Legale unlock door T-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit nu bijna 2 jaar bij T-Mobile, en heb nu net een nieuwe iPhone gekregen van de verzekering (ProAssist). Kan ik deze nu gratis ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik zit nu bijna 2 jaar bij T-Mobile, en heb nu net een nieuwe iPhone gekregen van de verzekering (ProAssist). Kan ik deze nu gratis laten unlocken (omdat ik al 2 jaar bij T-Mobile zit?) of gaat dat jaar nu weer opnieuw in omdat het een nieuw toestel is?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Die is altijd simlock vrij ik heb al 3 nieuwe toestellen gehad via pro assist en allemaal simlock vrij
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Net gebeld voor unlock van mijn 3Gs.
Deze is al geunlocked met Ultrasn0w (4.01) Ik heb hem nu een jaar, dus nu kan ik gratis en helemaal legaal unlocken. De aanwijzingen gevolgd van het mailtje, maar geen "gefeliciteerd, uw toestel is unlocked" of iets dergelijks. Wanneer ik toestel opstart, krijg ik nog steeds de melding "simlock actief" Na invoeren van pincode, werkt alles wel (met Vodafone SIM), maar dat was voor de officiële unlock ook het geval.... Nu dus wederom de procedure aan het volgen.....half uurtje wachten.... Je kan toch wel officieel unlocken met een jailbroken en unlocked toestel?? |
|
|||
|
|||
Nou.....alles nog een keer gedaan...niets veranderd....
Er zat nog een SIM pincode op de Vodafone kaart en dat vindt ik irritant, dus die uitgezet. Toen ge-reboot en kreeg geen melding dat de SIMlock actief was..... Ook geen melding gezien bij iTunes dat de SIMlock er af was....enfin...het werkt! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb net ultrasn0w eraf gehaald en toen had ik dus geen verbinding meer met mijn Vodafone kaartje....
De hele procedure nogmaals uitgevoerd en nu kreeg ik wel de melding: gefeliciteerd, uw toestel is simlockvrij! (oid). Uiteindelijk toch gelukt! |
|
||||
|
||||
Voor de mensen die het nog niet wisten... Als je een legale unlock aanvraagt bij T-Mobile mag het toestel niet geunlockt zijn met software (utrasn0w of.....)! Dit kan problemen met de baseband opleveren wanneer het toestel simlock vrij wordt gemaakt.
|
|||
|
|||
reply T-Mobile Oostenrijk
many thanks for your email. Gladly we would sent you the code for unlock your mobile phone.
Please pay this amount (EUR 150,-) in advance. Here are our bank infos: Bank: BA-CA BLZ: 12000 Konto: 52844072301 IBAN: AT931200052844072301 BIC: BKAUATWW designated use: UDI014/EC and the IMEI number When we register the amount at our account, we will sent you the code for unlock your mobile phone. Kind regards Claudia Wolf T-Mobile Serviceteam |
|
|||
|
|||
telefoonnummer T-Mobile
Weet iemand of het 070-3056007 nummer nog in gebruik is?
Ik probeer het al de hele dag te bereiken, maar er wordt niet opgenomen. |
|
|||
|
|||
Nee, ik heb gewoon de helpdesk gebeld mbv mijn T-Mobile iPhone door 1200 te bellen. Met andere providers in je foon moet je uiteraard een ander nummer bellen....
|
|
|||
|
|||
Ja, dat zal best....maar daar gaat dit topic niet over.....
Mijn unlock kostte geen 120 euro, geen 75 euro, maar was helemaal GRATIS!!!! Is dat niet fantastisch Mike!!!! |
|
|||
|
|||
na een jaar wachten inderdaad
|
|
||||
|
||||
Ach, hier slaat T-Mobile ook wel 's de plank mis.. Ik heb in juli mijn oude 3GS vervroegd simlockvrij laten maken, zodat ik 'm makkelijker kon verkopen. Zou me € 70 gaan kosten, aldus dat nummer in Den Haag. Nou, ik moet de rekening nog krijgen...
