Welke compensatie deal hebben jullie ? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik geloof het graag dat de tech problemen ook niet leuk zijn voor t-mobile, Ze hebben daar “ beperkt” invloed op. Waar ik zelf echt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
#21
|
|||
|
|||
Ik geloof het graag dat de tech problemen ook niet leuk zijn voor t-mobile,
Ze hebben daar “ beperkt” invloed op. Waar ik zelf echt helemaal gestoord van word is idd de behandeling. Je moet welke keer bellen klacht in dienen 20 dagen wachten, weer bellen “sorry meneer er staat geen klacht open” weer nieuwe klacht, weer 20 dagen wachten. Elke keer 10 minuten in de wacht, en als ze mij niet kunnen bereiken (op mijn iphone dus) verontwaardigd zijn “ Helaas meneer als we u niet kunnen bereiken dan stopen we de klacht” (vul hier alle scheld woorden in die je kunt bedenken). Hun procedures zijn zo in en in slecht, dat moet voor die medewerkers ook vervelend zijn. (denk ik, hoop ik, ....... dat zal toch wel) Dat ze b.v. geen escalatie mogelijk heid hebben krankzinnig. De tech problemen zijn nog overwinbaar door de goede andere ervaringen (niet bellen maar de pda/ipod functies met de iphone, t-mobile en hun service doet me waarschijnlijk kiezen voor ontbinding. Ik wordt zo moe van ze, wellicht moeten we collectief via een jurist een procedure starten. Wellicht dat dat wel helpt. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
#22
|
||||
|
||||
@Joblamie...akkoord, duidelijk
@Eendje...ik gebruik onderweg veel grotere documenten die ik via de mail toegezonden krijg. Ik heb het dan over bestanden (vooral pdf) van een half tot anderhalf Mb per stuk. Wel 'ns een poging gedaan deze via GPRS binnen te halen. Daarnaast wilde ik, vanwege de minimale backup mogelijkheden onderweg (ik moet er niet aan denken onderweg mijn agenda of contacts gegevens door een crash kwijt te raken), via MobileMe gaan werken. Lijkt me niet prettig als dit via GPRS gaat...in combinatie met het backuppen van eerder genoemde bestanden. De keuze voor de iPhone had natuurlijk met de iPhone zelf te maken maar ook met het aanbod van TMO als het gaat om 3G (met een fair prijskaartje), in combinatie met hun toezegging dat 3G in mijn woon- en werkgebied geen probleem zou zijn. Niets bleek minder waar. 3G bleek nagenoeg afwezig. Op mijn werk heb ik geen Wi-Fi en de TMO hotspots moet je hier met een lampje zoeken. Daarom heb ik tot ontbinding van het contract besloten. Overigens heb ik het contact met\service van TMO de afgelopen weken als prettig en correct ervaren. De eerste 14 dagen was het echt bagger (standaard antwoorden, lang wachten, niet terugbellen) maar de afgelopen 14 dagen waren precies het tegenovergestelde. Laatst gewijzigd door Celf; 17-09-08 om 23:50. |
#23
|
||||
|
||||
Ik heb ook een Deal
Wel is waar een slechte, erg slecht.. 1 maand niks betalen. Overigens ben ik nu me telefoon al 2,5 weken kwijt. Niet normaal, is dit altijd zo lang? mij werd verteld maximaal 2 weken En dan nog iets, waarom heb ik geen vervangend toestel gehad? ( ook gevraagt aan TM medewerker) Komt tie met het simpele antwoord, '' Daar heeft u niet om gevraagt '' en dan vraag je erom, krijg je er GEEN mee,Wat ik niet snap, want in de verzekerings papieren staat dat ik een vervangend toestel mee zou krijgen, Ook werd met vriendelijke hand de uitgang gewezen werd omdat ze ons niet konden helpen. Ik heb die hele iPhone net 2 weken in huis gehad en ben hem nu al 2.5 weken kwijt. Klachten zijn de deur al uit, Maarja geen reactie natuurlijk. Ik word een beetje schijt ziek van T-Mobile, en dat mag best iedereen weten. |
#24
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#25
|
|||
|
|||
nou ben ook al 2 maanden bezig ,slecht tot geen ontvangst met 3g.
heb gisteren telefoontje gehad van tmobile mocht mijn contract ontbinden zonder extra kosten maar wilde niet af van mijn telefoon heb nu mijn abbo van i300 terug mogen zetten naar i150 dus ben er nu wel over tevreden , destemeer omdat mijn bereik met versie 2.1 toch een stuk is verbeterd.
