Citaat:
|
Citaat:
En er is wel een heel groot verschil tussen 159 en 0 euro, wat jou is toegezegt. Ik zou gewoon weer contact opnemen met tmob en vragen naar een supervisor. p.s. als je de thread een beetje doorleest zie dat veel mensen de 16gb gratis hebben gekregen bij een telefoonabbo (kosten) van zo rond de €35. Wat heb je trouwens gezegt nadat je dit hoorde? |
Het is je toegezegd, dus als je kan bewijzen dat ze dit hebben gezegd (heb je de naam van de telefonist genoteerd, en is er zoiets in je ''dossier'' geschreven?) mogen ze jou geen geld laten betalen.
Je moet er bewijs van krijgen. Een vriendin van me heeft een ongeveer dezelfde situatie (abbo liep bijna af -> 2 dec zou het worden omgezet in prepaid -> 2 december kreeg ze belminuten, was haar toegezegd dat het abbonnement in Prepaid zou worden omgezet). Soms nemen ze gesprekken om, dat word ook meestal vermeldt als je belt met zo'n servicelijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Update: Heb zojuist een mail de deur uit gedaan omtrent de gang van zaken. Kreeg als melding dat er binnen 7 werkdagen contact wordt opgenomen. Duurt mij veel te lang dus maar een belletje gepleegd. Had een zeer behulpzame medewerker aan de lijn en die begreep het verhaal. Uit de actielogs is idd op te merken dat het toestel mij gratis is aangeboden. Dit is dus in ieder geval een bewijs dat ik niet uit mijn nek ***. Hij vermeldde mij dat hij bijna zeker wist dat de klachtenservice het toestel gratis aan gaat bieden aan mij. Nu maar even afwachten met de feestdagen, zal wel een weekje duren maar ik houd jullie op de hoogte. |
Citaat:
|
Citaat:
bij deze de weblink, je kan je vraag / klacht indienen via het contactformulier https://www2.hyloasp.nl/tmobile/pers...formid=35&org= |
Werd vandaag gebeld door de klachtenservice van t-mobile. Ze kunnen mij het toestel niet gratis / met korting aanbieden, ondanks de eerder gemaakte fouten. Echter boden ze ter compensatie aan:
- nog 2 maandag gratis abonnementskosten van mijn flex 30 bunden. deze loopt begin februari af - eerste 3 maanden geen abonnementskosten voor mijn i-150 abonnement. Dan kom ik uit op 2x€32,50 plus 3x€29,95 voordeel uit. Dit is dus bijna gelijk aan de prijs die ik moet bijbetalen, namelijk 159 euro. Maar aangezien ik momenteel niet zo veel cash kan missen is het niet echt een optie om ff 159 neer te tellen. Het plan is wel om waarschijnlijk mijn oude 2G te verkopen. Maar had liever het toestel gratis gehad zodat ik dit kon "spreiden" desalniettemin een redelijk passende oplossing toch van t-mobile? |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, ik had een abonnement van 150 belminuten en ik was niet zo erg lang klant bij T-Mobile. |
Citaat:
|
Citaat:
Iedereen nog en heel gelukkig nieuwjaar en de beste wensen voor 2009 en dat we maar veel plezier van onze iPhone mogen hebben. Ja, nu is ie gratis, toentertijd (was 1 september 2008) kostte een I-300 met iPhone, 16 gb nog € 79,95. Kreeg hem dus voor maar € 19,95 bijbetaling zoals ik eerder vermeldde. Ik heb het abonnement ook meteen kunnen omzetten, maar moest natuurlijk nog wel de rekening van mijn 150 belminuten van augustus 2008 betalen, dus daarom kreeg ik een eenmalige dubbele rekening in september. € 15,95 (oude abonnement) + € 44,95 (i-300 abonnement) Nu heb ik in huis geen 3G ontvangst, maar zodra ik buiten ben heb ik wel 3G. Dus daarover gebeld en ik heb nu 3 maanden korting van 50%. Mocht ik na die 3 maanden nog geen 3g in huis hebben, mag ik zelfs mijn contract opzeggen. Dus tot nu toe ben ik tevreden over de service van T-Mobile. |
Wat is de levertijd op dit moment als ik via de site bij verlenging een 16gb wit bestel?
