iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Contract vernieuwen bij T-mobile blijkt toch heel aantrekkelijk (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/15997-contract-vernieuwen-t-mobile-blijkt-toch-heel-aantrekkelijk.html)

pposthoorn 16-12-08 11:38

@Drmark:
Ik heb hetzelfde gedaan als jij (alhoewel ik wel €50 moest bijleggen voor de 16GB :S ).
Zodra je de telefoon binnen hebt moet je even bellen naar T-Mobile en vragen of ze jou nieuwe contract direct in laten gaan. Als ze zeggen dat het niet kan gewoon nog een keer bellen. Blijkbaar zijn ze niet allemaal even goed ingelicht daar want bij mij lukte het pas bij het 3e telefoontje.....

Drmark 16-12-08 11:40

Oké thanks!
Ga ik dat proberen.
Zou wel heel zuur zijn als ik de eerste 4 maanden niet wild kan internetten ;)

Hopelijk komt ie snel....

Ronald078 16-12-08 16:37

Vandaag ook verlengd, eerst naar de T-mobile shop gegaan zodat ik hem gelijk mee kon nemen maar daar konden ze me vertellen dat het toestel 160,- zou kosten. Dus ik mocht in die winkel even laten zien dat het via de website gratis zou zijn, kerel ook aardig verbaasd en alles.
Maar hij heeft er wel even voor gezorgd dat ik nu al 3G van het iphone abbonement kan gebruiken en toen ik thuis kwam heb ik het toestel besteld met behulp van de klantenservice. Vanwege een probleempje met dat eerder activeren van het abbonement in de winkel, maar de medewerker heeft het prima opgelost.

Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat ik hem binnen heb.

Alferink 16-12-08 20:28

Heb m zelf ook binnen gekregen voor niks. Vandaag gebelt, nu is m'n Iphone abbo al eerder ingegaan dus idd gewoon ff bellen naar klantenservice en ze veranderen het voor je.

Btw, mijne kwam na 2 dagen.

X-Tince 17-12-08 11:23

Mijn huidige Tmob abbonement loopt in mei 2009 af. Ben van plan om al 4 maanden (jan) van te voren een nieuwe toestel te nemen en waarschijnlijk wordt het de Iphone.

Nu ik de site al een beetje heb gelezen is het dus wel voordeliger voor mij als ik mijn contract verleng via internet of klantenservice (wel jammer want tmobile store is bij mij om de hoek). Hoelang duurt het tegenwoordig voordat je je Iphone eigenlijk binnen hebt als je hem besteld via internet?

En hoe werkt dat eigenlijk met dat je Iphone abbo eerder ingaat. Moet je dan nog wel betalen voor je huidige abbo dat nog 4 maanden loopt en daarboven op de nieuwe iphone abbo? Alvast bedankt!

Alferink 17-12-08 11:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door X-Tince (Bericht 231836)
Mijn huidige Tmob abbonement loopt in mei 2009 af. Ben van plan om al 4 maanden (jan) van te voren een nieuwe toestel te nemen en waarschijnlijk wordt het de Iphone.

Nu ik de site al een beetje heb gelezen is het dus wel voordeliger voor mij als ik mijn contract verleng via internet of klantenservice (wel jammer want tmobile store is bij mij om de hoek). Hoelang duurt het tegenwoordig voordat je je Iphone eigenlijk binnen hebt als je hem besteld via internet?

En hoe werkt dat eigenlijk met dat je Iphone abbo eerder ingaat. Moet je dan nog wel betalen voor je huidige abbo dat nog 4 maanden loopt en daarboven op de nieuwe iphone abbo? Alvast bedankt!

Als je ff de moeite neemt om minimaal 1 post eerder te lezen dan word je al zoveel wijzer...

X-Tince 17-12-08 12:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alferink (Bericht 231849)
Als je ff de moeite neemt om minimaal 1 post eerder te lezen dan word je al zoveel wijzer...

Als je mijn vraag goed leest zie je dat jou vorige post geen antwoord geeft ;). Maar vraag is wat gebeurt er met je huidige abbo? Komt dat bovenop de eerder ingegane Iphone abbo?

Klopt wel dat je antwoord geeft op de leveringstijd.. excuses ;).