iPhone 12 Pro 256GB iMac 21" 3.2 Ghz i7, 8GB, 1TB Fusion Laatst gewijzigd door Operafreak; 20-10-10 om 19:21. |
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb een 3GS 16gb die defect is gegaan en nu wordt omgeruild door t-mobile, na veel gezeur klachten brief en 10 telefoontjes wordt mijn 3gs vervangen, heb er vier weken werk aan gehad. ( uit eindelijk toch gelijk gekregen ) Paar maanden geleden heb ik 120 euro betaald om m'n 3gs simlock vrij te maken aan t-mobile, nu ik een nieuwe ga krijgen moet t-mobile die gratis unlocken of gaan ze weer moeilijk doen. Klantenservice heeft me verteld dat er een levertijd van twee weken zit op de 3gs 16gb de 8gb kon gelijk krijgen, dacht ergens te lezen dat de 16gb niet meer geproduceerd werd weet iemand of dit klopt? Anders ga ik alles op alles zetten om een Iphone 4G te krijgen ze zijn verplicht om een vergelijkbaar vervangend product te leveren en met een 8 gb ga ik niet akkoord. Laatst gewijzigd door mr-3gs; 28-10-10 om 18:59. |
|
||||
|
||||
@ mr-3gs
Om te beginnen de 3GS 16GB wordt nog steeds gemaakt/refurbished. Ook de levertijd is wat lang bij t-mobile... Apple heeft de toestellen namelijk gewoon op voorraad liggen. Wanneer je volgens de Apple richtlijnen geen recht meer hebt op garantie maar toch een nieuw toestel van T-mobile krijgt is het iets lastiger om je unlock over te zetten, T-mobile moet dan eerst een nieuw of refurbishes toestel inkopen. Ik neem aan dat T-mobile je oude/niet werkende iPhone houden?! Wanneer dit zo is kan T-mobile redelijk snel je simlock verwijderen, ze voeren je oude IMEI en nieuwe IMEI in en koppelen deze. Je unlock wordt dan over genomen. Mocht dit niet lukken kunnen ze met 1 muis klik je toestel unlocken. Laatst gewijzigd door bartha; 29-10-10 om 00:12. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
hallo allen,
Enige tijd geleden iphone gekocht via marktplaats. Op dat moment simlockvrij. Nu nog steeds maar ik wil een update doen naar 4.1. Nu vraag ik me af of ik dan de "unlock" eraf gaat. Ik weet namelijk niet of dat via T-Mobile toen der tijd is gedaan. Kan ik dat ergens opzoeken? Groet, lbroek1 |
|
||||
|
||||
Lees even snel het forum door voor een software unlock.... als deze op je telefoon te vinden is weet je het. Kan je deze niet vinden is je telefoon waarschijnlijk simlock vrij. Ik zou anders na het weekend kunnen kijken als je het IMEI nummer van de telefoon doorgeeft.
|
|
|||
|
|||
Niet om het één of ander, maar de topic gaat over het legaal unlocken via Tmobile en niet over eventuele jailbreaks etc.
Het is erg irritant om te zoeken op het forum over het legaal unlocken en door de vele topics te moeten zoeken die over jailbreaken gaan, maar om nu hier ook nog eens in deze topic hierover te beginnen... Naja goed.;-) ik heb bet via de iPhone 1200 gebeld en in het menu voor 'vragen over simlock etc' gekozen. Na een aantal minuten een aardige vrouw aan de lijn die me snel hielp. Hou je telefoonnummer en imei nummer bij de hand, deze heb je nodig als je een iPhone hebt die een keer ter reparatie is ingeleverd. Ook heb je voor het activeren van de unlock een simkaartje nodig van een andere telcom. Het unlovken is gratis mits je toestel 1 jaar of ouder is na het afsluiten van je contract inclusief toestel. Na het verstrekken van deze gegevens wordt de lock er af gehaald en krijg je direct een email met daarin de instructies: Hieronder vindt u de procedure om uw iPhone simlockvrij te maken.Hoop dat het hiermee duidelijk is. |
Labels |
3gs, iphone, itunes, officieel, t-mobile, unlock, unlock 3g |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: legale unlock T-mobile DE | Paraprozac | Unlock | 8 | 23-07-11 01:47 |
iPhone 3G: Iphone 3g, legale unlock??? | mpke | Unlock | 7 | 23-11-10 21:12 |
iPhone 3G: Downgraden 05.14.02? Of legale unlock t-mobile? | Guest-20180619184752 | Unlock | 4 | 25-10-10 01:12 |
iPhone 3GS: legale unlock | vago | Unlock | 0 | 06-08-10 20:16 |
iPhone 3GS: Legale unlock | ferrari_2 | Unlock | 5 | 17-09-09 18:34 |
|
|