Legale unlock door T-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb ook gebeld, ze vroegen om mijn telefoonnummer en niet om imei code. omdat ik geen t-mobile nummer heb en de telefoon van een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik heb ook gebeld, ze vroegen om mijn telefoonnummer en niet om imei code.
omdat ik geen t-mobile nummer heb en de telefoon van een ander heb overgenomen, waarvan ik wel het adres en woonplaats gegevens heb die op de orginele pakbon staan, willen ze hem wel simlock vrijmaken, als ik eerst een prepaidkaart van ze koop zodat ze daar 120,= euro van af kunnen halen!!! de iphone is van maart 2009 dus zou in mijn ogen gratis geunlockt moeten worden... iemand ervaring mee? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wellicht was de iphone nog niet geactiveerd en betaal je dus de unlockkosten vanaf 120 euro.... al is de bon een jaar oud, het gaat om de datum van eerste activatie waarop de telefoon geregistreerd was op het netwerk |
|
|||
|
|||
Naar mijn weten gaat het echt om je imeicode, ik heb die van mij ook laten unlocken.
|
|
||||
|
||||
Ik heb m'n iPhone 4 ook laten unlocken, kosten: 150 euro !!!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Oeps foutje moet inderdaad 120 Euro zijn.
|
|
|||
|
|||
Mijn Iphone 4 net ook geunlockt
|
|
|||
|
|||
Mijn 3GS ook, maar bij t-mobile ging het niet echt lekker.
Eerst zo'n 20 minuten in de wacht, gegevens doorgegeven en die muts zegt : "U krijgt binnen een half uur een email". Nooit gehad dus, waardeloos. Uiteindelijk toch maar met een kpn sim aan itunes gehangen en na een half uur reconnect en voila ! |
|
|||
|
|||
3GS had ik zelf een tijdje geleden geunlockt en verkocht. De afdeling was toen niet beschikbaar, maar zou binnen 24 uur een mail krijgen over hoe ik het moest unlocken. Kreeg al snel een mail en toen was het zo gepiept.
iPhone 4 unlock ik wel weer over een jaartje ofzo. |
|
|||
|
|||
T-Mobile Medewerker
Zou misschien een T-Mobile medewerker hier, mijn iPhone simlock vrij kunnen maken? Ik heb hem 3e hands gekocht via Marktplaats. Dus kan ik geen contact meer krijgen met de abnoment houder, en ik zit ook niet bij T-Mobile.
IMEI: 01 181300 482199 0 |
|
||||
|
||||
Kan je dit ook doen zonder de simkaart die er origineel bij zat,en werkt het ook als je de iPhone al hebt geunlocked via de jailbreak en ultrasnow?
Met andere woorden ik heb hier een 3G die meer dan een jaar oud is,deze heeft een collega van een vriendin gekocht,die vriendin zit in het buitenland tot feb volgend jaar en heeft de orig sim mee,om me collega toch al van de 3G gebruik te kunnen laten maken heb ik m geunlocked,maar dat kan dus feitelijk ook officieel nu. Kan ik morgen dat nummer bellen met alle gegevens en hem dan aan een willekeurige computer met iTunes hangen,of moet dat op de computer met de iTunes account waarmee de 3G origineel is geregistreert ? Hij is nu dus al unlocked maar zou het liever even officieel doen zodat bij een perongeluke update niet in ene de tel weer gelocked is in de toekomst. Alvast bedankt voor de info . |
|
|||
|
|||
ik heb een iphone 4 die geleverd was met 4.0.2
Op advies van velen hier heb ik hem geupgrade naar 4.1 in afwachting van de jailbreak/unlock. Echter, ik vind het zonde om mijn i4 niet te gebruiken en ben dus bereid te betalen voor een goeie unlock via t-mobile. Zelf heb ik een KPN abonnement maar mijn vriendin heeft wel een T-Mobile abonnement. De i4 heb ik overgekocht van iemand via marktplaats. Haar moeder had de i4 gekregen bij haar abonnement maar had het geld meer nodig dan de i4. Kan ik mijn vriendin laten bellen naar 070 en dan laten zeggen dat ik de i4 overgekocht heb van een andere t-mobile klant en haar deze kado heb gegeven? En kan zij dan de i4 laten unlocken? Ik geef haar dan 120 euro en dat de 120 euro aan kosten op haar rekening wordt bijgeteld? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Of je koopt zelf een prepaidkaart en zet daar €120 op. De kosten kan je dan beperken. (standaard staat er €15 beltegoed op) Laatst gewijzigd door pinokkia; 21-09-10 om 14:06. |
|
|||
|
|||
Om hem te unlocken moet je bij de vorige eigenaar zijn. T-mobile heeft zijn gegevens nodig en de unlockkosten komen op zijn maandelijkse factuur als overige kosten
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Het is niet helemaal correct (tenminste, het gaat niet altijd op, blijkbaar) dat je de eigenaar van de iphone moet zijn.