Ronald078 17-12-08 12:38

Ik ben het ook wel eens met X-tince ik vraag me ook hoe ze het eigenlijk hebben aangepakt. Ik denk dat je je gewone abbo voor die maand betaald + maandkosten voor het nieuwe iphone abbo. Alleen heb je dan een abbonementsduur van 2 jaar en 4 maanden of 2 jaar en is de rest van je oude abbonement opgezegd?

pposthoorn 17-12-08 16:17

Bij mij is gewoon 4 maanden eerder mijn oude abbo over gegaan in mn i-150. Ik ga echt niet dubbel betalen. Dat kan ook niet want je kan niet 2 abbo's op 1 simkaart hebben ;)
Zou wel raar zijn...
Dus gewoon bestellen en als je hem binnen hebt bellen zodat ze je nieuwe iPhone bundel in laten gaan. Dan vervalt je oude abbo (en de spaarde minuten enzo).

X-Tince 17-12-08 16:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pposthoorn (Bericht 231913)
Bij mij is gewoon 4 maanden eerder mijn oude abbo over gegaan in mn i-150. Ik ga echt niet dubbel betalen. Dat kan ook niet want je kan niet 2 abbo's op 1 simkaart hebben ;)
Zou wel raar zijn...
Dus gewoon bestellen en als je hem binnen hebt bellen zodat ze je nieuwe iPhone bundel in laten gaan. Dan vervalt je oude abbo (en de spaarde minuten enzo).

Ok dan! Bedankt voor je reactie! Dus er wel eerst voor zorgen dat je je belminuten+smsbundel ff opmaakt ;).

Alferink 17-12-08 16:24

Bij mij hebben ze gecompenseerd,

Was op 1/3e van me bundel, heb nu 100 min en 100 smsjes voor de rest van deze maand gekregen.

X-Tince 17-12-08 16:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alferink (Bericht 231919)
Bij mij hebben ze gecompenseerd,

Was op 1/3e van me bundel, heb nu 100 min en 100 smsjes voor de rest van deze maand gekregen.

Is dat dan bovenop je Iphone abbo? En wat voor bundel had je eerst? Want ik kan 8 jan een nieuwe toestel uitkiezen en wil eigenlijk gelijk gebruik maken van alle functies dus met Iphone abbo. Maar op 5 of 8 januari gaat dan ook weer mijn nieuwe maandelijkse bundel in, en zal dus wat belminuten+smsjes (heb nu relax 150 met 100 smsjes) overhouden. Dus hoe doen ze dat precies met dat compenseren? Alvast bedankt ;)

Alferink 17-12-08 16:45

Ik kwam van flex 25

Ik had gewoon me bundel gebruikt enzo, nu staat er 100 minuten en 100 smsjes, dus omgezet zegmaar.

pposthoorn 17-12-08 16:48

Mij is verteld dat ik de het geld terug krijg van de dagen die ik wel betaald heb maar niet kon gebruiken door overgang. Dus bvb als je 10 dagen na ingang nieuwe periode over gaat naar i-150 dan krijg je 1/3 x 150min=100 min terug betaald.
Moet het nog zien want heb nog niks terug ;)

JeePeeS 17-12-08 17:37

Geldt het ook voor Orange klanten? Mijn abbo verloopt in mei 2009 maar mijn huidige toestel is kapot. Zit nu met een zeer oude nokia te bellen.

iemand enig idee hoe snel ik over kan stappen naar de iphona abbo's van t-mobile zonder dubbel te betalen?

Drmark 19-12-08 22:05

Hier even update over mijn bestelling:

Maandagmorgen 15-12 telefonisch besteld.
Zou binnen 2 werkdagen schriftelijke bevestiging ontvangen, en iPhone binnen 2-10 werkdagen.

Vandaag nog steeds geen post van T-mobile.
Ik vanmiddag klantenservice gebeld: ja, de brief is er allang uit gegaan, zou je moeten hebben. Zie nog niets over een afleverstatus van je iPhone.

Ik dus dik balen, wilde hem voor kerst hebben.

Vanavond om 20:00: deurbel --> TNT --> iPhone!

Nu alles lekker aan het instellen en uitproberen. (kwam met firmware versie 2.1 overigens).

Klantenservice vertelde me vanmiddag ook dat ik mn abbo idd kan overzetten (verleng namelijk ook 4 maanden voor einde contract).
Aangezien mijn tel. precies om 8 uur kwam kon ik vanavond niet meer bellen.

First thing tomorrow dus.
Zal dan ff posten hoe en wat ze nu precies doen met abbokosten en dergelijke.

