Welke compensatie deal hebben jullie ? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had afgesproken met de T-mobile medewerkster die me belde naar aanleiding van de Tros Radar E-mail actie dat ik 4 maanden 50% korting zou ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#101
|
|||
|
|||
Ik had afgesproken met de T-mobile medewerkster die me belde naar aanleiding van de Tros Radar E-mail actie dat ik 4 maanden 50% korting zou krijgen. Heb net de facturen uitgeprint voor mijn declaratie naar mijn werkgever maar nog steeds geen korting!
En wat is het toch prettig dat ze via E-mail niet bereikbaar willen zijn :-( Moet ik vandaag maar weer even tijd vrij maken om te bellen Grrrrr Marc |
Gesponsorde links | |
|
|
|
#102
|
|||
|
|||
Ben bang dat als je ze belt dat je ook helemaal nergens komt...
Zit zelf momenteel met twee problemen, waarvan dekking momenteel mijn minste is. Die medewerkers van T-Mobile zijn allemaal wel welwillend maar heel erg van de kastje-->muur generatie. Ik zal jullie niet vermoeien met het hele verhaal... mocht je dat willen lezen dan kun je het linkje checken. Overigens de compensatiedeal die ik heb gekregen voor mijn problemen is "maar" 2 maanden 50%...
__________________
Toch maar eens die signature aanpassing . Is af en toe best handig... Laatst gewijzigd door Locutus; 24-11-08 om 21:04. Reden: Toevoeging |
#103
|
||||
|
||||
Vandaag belde twee verschillende medewerkers mij. Bij de eerste had ik al een deal gemaakt voor 3 maanden 50%.
Dit is overigens 'standaard', want die andere zei dat hij ook 3 maanden wilde geven. 'ze willen liever mensen houden dan zien gaan' Ik heb ze eigelijk een beetje opgelicht, want ik heb het adres van mijn ouders opgegeven als huidig woon adres. Ik woon zelf ergens anders waar ik wel gewoon bereik heb. Maar goed, ben toevallig een maandje veel bij mijn ouders en daarom heb ik nu 3 maanden 50% korting. Zaterdag een mailtje gestuurd, gister een mail terug en vandaag iemand aan de lijn. Wel snelle service. Ik ben tevreden. Toch weer wat eurootjes verdient met 1 mailtje sturen. iPhone wil ik uiteraard gewoon houden dus ik zeg top! |
#104
|
|||
|
|||
gisteravond mailtje gestuurd, vandaag door TM teruggemaild over wat aanvullende info, direct verstrekt en vervolgens direct weer mail terug van TM dat de klacht is doorgestuurd naar de betreffende afdeling. 1 uur later dame van de KS aan de foon, die mijn klacht gegrond verklaarde (ik woon in Noordwijk, geen 3G binnen én buiten) en me de standaard 3 mnd 50% aanbood of ontbinding. Gekozen voor de korting. Over 3 maanden bekijken we het opnieuw en wordt de korting verleng als het nog pet is.
3G zuigt hier, maar de service van TM is snel en top. |
#105
|
|||
|
|||
al iemand die een verlenging van zijn compensatiedeal heeft gekregen?
zit bijna aan het einde van mijn 3 maanden 50% korting ;-) |
#106
|
||||
|
||||
Citaat:
|
#107
|
||||
|
||||
Soo hee, heb nu pas het geld terug gestord gekregen van T-Mobile!! Duurde wel erg lang! Ik heb ze notabene 2 maal gebeld allebei de keren werd belooft dat het geld binnen 2 weken op mijn rekening zou staan... Maak er dus maar 2 maanden van
Maar goed, ze hebben het wel netjes opgelost, ik ben van die drama af en heb geen schade geleden
__________________
Bor3d @ Stage |
#108
|
|||
|
|||
Zo net gebeld met de klantenservice. Heb hier bijna nergens 3G bereik, ben benieuwd wat ze eraan doen.
De medewerkster heeft me toe gezegt dat het wel tot 20 dagen kan duren maarja hopelijk komen ze met een leuke kortings deal. |
#109
|
|||
|
|||
Heb nu ongeveer 4 jaar T-Mobile, sinds 4 maanden ook een Iphone + bijbehorend abonnement.
2 kleine probleempjes gehad binnen die 4 jaar maar beide binnen no time opgelost. Bovendien kreeg ik beide keren keurig een maandabbo gratis (ook werkelijk gebeurt). Op de meeste plekken waar ik ben geweest is goede dekking. Is dat even niet het geval kan ik ook keurig uit de voeten met GPRS voor eventjes. Ik kan dus zeggen dat ik geen problemen heb met T-Mobile. Sterker nog, ben er zelfs heel blij mee. Goede extra diensten en met de klantenservice heb ik ook nooit problemen gehad. Even een positieve noot tussendoor |
#110
|
|||
|
|||
Ik heb een gratis sim onlock eruit weten te krijgen. Niet meer als normaal als je thuis geen dekking heb en elders waar je de dag door breng ook geen service in het schermpje tegemoet blinkt , heeft een hoop moeite gekost om dit te bereiken, de onlock is nog niet een feit , dus maar afwachten hoe het verder gaat (eerst zien dan geloven)
|
#111
|
|||
|
|||
ik heb (heel raar in Amsterdam) heeeeel vaak de mn iphone zegt, geen service...dan moet ik echt paar minuten zoeken naar 'bereik' zeer irritant! het enige dat t-mobile zegt: u woont in de grote stad u MOET dus ontvangst van ons hebben...we kunnen u niet helpen en het heeft geen zin dit in de toekomst nog een keer te melden want we kunnen er niets aan doen.... vond het een ronduit belachelijke opmerking...voorbeeld: niemand heeft problemen in Amsterdam...wil niet zeggen dat het daarom bij mij niet kan voorkomen...
heb 1 maand 50% korting gekregen:S te belachelijk weinig... |
#112
|
|||
|
|||
zo, net weer ff gebeld met de KS. Mijn korting van 50% gedurende 3 maanden was afgelopen, maar de 3G ontvangst in mijn woonplaats is nog steeds pet (lees=geen ontvangst).
