :0800-7123
Contract verlengen:0800-8104

T-Mobile Abonnee : 0800 - 7111 (gratis)
T-Mobile PrePaid : 0900 - 0236 (€ 0,25 per gesprek)

Dan weet je meteen waar je aan toe bent!!!!!!!!

TheStijg 05-12-08 10:16

Thnq, zal zodra ik thuis ben even bellen.

Na de Kerst wil ik een iPhone kopen...

Alferink 11-12-08 17:11

Zojuist mijn abbo verlengt;

Witte 3G 16gb icm i150 voor €0,- :D Daar ben ik wel ff heel erg blij mee !!
Hopelijk versturen ze hem snel... Wat is eigenlijk de 'normale' wachttijd voor na een contract verlenging?

pposthoorn 11-12-08 17:18

Dat is wel een heel mooi prijsje. Ik moest bij hetzelfde 50 euro bijbetalen. Wat voor abbo had jij hiervoor (ga je vaak over je bundel heen?)
Ik kreeg hem een week later, maandag gebeld, dinsdag week later had ik hem.

Alferink 11-12-08 17:30

Flex 25 en (net) nooit over m'n bundel geweest. Verbaas me ook niks als het een foutje is, aangezien ik het 3x overnieuw moest proberen ("Probeer het over 45 min nog eens" & "Deze aanbieding is niet voor jou geldig") :D. Maarja, ik hoor het wel :P anders heb ik gewoon een witte 16gb voor niks.

herbie65 13-12-08 18:46

was al jaren Orange klant. Mijn abbo loopt in maart af. Ik heb gebeld met T-mobile en krijg een gratis 16GB iPhone met een 150 abbo. Toestel heb ik gisteren ontvangen, en het abbo gaat in maart pas in......
Uiteraard geen aansluitkosten.

ruudT5 15-12-08 19:12

Gratis bij contractverlenging T-mobile.
 
Bij de online T-mobile shop de 16GB Iphone 3G gratis bij i-150 abonnement (29,95 per maand). :)
Heb hem nog nergens goedkoper gezien.

Drmark 16-12-08 10:54

Gister mijn abbo verlengd, had relax 150 a 19,50 per maand. Mijn gemiddelde rekening was altijd zo'n 30 a 35 euro.

Verlengd naar i-150 abbo, en kon zwart 8gb/16gb, en wit 8gb/16gb gratis krijgen.
Heb de zwarte 16gb genomen.
Hopelijk komt ie voor het weekend, heb ik met kerst wat te doen.

Even vraagje, las hierboven iets wat ik me nog niet gerealiseerd had. Mijn relax 150 loopt nog 4 maanden door, dan kan ik dus nog niets met mijn 3-G onbeperkt doen zonder dat er extra kosten komen?
Wat is het slimste om te doen nu, klantenservice bellen en de laatste 4 maanden upgraden naar iphone abbo? Is dat mogelijk? Of wat zijn de andere opties?

Thanks!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:44.