X-Tince 20-12-08 00:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drmark (Bericht 232842)
Zal dan ff posten hoe en wat ze nu precies doen met abbokosten en dergelijke.

Heel graag ;).

Drmark 20-12-08 11:55

Goed, de beloofde update:

Als je een gewoon T-mobile contract hebt (dus het is geen verlenging van een eerder T-mobile contract!) dan kan je 4 maanden voor het einde van je abbo verlengen met een iPhone abbo, en dat kan dan ingaan zodra je je iPhone ontvangt.

Maar, dit gaat niet makkelijk; niet elke medewerker weet hiervan. Blijf dus volhouden, en neem geen genoegen met een alternatief (bij mij; losse web n walk van 9.50 voor 4 maanden, waardoor mijn totale kosten net zoveel als mijn iPhone abbo werden, maar minder snel internet, en 125 sms minder).

Over de precieze kosten en belminuten van het oude abbo kan ik jullie helaas niet informeren omdat er bij mij behoorlijk wat problemen ontstonden.

In eerste instantie over het feit dat ik al een verlengd contract had (wat niet waar is), waardoor het niet kon.
Vervolgens kan het niet omdat ik mijn abbo 4 maanden en 1 week voor het einde van mijn huidige abbo heb afgesloten, en dat mag max 4 maanden zijn.

Nu is dit nota bene de schuld van de medewerker van T-mobile die mij afgelopen maandag doodleuk vertelde dat ik best een weekje eerder mocht verlengen.

Heb er dus net een boze mail uitgestuurd naar de klantenservice, en verwacht dat dit probleem naar volle tevredenheid opgelost gaat worden!

(mocht je details willen weten, stuur maar PM dan heb ik kopietje van de mail).

Zal de uitkomsten hier ook weer posten.

X-Tince 20-12-08 12:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drmark (Bericht 232937)
Goed, de beloofde update:

Als je een gewoon T-mobile contract hebt (dus het is geen verlenging van een eerder T-mobile contract!) dan kan je 4 maanden voor het einde van je abbo verlengen met een iPhone abbo, en dat kan dan ingaan zodra je je iPhone ontvangt.

Maar, dit gaat niet makkelijk; niet elke medewerker weet hiervan. Blijf dus volhouden, en neem geen genoegen met een alternatief (bij mij; losse web n walk van 9.50 voor 4 maanden, waardoor mijn totale kosten net zoveel als mijn iPhone abbo werden, maar minder snel internet, en 125 sms minder).

Over de precieze kosten en belminuten van het oude abbo kan ik jullie helaas niet informeren omdat er bij mij behoorlijk wat problemen ontstonden.

In eerste instantie over het feit dat ik al een verlengd contract had (wat niet waar is), waardoor het niet kon.
Vervolgens kan het niet omdat ik mijn abbo 4 maanden en 1 week voor het einde van mijn huidige abbo heb afgesloten, en dat mag max 4 maanden zijn.

Nu is dit nota bene de schuld van de medewerker van T-mobile die mij afgelopen maandag doodleuk vertelde dat ik best een weekje eerder mocht verlengen.

Heb er dus net een boze mail uitgestuurd naar de klantenservice, en verwacht dat dit probleem naar volle tevredenheid opgelost gaat worden!

(mocht je details willen weten, stuur maar PM dan heb ik kopietje van de mail).

Zal de uitkomsten hier ook weer posten.

Je zal altijd zien, dat medewerkers langs elkaar heen werken en wat de een zegt weet de ander niet etc. Maar het is je dus uiteindelijk wel gelukt? Dus je kan gebruik maken van je Iphone abbo? En hoelang duurt het dan dat hij ingaat, meteen?

En hou ons zeker op de hoogte met de kosten etc die je terugkrijgt van je oude abbo. Thanx!

Drmark 20-12-08 12:18

Alle antwoorden op je vragen staan al in de post die je ge-quote hebt.

desmith 21-12-08 06:28

Orange klant
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door herbie65 (Bericht 230632)
was al jaren Orange klant. Mijn abbo loopt in maart af. Ik heb gebeld met T-mobile en krijg een gratis 16GB iPhone met een 150 abbo. Toestel heb ik gisteren ontvangen, en het abbo gaat in maart pas in......
Uiteraard geen aansluitkosten.