__________________
16 gig Ihpone 4 (zwart) versie 4.2.1 jailbreak |
#26
|
|||
|
|||
Ik heb zelf vandaag te horen gekregen dat ik 6 maanden 50% korting krijg en over 6 maanden moet ik weer contact opnemen of de situatie verbeterd is ja of nee en dan zien we verder........
|
#27
|
||||
|
||||
Ik ben net weer naar de T-Mobile shop geweest, ze wisten mij te vertellen dat Apple de onderdelen niet had voor de reparatie van mijn iPhone, ( Versnellingsmeter defect ) en dat ik nog maar even 2 weken moest wachten,
LOL ik haalde dat toestel uit de doos en het was al defect... dus na 2 weken heb ik hem naar T-Mobile gebracht, en kreeg dat te horen. Ik hoef nu 2 maanden niks te betalen, en als ik me iPhone binnen 2 weken niet had, zou ik mijn contract mogen ontbinden. Zeer slechte service van T-Mobile. Owja, en om en leentoestel te krijgen moest ik nog eens 50 euro borg betalen, terwijl je die telefoon voor 25 in de winkel koopt... JAA DAAAAGG Laatst gewijzigd door Stefaanxd; 23-09-08 om 18:25. |
#28
|
||||
|
||||
Citaat:
Hou met en goede, ook ik heb de eerste twee weken alleen maar slechte ervaringen met de service van T-Mobile gehad, bellen en mailen maar geen reactie. Na de opening van het nieuwe TMO mail adres waar je met je iPhone klachten terecht kon (na Radar) was de service heel anders. Ik ben telkens de volgende dag al terug gebeld en kreeg keurig antwoord op de vragen. Ik kreeg de korting aangeboden en het uitdrukkelijke verzoek als 2.1 geen verbetering zou brengen toch vooral contact op te nemen. Dat heb ik gedaan en al vrij snel weer terug gebeld waarbij op een zeer correcte manier de ontbinding van het contract geregeld werd. Geen speciaal nummer dus. |
#29
|
|||
|
|||
Ik ben ook erg teleurgesteld in de service van t-mobile. Ok, er kunnen dingen fout gaan, maar een contract met:
- foute voorletters - fout mobiel nr - foute ingangsdatum (daardoor 2 mnd dubbele maandlasten!) en vervolgens bij nummerbehoud het 2x fout doen, de 3e keer was alles wel goed met mijn eigen nr...en ik zit nu sinds 10 september zonder eigen nr! Ben dus voor veel mensen niet bereikbaar. Nu zal dat 20 september voor 12:00 opgelost zijn. Met 2x 50% korting ga ik iig niet akkoord. Mijn 3g problemen en bereik zijn op werk opgelost door versie 2.1 te installeren. Frappante aan t-mobile is dat ze geen service verlenen! Je moet continu zelf bellen en boos worden om iets voor elkaar te krijgen. Na een belletje met Vodafone vernam ik dat mijn nr 10 september over ging, van Tmobile geen enkel bericht gehad! En nu in 10 dagen dat ik zonder nr zit ze me niet 1x gebeld hebben ook niet na 2-3 klachten! En ik gisteren via Vodafone er achter kwam dat het nummer opnieuw vrijgegeven was of zo en die vrouw van Vodafone niet snapte waarom ik mijn eigen nummer via T-mobile nog altijd niet had. Gisteren dan eindelijk iemand gehad die overleg ging plegen met haar supervisor en nu zou het dan maandag geregeld zijn.... Wat is een realistische compensatie vergoeding? Ben al 80 voor het toestel kwijt, 26,50 aansluitkosten, 2 maandbedragen en dat alles zonder ook maar een seconde te kunnen genieten van mijn telefoon. Zit er aan te denken om mijn abonnement in te leveren, alleen hoe zit het dan met nummerbehoud? Dan halen we wel ergens een andere smartfone zoals de N96... |
#30
|
|||
|
|||
Nog meer mensen met compensatiedeals?
Ik heb niets meer vernomen... Wel eindelijk mn nr terug! |
#31
|
|||
|
|||
Ik heb binnen geen 3G ontvangst. Dus heb ik geklaagd, want dat zou ik wel moeten hebben.
