Welke compensatie deal hebben jullie ? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door sjoran Na mijn e-mail werd ik netjes teruggebeld.....ik had 3 klachten: -Slecht tot geen 3G bereik -Haarscheurtjes in de behuizing -Crashende ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#41
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
#42
|
|||
|
|||
ik had zelfs waardeloze gsm dekking in bergschenhoek. gewoon bij het raam moeten bellen om uberhaupt verbinding te houden.
dus ik in juli gebeld naar t-mobile en ze vertelden mij dat er een mastupgrade zou plaatsvinden in oktober. en ik kreeg dus t/m oktober 20% korting. is dus 3x20% en als de dekking dan niet beter zou zijn, zou ik mogen ontbinden. nu oktober de dekking nog steeds waardeloos is, geen verbetering dus. ik bellen. t-mobile moeilijk doen en me terug gaan bellen. gebeurt uiteraard niet en ze konden mij eenmalig 22,50 euro geven.... ehmmmm nee ik wil ontbinden. na herhaaldelijk op mijn strepen te hebben gestaan, is nu de ontbinding in werking gezet. ik kreeg twee opties. of telefoon inleveren of kopen. dus ik wat kost dat dan? nou je resterende maanden..... dat is 21 maanden x 50 euro, dik 1000 euro! mooi niet dus nu staat een nieuwe 16gb bij lab9 in bestelling. voor mij nooit meer t-mobile hoor.... stop er dan wel een sim-only vodafone iphone abbo in! |
#43
|
|||
|
|||
niet meer relevant
Laatst gewijzigd door r21; 17-10-08 om 17:14. |
#44
|
||||
|
||||
Na contact te hebben gehad met de klanten service van T-Mobile werdt mijn klacht in behandeling genomen (Geen bereik thuis, geen 3G dekking in woon omgeving, geen 3G dekking in werk omgeving, geen 3G dekking in woon omgeving van mijn vriendin). Na 2 weken ongeveer gewacht te hebben werdt er contact met mij opgenomen en verteld dat er werkzaamheden plaats vonden in mijn woon omgeving. Dit zou verklaren waarom ik momenteen geen goed bereik heb en geen 3G dekking zou hebben. Er werdt mij verzocht om 2 weken te wachten tot dat deze werkzaamheden zijn afgerond en het dan nogmaals te bekijken. Mochten mijn problemen niet verholpen zijn kan ik na deze 2 weken weer contact opnemen met de klantenservice van T-Mobile (Waarschijnlijk weer 2 weken wachten daarna)
Ik heb onder tussen (aangezien ik toch 2 weken moet wachten) verder gekeken. Je schijnt meer resultaat te krijgen als je contact opneemt met de klachten afdeling. Nu ben ik van plan om mijn problemen wat betreft het bereik en de dekking in een brief te plaatsen met een verwijzing naar hun Tros uitzending. Daarin zal ik hun opdracht geven om mijn abonnement te ontbinden en mijn betaalde nota's terug te storten samen met het aankoop bedrag van de iPhone. Ik houd jullie op de hoogte
__________________
Bor3d @ Stage |
#45
|
|||
|
|||
hoe bereik je de afdeling klachten? als ik t-mobile bel kom ik bij de klantenservice uit en ongeacht welke keuze ik maak, kom ik altijd bij een studentje dat me niet door kan verbinden naar de afdeling klachten!
frappant vond ik dat t-mobile zegt me 2x gebeld te hebben en 1x sms te hebbben gestuurd halverwege september mbt mijn klacht! Ze hebben 1x gebeld, kwam ongelegen en zouden me 2 uur later terug bellen. Naderhand niets meer vernomen en bij hoog en laag houden ze vol me wel gebeld te hebben, maar geen gehoor te krijgen.... Uhmmmm, als ik ze dan uitleg dat dit de kern van mijn probleem is dan zegt dat genoeg. In die sms zou me gevraagd zijn om contact op te nemen met t-mobile, iets wat ik zo ongeveer om de 2-3 dagen al heb! En daar zeggen ze dat ze me niet kunnen helpen omdat die klachten 35 dagen behandeltijd hebben.... Ben ik nu gek aan het worden of niet...Wat verlang ik terug naar vodafone, telfort, orange, dutchtone... daar weten ze wel hoe je met klanten omgaat. |
#46
|
||||
|
||||
Afdeling klachten bereik je doormiddel van een aangetekende brief gericht aan die afdeling. Klantenservice is inderdaad waardeloos voor klachten zoals deze. Hier weten ze vrij weinig, alleen voor de kleine problemen kan je bij hen terecht. Ik adviseer je daarom om een aangetekende brief met duidelijke omschrijving van je problemen en eventueel een verwijzing naar hun beloftes in de Tros uitzending te sturen. Verder kan je er in kwijt wat jij een oplossing vindt. Ik heb verschillende reacties van personen gelezen waarin hun melden dat ze via deze methode meer resultaat hebben.