Telkens hoor je verschillende berichten.:mad::confused:

Ik heb 18 december met T-mobile gebeld en mijn Orange kontrakt loopt ook af in maart 2009. Moet voor de Iphone 8GB gewoon 79,95 euro betalen maar geen Activatie kosten.

Snap er niets meer van:confused:

Ben vanmiddag van plan om een Iphone op te halen bij een T-Mobile shop en zal meteen een vraag daarover stellen of ik ook een 16GB gratis kan krijgen met een 150 abbo:)

JeePeeS 21-12-08 10:11

Citaat:

Als je een gewoon T-mobile contract hebt (dus het is geen verlenging van een eerder T-mobile contract!) dan kan je 4 maanden voor het einde van je abbo verlengen met een iPhone abbo, en dat kan dan ingaan zodra je je iPhone ontvangt.
Bedoel je hiermee dan een Orange contract dat nu feitelijk hetzelfde is als een t-mobile contract?

pposthoorn 21-12-08 10:56

@desmith:
Het klopt dat iedereen wat anders laat horen, omdat er volgens mij niet echt een duidelijk beleid over de korting is bij T-Mobile. Dat betekend dat je soms wat harder door moet duwen en dat opnieuw bellen ook wel eens zin heeft.
Wat ik wel weet is dat je bij een echte Shop sowieso minder kans maakt omdat ze daar meer kosten hebben en dus minder/geen korting geven.

doukaliboy 22-12-08 02:05

ladies and gentlemen i've got it.... maar toch niet helemaal hahaha hij is 17-12 besteld maar belde gisteren naar t-mobile om te vragen hoe lang het nog gaat duren. hun antwoord: de telefoon is nog niet opgestuurd:confused:!!

ik hoop wel stiekem dat hij gedurende deze twee dagen binnen komt vallen hehe. ik heb em btw ook telefonisch besteld. het is een 16 gig versie waarbij ik een i150 abbo heb aangevraagd. en hij was gratis verbaasde me wel een beetje had zitten wachten op een bedrag van 20 euro, want dat was het bedrag dat ze me vroegen een week geleden. wel leuk meegenomen.

Drmark 22-12-08 18:39

Hier even de uitkomst van mijn verlenging/problemen.

Na de klachtenmail van zaterdag werd ik vanmiddag teruggebeld.

Er werd verteld dat de medewerkers inderdaad langs elkaar heen gepraat hadden, maar dat diegene die me vertelde dat het abonnement echt niet eerder kon ingaan toch gelijk had.

Maar, dat ze het wel heel lullig zouden vinden om er nu "moeilijk over te gaan doen", en daarom hadden besloten mijn i-150 toch per direct in te laten gaan.

Conclusie, het helpt om niet meteen accoord te gaan met alternatieve voorstellen. Eerst eens alles op een rijtje zetten, en volhouden.

Bijkomstig voordeel, het omgezette contract is maar voor de duur van 1 jaar. Foutje, bedankt... ;)

X-Tince 22-12-08 19:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drmark (Bericht 233674)
Hier even de uitkomst van mijn verlenging/problemen.

Na de klachtenmail van zaterdag werd ik vanmiddag teruggebeld.

Er werd verteld dat de medewerkers inderdaad langs elkaar heen gepraat hadden, maar dat diegene die me vertelde dat het abonnement echt niet eerder kon ingaan toch gelijk had.

Maar, dat ze het wel heel lullig zouden vinden om er nu "moeilijk over te gaan doen", en daarom hadden besloten mijn i-150 toch per direct in te laten gaan.

Conclusie, het helpt om niet meteen accoord te gaan met alternatieve voorstellen. Eerst eens alles op een rijtje zetten, en volhouden.

Bijkomstig voordeel, het omgezette contract is maar voor de duur van 1 jaar. Foutje, bedankt... ;)

Ok goed om te weten, dus gewoon volhouden totdat het i-abbo toch ingaat. Maar wil je dus zeggen dat je nu een Iphone 3G 16gb gratis hebt gekregen met een abbo van 1 jaar!! Dat is wel lekker!

Drmark 22-12-08 20:01

Ik zou voor je gaat bestellen heel duidelijk informeren of het kan of niet in jouw specifieke situatie, aangezien er blijkbaar toch uitzonderingen zijn.

Dus heel duidelijk doorvragen alvorens je besteld, en de naam van de medewerker opschrijven (alsmede tijd en datum) zodat je altijd kan refereren aan dat gesprek als er achteraf problemen ontstaan.



enne ssstt ;)

X-Tince 22-12-08 20:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drmark (Bericht 233712)
ssstt ;) ...