En zo werd ik gebeld wat er aan gedaan kon worden. Contract ontbinden, anderen telefoon uitzoeken. Maar korting zei ze niet. Dus ik vroeg of er niet nog een anderen oplossing was. 2 maanden 50% korting, dus heb ik dat maar gedaan. Voor de rest overigens te spreken over de dienst van T-Mobile, wordt netjes geholpen als ik een probleem heb. |
#32
|
||||
|
||||
Ik heb nu 2 maanden niks hoeven te betalen, zeiden ze
maar nu komt het beste deel. Ik heb me telefoon net 1 maand ( daarvan issie al 3 weken weg) en ik krijg een rekening van T-Mobile, VAN 2 HELE MAANDEN, of ik dat even wouw betalen. IPV die compensatie deal moet ik gewoon het dubbele betalen, en terwijl ik me iPhone nog maar 1 week heb kunnen gebruiken, en nu al 27 dagen + Waarschijnlijk nog 2 weken kwijt ben. Zeer slechte service, alles gaat mis wat er mis kan gaan.!! Ik ga me contract ontbiden en me geld terug halen, ik heb het gezien bij T-Mobile !!. ( snel ff op een rijtje wat er allemaal al mis ging) 1, iPhone al kapot in toen ik uit doos heb gehaald 2, toen kwam ik erachterdat ze me simkaart waren vergeten te activeren en nog maar ff 48 uur moest wachten, 3, geen 3G 4, iPhone teurg brengen voor die reparatie bij punt 1 5, Apple heeft onderdelen iPhone niet op voorraad, 6, dus ik ben me iPhone nu al 27 dagen an reparatie kwijt. ( waarschijnlijk dus nog 2 weken extra) 7, heb 1 maand me telefoon, en moet voor 2 maanden rekening betalen, en die 2 maanden zouden gecompenseerd worden door niks te hoeven betalen. 8, Duurt al langer als 2 weken dat ik nog geen reactie terug heb van T-Mobile over Vraag en Klacht E-Mail |
#33
|
|||
|
|||
Ik ga denk ik ook maar ontbinden en een wachten op de unlock of naar belgie en dan een voda of kpn abbo
|
#34
|
|||
|
|||
Ik heb m'n iPhone nu sinds 25 augustus. Na deze één week gebruikt te hebben verscheen er een dode pixel op het scherm. Heb hem opgestuurd en 3 weken later is ie eindelijk terug. Blijkt dus dat de "nieuwe" iPhone die ik heb gekregen niet zo nieuw is als ze hebben gezegd. Het silence knopje was letterlijk gewoon ge-superglued. Had zowel buiten als binnen geen bereik. Geen 3G en geen gprs bereik.
Na heel veel gebeld met de helpdesk gebeld te hebben, hebben ze me een vergoeding gegeven op de eerste maandbedrag. Die wordt dus niet in rekening gebracht, maar gezien de extra kosten die ik heb gemaakt (helpdesk 0900 nr 0.45 cent per min) zit ik toch weer op de 30 euro..... Hoop dat het voor jullie beter gaat jongens, Matt |
#35
|
||||
|
||||
net toen ik mijn contrect wilde gaan ontbinden belde tmobile. Dat me iPhone al 3dagen lag te wachten en dat ze bergetej waren te bellen. Dus nu ben ik weer de trotse eigenaar van een iPhone 3g (gejaikbreaked)
|
#36
|
||||
|
||||
Ik heb zojuist contact gehad met T-Mobile over het feit dat ik geen dekking noch bereik heb in mijn eigen huis, op werk geen 3G en bij mijn vriendin thuis geen dekking of bereik.
Ze gaan er een case van maken, deze mevrouw vertelde mij dat ik waarschijnlijk 2 weken moet wachten tot dat ik gebeld wordt om een deal te sluiten. Ik zelf wil graag dit abonnement ontbinden, mocht ik de iPhone missen koop ik wel een simlock vrije.. Ik heb altijd nog men trouwe 1e Generatie iPhone op zak Ik ben benieuwd of ik nog terug gebeld wordt Ik houd jullie wel op de hoogte
__________________
Bor3d @ Stage |
#37
|
|||
|
|||
Kreeg net een bos bloemen van T-Mobile met een kaartje "sorrie voor het ongemak" . Ik had gisteren T-Mobile gebeld omdat ik nog steeds geen bereik en 3G heb. Ze gaan er werk van maken. Word binnen 7 werkdagen door de dekkingsspecialisten teruggebeld. Ben benieuwd.
|
#38
|
||||
|
||||
Citaat:
@Robert M. Ik zou zelf de regie in handen houden en niet afwachten of je een telefoontje krijgt. Blijven bellen. Laatst gewijzigd door Celf; 04-10-08 om 16:38. |
#39
|
||||
|
||||
Citaat:
__________________
"Photography is more than a medium for factual communication of ideas. It's a creative art." (Ansel Adams) |
#40
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke SMS Theme hebben jullie? | Scooter | Jailbreak apps en thema's | 2 | 04-05-11 20:28 |
iOS 4.2. Welke vernieuwingen hebben jullie ontdekt? | martijnvw82 | iPhone algemeen | 85 | 28-11-10 14:49 |
welke provider hebben jullie? | nance30 | iPhone algemeen | 5 | 10-11-10 16:51 |
Welke mapjes hebben jullie? | savagenl | iPhone algemeen | 4 | 30-06-10 19:48 |
2.2.1 welke bugs hebben jullie gevonden? | kuradius | iPhone algemeen | 1 | 07-02-09 00:37 |
|
|