|
#47
|
|||
|
|||
niet meer relevant
Laatst gewijzigd door r21; 17-10-08 om 17:14. |
#48
|
||||
|
||||
Aangetekende brieven sturen
Met daarin wat je wilt. En een vermelding naar de Tros uitzending (de bekende gemaakte beloftes) Omschrijf alles zeer duidelijk om mistverstanden te voprkomen. Mocht je geen reactie krijgen, nog een brief sturen met daarin een vermelding dat dit de 2e brief is die je verstuurd ondertussen bewaar je alle verstuurde brieven (zo bouw je een dossier op) Mocht je nog geen reactie krijgen stuur je de 3e brief (ook deze krijgt een vermelding dat dit de 3e brief is die je inmiddels verstuurd) hierin omschrijf je nogmaals al je problemen zeer duidelijk, met een mededeling dat als je nog geen gehoor krijgt binnen 14 dagen je genoodzaakt bent om juridische stappen te ondernemen Krijg je nog geen reactie stuur je een brief naar de bank met daarin een verbod op T-Mobile afschrijvingen en ben je toch echt genoodzaakt om juridische hulp er bij te betrekken. Ik denk zelf dat het niet zo ver zal komen maar u never know bij onze beruchte telecom aanbieder! Succes |
#49
|
|||
|
|||
niet meer relevant
Laatst gewijzigd door r21; 17-10-08 om 17:14. |
#50
|
|||
|
|||
Pfffffff,
eindelijk ik krijg 6 maandan korting 50% en als in Jan. de problemen niet opgelost zijn dan mag ik ontbinden. Gelukkig heeft T-Mobile ook weer wat van mij er staat nu op eens weer 10 euro op de rekening voor pocket internet :-( zal weer gaan bellen morgen. <vloek> houd het nou nooit op? Mijn collega heeft voor mijn neus een Iphone op gsmtrack.nl besteld, 2,50 minder per maand unlocked Iphone met Vodavone. Ik denk dat ik dat ook ga doen, dan maar geen visual voicemail. mzzlz |
#51
|
||||
|
||||
vodafone ondersteunt ook visual voicemail
|
#52
|
|||
|
|||
mijn contract wordt ontbonden op het moment dat de iphone binnen is.
Dan krijg ik aanschafbedrag van iphone, aansluitkosten, verzendkosten terug gestort. Ondertussen weer overgestapt naar vorige provider die me binnen 20 minuten meer over mijn t-mobile nrbehoud wisten te vertellen dan t-mobile na al die weken. het zou nu zsm geregeld worden. Volgende telefoon wordt een nokia n96. Terug naar het oude vertrouwde nokia, met een super leuke aanbieding vanaf vodafone. Tja, zonde van de iphone. Leuk toestel, helaas niet overal zo goed in als ik gedacht en gehoopt had. Met name het gemis van fatsoenlijke bluetooth, navigatie, wat office programma`s en het wisselende bereik/3g vond ik minder. Goed aan de telefoon vond ik dat hij redelijk snel is, duidelijk, geen onnodige dingen, veel leuke software er voor beschikbaar is etc etc. Ik zie mezelf in de toekomst zeker nog wel eens ene iphone kopen over een jaar of 2. |
#53
|
|||
|
|||
Jeetje, wat een puihoop allemaal bij T-mobile, ik zelf heb ook -pre Iphone tijdperk- in de clinch gelegen met ons aller T, vanwege slechte ontvangst in en om mijn woning (pc 4571aw), heb toen na de sim in diverse telefoons gedaan te hebben wederom contact met T opgenomen en hun aangeboden om contract i.p.v. 2 jaar na 1 jaar te beeindigen, nog 4 maanden mijn kosten, NEE dat kon niet maar kon toen wel per direct opgezegd worden, ik ben daarmee accoord gegaan.