Hoop dat ze die fout bij mij ook gaan maken :rolleyes:....

houseguru 23-12-08 11:37

Ik zit nu in de shop van t-mobile te neuzen. Via contract verlenging / vernieuwing is de 16Gb 159 euro bij i-150. Ik ben al jarenlang klant, heb nu een flex 30 abbonement. Ook staat onder bij het bestelformulier:

Let op: zodra de contractvernieuwing ingaat, vervallen je eventuele gespaarde belminuten, sms'jes en mms'jes. Vergeet deze dus niet op te maken voordat je nieuwe contract ingaat.

Nu heb ik nog 117 euro staan aan tegoed, ben namelijk onlangs 4 maanden in het buitenland geweest en daar natuurlijk lokaal een simkaartje gekocht. lijkt me toch dat er nog ruimte is om over de prijs te onderhandelen? Wil namelijk wel gewoon een i-150 abbonnement en natuurlijk mijn tegoed meenemen!

Gr Paul

Drmark 23-12-08 11:50

Het punt is dat je alleen een goed/goedkoop aanbod krijgt als je een sprong maakt in je contract (kosten).

Zoals ik, van relax 150 (19 euro) naar i-150 (30 euro). Bij jou zal dat gelijk blijven denk ik?
Ook als je in de voorafgaande periode vaak over je bundel heen zat, etc.


Ik zou sowieso bellen, en kijken wat er mogelijk is. Vaak beter aanbod dan op de site.

houseguru 23-12-08 12:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drmark (Bericht 233928)
Het punt is dat je alleen een goed/goedkoop aanbod krijgt als je een sprong maakt in je contract (kosten).

Zoals ik, van relax 150 (19 euro) naar i-150 (30 euro). Bij jou zal dat gelijk blijven denk ik?
Ook als je in de voorafgaande periode vaak over je bundel heen zat, etc.


Ik zou sowieso bellen, en kijken wat er mogelijk is. Vaak beter aanbod dan op de site.


De 16 GB krijg ik iig gratis bij een i-150 abbonnement. Alleen mijn tegoed kan ik niet meenemen, dat verdwijnt als sneeuw voor de zon. Vind dit belachelijk aangezien ik er wel voor betaald heb. Ik zou dit alleen mee kunnen nemen als ik mijn Flex abbonnement zou verlengen. Nu ga ik naar een i-150 iphone abbonnement en dan gaat dat niet...

Het tegoed is ook niet over te zetten naar een tijdelijk prepaid kaartje oid en ook niet naar een andere abbonnementshouder.

Enige oplossing die ze me konden geven is om het iphone abbonnement pas in februari(wanneer mijn huidige contract afloopt) in te laten gaan, dan kan ik het tegoed gebruiken om te internetten.

Iemand nog een oplossing wat ik eventueel nog kan proberen?

X-Tince 23-12-08 13:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drmark (Bericht 233928)
Het punt is dat je alleen een goed/goedkoop aanbod krijgt als je een sprong maakt in je contract (kosten).

Zoals ik, van relax 150 (19 euro) naar i-150 (30 euro). Bij jou zal dat gelijk blijven denk ik?
Ook als je in de voorafgaande periode vaak over je bundel heen zat, etc.


Ik zou sowieso bellen, en kijken wat er mogelijk is. Vaak beter aanbod dan op de site.

Dat is mooi want op dit moment heb ik simonly relax 150 met 100 smsjes voor €6,--. Dus waarschijnlijk zouden ze dan bij mij niet moeilijk doen, omdat ze er flink op vooruit zullen gaan, dat hoop ik tenminste... Nog 2 weken w8en en dan kan ik mijn contract verlengen...

houseguru 23-12-08 13:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door X-Tince (Bericht 233957)
Dat is mooi want op dit moment heb ik simonly relax 150 met 100 smsjes voor €6,--. Dus waarschijnlijk zouden ze dan bij mij niet moeilijk doen, omdat ze er flink op vooruit zullen gaan, dat hoop ik tenminste... Nog 2 weken w8en en dan kan ik mijn contract verlengen...


probleem is wel dat je de afgelopen tijd weinig geld in het laatje hebt gebracht bij t-mobile...

X-Tince 23-12-08 13:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door houseguru (Bericht 233986)
probleem is wel dat je de afgelopen tijd weinig geld in het laatje hebt gebracht bij t-mobile...