Ik had mijn vriendin laten vertellen dat de iphone een kado was van mij en dat zij in december naar buitenland wilde voor haar studie. Dat ze een buitenlands kaartje erin wilde gebruiken omdat dat goedkoper was. Ze vroeg of dat wel ging lukken. De dame aan de lijn vertelde dat ze dan haar telefoon moest unlocken en dat dat 120 euro kostte. Het zou op haar volgende rekening worden opgeteld. GEEN Vragen of ze de eigenaar is, haar geboortedatum niets.. alleen haar eigen 06 nummer (waar ze mee belde) en het IMEI nummer van de telefoon. Die gaf ze door en 2 minuten later had ze een instructiemail. HIER heb ik overigens een vraag over. Ik moet volgens de mail mijn iphone 30 minuten aan itunes hangen. Dit heb ik gedaan (tenminste, net aangesloten) en de iPhone 4 sprong meteen op "connect to itunes" scherm... iTunes toont alleen een scherm met IPHONE. Is dit normaal? Over een half uurtje moet ik hem ontkoppelen en meteen weer aansluiten, daarna zou ik de updates krijgen van een nieuwe carrier. oh en is het nu een 'neverlock' of lockt hij zich weer bij elke update? (lijkt me onlogisch maar 'durf te vragen') Laatst gewijzigd door jaimiefanatic; 21-09-10 om 14:29. |
|
||||
|
||||
neverlock natuurlijk!
|
|
|||
|
|||
update: unlock succesvol
|
|
|||
|
|||
Kun je eigenlijk probleemloos Jailbreaken na een T-Mobile unlock?
|
|
||||
|
||||
@ jaimiefanatic
Als je iPhone de mogelijkheid heeft om gejailbreakt te worden is dat geen probleem. (Unlock kan niet verloren)
|
|||
|
|||
Dit is alleen van toepassing als je zelf de rechtmatige tmobile klant bent en ook het telefoon nummer kan geven van abonement waar telefoon bij hoorde anders kun je er van uitgaan dat je tog gwn 120 euri's moet dokken heb zelfde gezeik gehad toen ik mijn 3gs had gekocht van iemand die hem bij zijn abo had gekregen en die een jaar later wilde laten unlocken werd mij door tmobile heel fijn uitgelegd dat als je niet abonement houder bent en telefoon nummer weet wat bij de iphone hoord je de kosten volledig zelf moet betalen en dit ook na een jaar niet gratis is.
|
Labels |
3gs, iphone, itunes, officieel, t-mobile, unlock, unlock 3g |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: legale unlock T-mobile DE | Paraprozac | Unlock | 8 | 23-07-11 01:47 |
iPhone 3G: Iphone 3g, legale unlock??? | mpke | Unlock | 7 | 23-11-10 21:12 |
iPhone 3G: Downgraden 05.14.02? Of legale unlock t-mobile? | Guest-20180619184752 | Unlock | 4 | 25-10-10 01:12 |
iPhone 3GS: legale unlock | vago | Unlock | 0 | 06-08-10 20:16 |
iPhone 3GS: Legale unlock | ferrari_2 | Unlock | 5 | 17-09-09 18:34 |
|
|