Ben benieuwd of mijn korting wordt voortgezet. Iemand ervaringen hiermee? |
#113
|
|||
|
|||
Citaat:
Niks dan ergernis hierna. Allereerst werd mijn aanvraag wederom doorgezet naar de technische dienst, een tijdindicatie wilden ze me niet geven dus dat is wachten geworden. Twee weken geleden werd kreeg ik een sms van T-mobile, dat ze me niet hadden kunnen bereiken (geen gemiste oproep gehad, rarara waardoor dat is gekomen) en of ik contact wilde opnemen met hun klantenservice. Toen ik dit vervolgens deed bleek het te gaan om de vraag, of ik mijn simkaart in een ander toestel had geprobeerd, wat ik natuurlijk al lang gedaan had. Vandaag ben ik dan eindelijk teruggebeld, en ik heb nu de keuze:
Ik zit nu dus te dubben over wat ik ermee zal doen, advies is welkom (zeker na de iPhone accessories en applicaties die ik aangeschaft heb, als ik van provider wissel krijg ik een buitenlandse iPhone met dus slechtere of geen garantieafhandeling in Nederland, en ik ben er niet zeker van of dit te verzekeren is (wat ik nu dus wel heb)) |
#114
|
||||
|
||||
Ik herken al deze ervaringen, T mobile is gewoon petje
Advies terug sturen bestel bij bestelmaar.nl een iphone in combinatie met vodafone, gewoon Nederlands toestel en de beste provider die er is in Nederland suc6 |
#115
|
|||
|
|||
Dit vind ik toch zeer verontrustend. Ik wilde bijna overstappen van Vodafone naar T-Mobile door de mooie acties met gratis WNW Plus, maar ik zie toch zeker op diverse forums ongeveer 80% aan negatieve reacties. Ik denk dat ik toch maar ga verlengen met Vodafone bij een 2Call.
Als ik in het begin zoveel problemen had gehad, dan had ik mijn contract al laten ontbinden. Elke euro is teveel als iets niet naar behoren werkt. |
#116
|
|||
|
|||
Citaat:
Morgen ga ik nog maar eens opbellen, en kijken of ik nog wat gedaan kan krijgen. Ze zijn in mijn ogen erg nalatig in hun diensten op dit moment, en proberen zich er vrij makkelijk vanaf te maken. Ik vraag me ook serieus af of T-Mobile eigenlijk wel beseft hoeveel slechte reclame dit oplevert en dat ze mensen heel makkelijk als klant aan het wegsturen zijn. De kans dat de mensen na deze ervaringen terugkomen is in mijn ogen, voor de komende jaren, erg klein. |
#117
|
|||
|
|||
Bij Bestemaar.nl zijn ze niet te bestellen i.c.m. Vodafone of ik moet er overheen kijken.
|
#118
|
|||
|
|||
Ik heb 3 abbos van tmobile
1 ervan is nu ontbonden, maar 2 anderen kon niet ontbonden worden. omdat ik het toestel verkocht had, en tmobile wil exacte toestel terug om het conract te laten beeindigen. Maar ik heb wel 6 maanden korting gekregen op mijn 2abbo's Dus Conclusie: Abbo 1= Ontbonden Abbo 2= 6 maanden korting (zodra ik exacte toestel opstuur dan ook ontbinden) Abbo 3= 6 maanden korting (zodra ik exacte toestel opstuur dan ook ontbinden) |
#119
|
||||
|
||||
Heb thuis absoluut geen bereik, maar dan ook helemaal NIET! Terwijl er op de dekkingskaart uitstekend staat.
Ik heb net een coulance aanbod gehad. 3 maanden 50% korting of het ontbinden van het contract. Ik heb gelukkig maar een 1-jarig contract genomen, vandaar men zo makkelijk het contract ontbindt. Nu, ik kan kiezen voor de korting, maar dan zit ik toch dat ik thuis niet optimaal gebruik kan maken van mijn iphone. Of andere provider. Maar ja, ik heb heb even gekeken naar een nieuwe abo en provider en zie dus door de bomen het bos niet meer. Gr. Willy |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke SMS Theme hebben jullie? | Scooter | Jailbreak apps en thema's | 2 | 04-05-11 20:28 |
iOS 4.2. Welke vernieuwingen hebben jullie ontdekt? | martijnvw82 | iPhone algemeen | 85 | 28-11-10 14:49 |
welke provider hebben jullie? | nance30 | iPhone algemeen | 5 | 10-11-10 16:51 |
Welke mapjes hebben jullie? | savagenl | iPhone algemeen | 4 | 30-06-10 19:48 |
2.2.1 welke bugs hebben jullie gevonden? | kuradius | iPhone algemeen | 1 | 07-02-09 00:37 |
|
|