(Telefoon is gratis bij verlenging naar relax250, nu al twee jaar een sluimerende flex25). |
Yes, eindelijk kon ik mijn contract verlengen! Ben klokslag 00:00 uur gelijk ingelogd op My T-Mobile en kon gelijk mijn contract verlengen.
Kreeg trouwens de Iphone 3G 16GB gratis bij een I-150 abbonement! @Amokjeeh, als het goed is stond er dat er binnen 10 dagen wordt geleverd, hoop dat T-mobile zich er aan houdt, want mijn huidige telefoon (samsung) is al 4 weken weg voor reparatie dat volgens de medewerker in de shop 2 weken zou duren. Maja kan dus niet w8en totdat ik hem eindelijk heb! |
En wat is je geschiedenis bij t-mobile qua abonnement en facturen?
|
Citaat:
|
Super! Heb hem afgelopen donderdag besteld en hem vandaag binnen! Echt super snel!
Ben ook al naar de Tmob shop geweest en als het goed is gaat mijn I-150 abbo ook gelijk maandag of dinsdag in! |
Hier ook dinsdagavond besteld en gister in huis. Nog niet eens een brief gehad dat het contract verlengd is :)
|
Ook is vandaag dan mijn I-150 abbonement eerder ingegaan! Was allemaal supersnel geregeld. Maar als ik nu op My T-mobile kijk staat er onder huidige contract:
I-150, 1 jaar !!! ingegaan: 12-01-2009 einde: 12-01-2010 Maar mijn belminuten staan er niet weergegeven, en via 1202 hoor ik dat de belminuten zijn verbruikt. Iemand enig idee hoe dit kan of is dit gewoon een foutje. Kan momenteel de klantenservice niet bellen (op werk), maar misschien dat iemand hier een idee heeft? |
Heb vandaag ook de knoop doorgehakt en mijn contract verlengt, 16G zwart besteld met i150 hoefde niks bij te betalen. Nu afwachten tot hij binnen is :)
|
Dag,
Ik heb net gebeld naar de Orange klantensevice. Ik kan vrijdag overstappen naar t-mobile maar krijg als D-klant geen korting op het toestel. Vind het toch raar. Kan nu naar Vodafone overstappen en betaal 79 euro voor een 16 gb iphone? Hebben jullie ervaring? |
Citaat:
Citaat:
|
Ik had een 15 euro abbo bij Orange.
Aanbieding via deze site: De beste GSM Deals: Bestelmaar.nl - Jouw online telecomspecialist. Aangesloten bij Telecombinatie. |
Citaat:
Update: was vandaag in de stad, toch maar ff langs de T-mobile shop gelopen. Daar mijn verhaal gedaan en gezegd dat de klantenservice mij een 16 Gb gratis had toegezegd bij verlenging naar een i-150 abonnement, Daar kwamen ze later op terug en toen heb ik de order gecancelled. Na een klachtenbrief konden ze mij het toestel niet gratis aanbieden, maar wel 5 maanden gratis abonnement geven ( 2 maanden huidige flex abonnement + 3 maanden gratis i-150) om toch op een korting van dik 150 euro uit te komen. Personeelslid in de t-mobile winkel heeft dit idd in zijn systeem zien staan maar vond dit concept te omslachtig en te foutgevoelig, contractuele afspraken etc. Daarom heeft hij mij het toestel maar gratis aangeboden :D dus in de winkel direct 159 euri's korting gehad. Echt een topservice, nu kon ik de iphone direct meenemen, abonnement is ook meteen omgezet en geen problemen achteraf als ze toch abonnementskosten af gaan schrijven en gedoe met credit facturen etc. Moraal van het verhaal, laat je dus niet zomaar afschepen, de aanhouder wint. Hieronder nog even een kopie van mijn klachtenbrief die ik via de website had gestuurd, mochten er meer mensen dit willen doen: Citaat:
|
Citaat:
|
Diegene die hun abbo hebben verlengd 4 maanden van te voren en gelijk de I-abbo in hebben laten gaan, hebben die de juiste status staan onder de belstatus op My T-mobile of via 1202?