Ik zal nooit meer met T in zee gaan, mede omdat ik dat niet wil, en ook omdat ik op de zwarte lijst sta, en dat bij T bekend is dat in mijn postcode + huisnummer GEEN dekking is, volgens T geen dekking alleen in de auto. Ik denk dat e.e.a. wettelijk geregeld zou moeten worden dat wanneer er minder dan een X % dekking is de klant dan het contract per direct moet kunnen termineren, e3n de kosten zijn dan voor de provider, daarmee voorkom je zeker dat providers contracten aansluiten met klanten waar geen of weinig dekking is. Ik heb nu een Iphone 3G FW2.1 via bestelmaar, en ben hier uitermate tevreden over upgrade van 2.0 naar 2.1 via Itunes, en niks geen simlock , gewoon de I even aan Itunes gehangen, geregistreerd, en klaar. Tot slot snap ik niet dat Apple met een p[rovider in zee gegaan is die alleen maar problemen heeft met dekking. Spooky Laatst gewijzigd door Spooky; 17-10-08 om 21:21. |
#54
|
|||
|
|||
De Iphone hadden ze gewoon moeten verkopen via KPN en Vodafone. Dan was het:
1. een veel groter succes geworden, ik ken in mijn vriendenkring niemand die het ding heeft/wil hebben 2. minder ophef over alle beperkingen/kwalitatieve netwerkgebreken 3. veel meer positieve verhalen Nu zijn er veel mensen die de iphone niet willen vanwege: 1. Tmobile en het bereik 2. Mensen 3x nadenken na alle verhalen 3. Ze liever op safe spelen een toestel pakken wat alles kan zoals een Samsung Omnia, HTC Diamond of Nokia N96 Dit had grotendeels voorkomen kunnen worden door een andere provider te kiezen vanuit Apple. |
#55
|
||||
|
||||
Citaat:
Kijk ik niet goed, maar gsmtrack.nl is toch een stuk duurder? |
#56
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoi hoi, ik ga volgend week ook bestellen via bestelmaar, (heel slechte reviews gelezen over die webwinkel) ik hou me hart vast dus!! maar ik heb ergens gelezen dat streamen niet werkt of is dat alleen bij internetverbindingen via telfort want YouTube via Wi-Fi is meer dan genoeg voor mij, ik hoef geen Internet buiten het huis Ik hoor het nog |
#57
|
|||
|
|||
Citaat:
door ook alle verhalen hier denk ik er ook hard over na om hem niet te nemen, wat zouden jullie zeggen als jullie riëel zijn? kopen of niet? ik ga namelijk volgende week een nieuwe telefoon aanschaffen en zit te denken aan een samsung touchwiz of iphone de iphone wil ik natuurlijk heel graag maar na al die verhalen weet ik het niet meer? De verhalen die ik hoor zijn: 1. Zeer slecht tot geen bereik 2. Scheurtjes in de behuizing of na poos een niet meer werkend touchscreen 3. T-mobile niet echt lekker bezig is (ga hem dan namelijk gewoon daar halen) 4. Haal je het echt wel met je batterij? (niet voor zakelijk gebruik maar koop hem toch wel om muziek te luisteren beetje internetten en erop spelen want daar heb je hem ook wel voor) etc.. Als dit allemaal totaal niet waar is graag hoor ik het dan, dan koop ik hem gelijk maar zit toch nog te twijfelen... Alvast bedankt! sjaak-erd Laatst gewijzigd door sjaak-erd; 19-10-08 om 20:50. |
#58
|
|||
|
|||
Hallo verontruste aankomende Iphone eigenaren !!!
Even nog een paar dingen. bestelmaarpuntnl is een dochter van gsmpuntnl. Er zijn bij iedere webwinkel natuurlijk vraagtekens te plaatsen, ik heb de mijne op een zondagmiddag besteld, dinsdag had ik de papieren in huis, gebeld met hun over wat de volgende stap is, en kreeg te horen dat de vervoerder een afspraak met mij zou maken, en ik had dat ding de vrijdag erna in huis, dus al met al maar 5 dagen. Maar hoelang het bij jou/jullie gaat duren weet ik niet hoor, sorry. Klein detail waar ik zojuist ben achter gekomen is dat de korting die je krijgt op het internet pakket van Telfort, weer bij je teruggepikt wordt doormiddel van aansluitkosten, tis maar dat je het weet !!! Ik heb mijn Voda sim in mijn G3 Iphone zitten en werkt perfect, de Telfort (KPN) kaart zit in mijn oude G1 Iphone ook geen probleem, alleen dat ik via Swirly MMS geen mms kan versturen, weet niet waar dat probleem zit, maar ik vermoed dat Telfort geen MMS ondersteunt, of ik kan het mis hebben, zo ja dan hoor ik graag een oplossing. Succes Spooky Laatst gewijzigd door Spooky; 19-10-08 om 15:47. |
#59
|
|||
|
|||
Citaat:
en hoe zit met de garantie? aangezien De iPhones zijn geïmporteerd uit landen waar ze los verkocht worden |
#60
|
|||
|
|||
Hoi, enige wat ik kan zeggen dat ik nu 1 I bij gsm en 1 bij bestelmaar heb gekocht, nergens problemen mee, handig om te weten dat voorzover ik weet garantie in Nederland wettelijk geregeld is, dus als dat klopt kunnen ze daar nooit onder uitkomen.
En als je zeker wilt weten bel je ze even op. Spooky |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke SMS Theme hebben jullie? | Scooter | Jailbreak apps en thema's | 2 | 04-05-11 20:28 |
iOS 4.2. Welke vernieuwingen hebben jullie ontdekt? | martijnvw82 | iPhone algemeen | 85 | 28-11-10 14:49 |
welke provider hebben jullie? | nance30 | iPhone algemeen | 5 | 10-11-10 16:51 |
Welke mapjes hebben jullie? | savagenl | iPhone algemeen | 4 | 30-06-10 19:48 |
2.2.1 welke bugs hebben jullie gevonden? | kuradius | iPhone algemeen | 1 | 07-02-09 00:37 |
|
|