Legale unlock door T-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Zou iemand alsjeblieft voor me willen bellen naar t-mobile? Ik heb een iPhone 3Gs die meer dan een jaar oud is, gekocht via marktplaats maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zou iemand alsjeblieft voor me willen bellen naar t-mobile? Ik heb een iPhone 3Gs die meer dan een jaar oud is, gekocht via marktplaats maar t-mobile wil hem niet voor me unlocken. Dus als iemand voor me zou kunnen bellen, iPhoneliefhebber tot iPhoneliefhebber zou ik dit heel erg op prijs stellen. Stuur me aub PM als je dit wil.
Mvg Victor |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
aan mij heben ze dat ook ge zegt t-mobile wil hem niet voor me unlocken.
ik vind dat toch sterk van hun. koopen bij hun dan wel |
|
|||
|
|||
Gewoon zeggen dat je niet meer weet waar je hem gekocht hebt. En dan het imeinummer opgeven. Dan is het zo gepiept
|
|
|||
|
|||
dat gaat zo niet als ik dat zo zoude zeggen zo als je mij dat zegt ( Gewoon zeggen dat je niet meer weet waar je hem gekocht hebt ) gaan ze zeggen dat ik de d'ALZHEIMER heb
|
|
|||
|
|||
Als ze dat zeggen tegen je dan zou ik een klacht indienen. Het is mij ook gelukt. Gewoon beetje vaag doen over waar je hem gekocht hebt.
|
|
|||
|
|||
zal nog eens proberen in het hoop
|
|
|||
|
|||
Weer geprobeerd zo vaag mogelijk over te komen maar ze trapte er niet in!!!! Is er misschien iemand die voor mij wilt bellen naar T-Mobile. Ik zie je bericht graag verschijnen in mijn PM.
|
|
|||
|
|||
ha het zelfde met mij ze stuuren je gewoon naar de duivel,
dat is T-Mobile. |
|
|||
|
|||
Ik heb ook gebeld naar T-mobile toen moesten ze het telefoonnummer hebben wat bij het toestel hoort, dat heb ik dus niet meer want ik heb hem 2de hands gekocht. Ik kon praten als Brugman maar ze willen me niet helpen, de arrogantie ten top. Waar kan ik een klacht indienen? En wie kan me helpen? Het gaat om een Iphone 3GS met modem firmware 5.14.02, dus geen Ultrasn0w.
|
|
||||
|
||||
Kan iemand mij helpen? Ik wil me oude iPhone 3G (T-Mobile) simlock vrij maken, ik deed dat via de T-Mobile site en daar staat dat ik me IMEI nummer moet invoeren. Dat deed ik en er stond dat het niet deed en dat ik het een ander keer weer moet proberen. Maar hij is al meer dan 12 maanden (Om precies te zijn 24 maanden) is hij dan al niet simlock vrij?
|
|
||||
|
||||
Ik heb het pasgeleden weer geprobeerd om m'n iPhone simlockvrij te maken, nadat ik twee maanden geleden ook al had gebeld.
Blijkbaar hebben ze toen genoteerd dat ik de iPhone van iemand heb overgekocht, dus het lukte de tweede keer opnieuw niet. Heb hem uiteindelijk maar verkocht en een andere 3GS gekocht want heb toch liever een origineel simlockvrije telefoon i.p.v. al dat moeilijke gedoe met unlocken. |
|
|||
|
|||
weet iemand of deze prijzen ook nog gelden voor de iphone 4?
|
|||
|
|||
Ja, dat is het geval.
|
|
|||
|
|||
heb ook de unlocklijn gebeld en even je imeinummer doorgeven zoals meerdere mensen dat hier zeggen is dus echt niet het geval!
hij zag ook meteen dat ik met kpnnummer belde.. heb dan ook helaas 120 euro opgewaardeerd op een tmobile prepaidkaart en eindelijk me vodafonesim erin dag tmobile maar wel een simlockvrije iphone 4 nu! had hem voor 300 geseald in de doos dus die 120 maakt niet veel uit.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
unlock t-mobile
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Gisteren via het T-Mobile forum via een moderator de unlock aangevraagd.
Ander sim-kaartje er in, aan iTunes gehangen en na een halfuur was het geregeld Het kan dus wel snel
|
|||
|
|||
Citaat:
En ben je de abonnementshouder van het toestel? Ik heb mijn 3GS via marktplaats gekocht, nu wil ik hem unlocken met origineel imei nummer alleen zeggen ze me dat het 120,- kost omdat ik niet de huidige eigenaar ben. Help? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat probleem hem ik dus ook! ik heb de vorige eigenaar al gemaild maar kan iemand hier helpen?! |
Labels |
3gs, iphone, itunes, officieel, t-mobile, unlock, unlock 3g |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: legale unlock T-mobile DE | Paraprozac | Unlock | 8 | 23-07-11 01:47 |
iPhone 3G: Iphone 3g, legale unlock??? | mpke | Unlock | 7 | 23-11-10 21:12 |
iPhone 3G: Downgraden 05.14.02? Of legale unlock t-mobile? | Guest-20180619184752 | Unlock | 4 | 25-10-10 01:12 |
iPhone 3GS: legale unlock | vago | Unlock | 0 | 06-08-10 20:16 |
iPhone 3GS: Legale unlock | ferrari_2 | Unlock | 5 | 17-09-09 18:34 |
|
|