Ik ben al 5 a 6 jaar bij Tmob, en heb zelfs daarvoor rekeningen gehad van rond de €400,--! Dus daar moeten ze geen probleem over maken lijkt me ;).

pascalbrouwers 23-12-08 14:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door X-Tince (Bericht 233990)
Ik ben al 5 a 6 jaar bij Tmob, en heb zelfs daarvoor rekeningen gehad van rond de €400,--! Dus daar moeten ze geen probleem over maken lijkt me ;).

Volgens mij ga je pech krijgen....
Wat ik begepen heb kijken ze naar de laatste 2 of 3 maanden.
Ik ben er ook al 5/6 jaar. in het begin was er veel te regelen.
Heb er 2 abbo's lopen, maar ook dat helpt niet.....

pascal

X-Tince 23-12-08 14:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pascalbrouwers (Bericht 234003)
Volgens mij ga je pech krijgen....
Wat ik begepen heb kijken ze naar de laatste 2 of 3 maanden.
Ik ben er ook al 5/6 jaar. in het begin was er veel te regelen.
Heb er 2 abbo's lopen, maar ook dat helpt niet.....

pascal

Wat bedoel je precies met pech krijgen. Dus dat ik niet meteen mijn i-abbo kan laten ingaan?? Want dat zou toch ook weer dom zijn van T-mob, als ze die 4 maanden, meer krijgen dan ze normaal gesproken zouden krijgen?

houseguru 23-12-08 14:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door X-Tince (Bericht 234004)
Wat bedoel je precies met pech krijgen. Dus dat ik niet meteen mijn i-abbo kan laten ingaan?? Want dat zou toch ook weer dom zijn van T-mob, als ze die 4 maanden, meer krijgen dan ze normaal gesproken zouden krijgen?

dat je pech hebt om de iphone 16gb bij een i-150 gratis te krijgen

X-Tince 23-12-08 14:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door houseguru (Bericht 234007)
dat je pech hebt om de iphone 16gb bij een i-150 gratis te krijgen

Dat zou best kunnen, maar ik wil er ook wel wat voor betalen (rond de 50 euries). Maar ik ga vanzelfspreken geen 159 euro betalen!!

Hoeveel moest jij bijbetalen pascal???

houseguru 23-12-08 14:37

Heb de telefoon besteld, 16 GB met 1-150 abbonement. Toestel is gratis :D.

Voor wat betreft mijn overige beltegoed wat ik niet meer opmaak voor de ingangsdatum van het abbonement heb ik ook al een oplossing, niet via t-mobile maar ik denk dat ik deze hier niet neer mag zetten :D

wijziging: Werd net teruggebeld. medewerker ging de order verder doorvoeren in het systeem en kwam tot de ontdekking dat hij deze niet gratis mocht aanbieden omdat ik een D klant ben. heb nu een flex 30 abbonement en ga naar een i-150 toe(zelfde prijs per maand). Na veel gepraat kon ik geen cent van de prijs afkrijgen. Eerder op de dag had ik al een andere medewerker aan de lijn die mij ook zei dat het toestel gratis was bij een i-150 abbonement voor mij. Had hier zelf nadrukkelijk om bevestiging gevraagd om misverstanden te voorkomen en omdat ik weet dat gesprekken worden opgenomen.

Hoe nu verder? In eerste instantie hebben 2 mensen mij geinformeerd over een blijkbaar onjuiste prijs, waarbij er 1 zelfs tijdens de telefonische koopovereenkomst tussen ons heeft gezegd dat het toestel gratis was. Pas naderhand werd vermeld dat ik toch moest gaan betalen voor de telefoon.

In hoeverre sta ik in mijn recht om juridisch gezien de telefoon voor €0 te krijgen?

X-Tince 23-12-08 14:58

Hoeveel moet je nu betalen dan voor je Iphone? En wat verstaan ze onder een D klant?

Ik denk dat je juridisch niet echt heel erg sterk staat (als je nog niets hebt ontvangen), maar wat je wel kunt proberen om een klacht te schrijven of een supervisor aan de lijn proberen te krijgen. Want jij ging er blijkbaar van uit dat je niets hoeft te betalen voor de Iphone en daarom je heb je deze genomen (de koopovereenkomst aangegaan). Dan moet tmob maar een uitzondering maken voor je.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:40.