Want ik heb mijn I-abbo ook eerder laten ingaan maar sindsdien klopt er helemaal niets van mijn belstatus (hij geeft geen aantal belminuten aan). Ook lopen de overige kosten ook op, aangezien ik wel gewoon van internet enzo gebruik maak. Ik heb ook al contact opgenomen met T-mob, die zeiden dat ik gewoon kan gebruik maken van mijn I-abbo en dat ik geen rekening moet houden met de overige kosten. Maar blijft wel irritant als ik niet weet wat ik heb verbruikt! Ze hebben er ook niet echt een antwoord op wanneer de belstatus wel weer goed is. Heeft iemand hier ook ervaring mee en hoe is dat bij jou geregeld? Alvast bedankt! |
Citaat:
ps mijn huidige abbo zou pas over 3 weken aflopen. |
Citaat:
Maar is bij jou de belstatus ook actueel? Dus dat je ziet dat je 150 belminuten etc hebt? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kijk dus eerst je contract goed na en vooral de kleine lettertjes. Daarbij kan het zijn dat de "overige kosten" ook je aansluitkosten zijn o.i.d. Wacht dus je rekening af en ga dan bekijken waar die kosten vandaan komen. Blijft staan dat je wel zo snel mogelijk moet achterhalen wat die kosten opdrijft zodat je hier wat aan kan doen. |
Aansluitkosten zullen het niet zijn want was al klant bij tmob. Ik even een update, vandaag staat er dan wel belminuten aangegeven, mr dat is maar 122 min en 122 sms, terwijl ik 100% zeker weet dat ik niet zoveel heb gebeld en heemst sinds het ingaan van het contract (maandag). Is het normaal dat wanneer je je anno eerder last ingaan (dus niet vanaf je werkelijk begin van je nieuwe periode, je minder minuten krijgt? Overige kosten staan er trouwens nog gwoon!
edit: Excuses trouwens voor de spelfouten hierboven, is verstuurd vanaf mijn iPhone. En ik trouwens ook niet editten?? Maja jullie begrijpen wel wat ik bedoel. |
Citaat:
dat klopt dat je minder krijgt. Ik heb dinsdag (13 januari) mijn abbo afgesloten / verlengd. Officieel gaat mijn bundel in op de 4e van de maand. de eerste maand met je nieuwe abbo krijg je dus belminuten en smsjes gerekend van in mijn geval 13 januari tot 4 februari. zodra de eerste maand voorbij is krijg je dus wel 150 minuten en 150 smsjes. |
Citaat:
|
Hoelang duurt het eigenlijk voordat je de iphone thuis hebt. Ik heb hem maandag besteld??
|
Vorige week contract vernieuwd voor 2 jaar met Iphone 16gb white, relax 300 (p/mnd € 29,00) en 2 jaar gratis web n walk plus. Geen aansluitkosten en/of bij betaling voor toestel. Naar mijn mening een goeie aanbod :)
|
Citaat:
|
Citaat:
En hoezo web & walk plus? Bij i300 is onbeperkt internet inbegrepen. Beetje vreemd en toch alleen maar 29,50. |
sorry relax 300 en niet i300. maar wel alles gratis voor maar 29.50 ..acti gewest bij GSMWEB.NL new contract.abo w&w plus bij sneler internet 1x tot 2x zo snel!
en als je iets wil moet je noit bij t mobile doen! betal je te veel man.gsm,gsmweb , 2call. tyfoone, gsmpllaza.en veel meer http://telecom-winkels.startpagina.nl/ |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:49. |