3.0 Tethering aanzetten discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand of Tethering mogelijk is op een 1G iphone?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Weet iemand of Tethering mogelijk is op een 1G iphone?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
goededag, ik volg de 2 forums over tethering nu steeds, en heb tethering ook gewoon aan de gang... maar mijn mms niet meer...
is er nu al een oplossing om beide werkend te krijgen voor t mobile? groeten rik |
|
|||
|
|||
Precies, die wil ik ook
Niet dat ik veel ga MMSen, maarja, je weet nooit hé |
|
||||
|
||||
Schijnbaar zijn er toch Tmobile gebruikers die het aan de gang hebben:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Weet iemand een tweak om dit ook op een 2G te activeren? Waarom zou dit niet kunnen op een 2G iPhone?!!!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik vind dat ik daar ook recht op heb. Dus zou ik het graag geactiveerd zien... |
|
||||
|
||||
Bel maar met Apple dan
|
|
|||
|
|||
Ik ben bij mobistar. Tethering werkt nu perfect, maar mms niet. iemand al een oplossing?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hoi,
ik krijg het Tmobile_nl.ipcc niet geselecteerd in iTunes. option+zoek naar update kan ik niets selecteren. Hoe krijg ik het goed dat tethering en mms werk? Groet Martijn |
|
|||
|
|||
Via Iphone mobile config files Gelukt op mijn (orig-unlocked) iPhone 3G met Vodafone.
Ga naar Iphone mobile config files op je iPhone, en klik de link voor Vodafone. Daarna op OK. en hij werkt. |
|
|||
|
|||
@MTJRAVEN als je Itunes 8.2. gebruikt dan gaat het niet lukken. Je moet ook de Itunes 8.2. BETA 4 gebruiken hiervoor. Lees ook dit artikel even door: Tethering via T-Mobile Nederland toch activeren > Nieuws > iPhoneclub.nl
|
|
|||
|
|||
Tethering werkt lekker, op de tmobile config linkt geklikt, geinstalled, tethering aanzetten op iphone (netwerk>tethering) en computer detecteert iphone, Iphone krijgt een mooie blauwe Internet Tethering balk bovenaan. Handig als thuis het internet uitvalt bijv. (send from macbookpro, Itunes 8.2, airport off, iphone os 3.0 tethered)
Laatst gewijzigd door sunaivod; 18-06-09 om 11:20. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ga de 3.0 installeren als de quick pwn uit is. Werk nu nog met een 1st gen unlocked en jb'ed VF (heb ook dat mooie logo en Swirly MMS) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hallo allemaal, ik heb op de tmobile config link gedrukt, bestand naar me iphone gemaild geopend en geinstalleert. thethering aan gezet maar op me vista laptop ziet hij hem wel maar geen signaal sterkte. Ik krijg ook geen blauwe balk dat hij aan het werk is zoals hier boven wel staat. wat doe ik verkeer. ik zit nu gewoon in huis?? help. |
|
|||
|
|||
Citaat:
deze link had ik naar mezelf gemaild, in iphone mailapp aangeklikt, installen en er verschijnt in 'instellingen>netwerk' tethering aanzetten, eerste keer wilde die dat nie doen, maar na een halve minuut wel (vreemde melding kreeg ik, maar dat was de 2e keer goed. Vervolgens gewoon m'n iphone met usb kabel aangesloten en m'n mac herkende 'm, pc's ook neem ik aan. Ik heb ook beetje deze tutorial gevolgd: Enable tethering on iPhone 3.0 - Too easy... (WORLDWIDE carriers) | richardlai's Xanga Site - Weblog |
|
|||
|
|||
Hoi, ik zal het proberen. heeft iemand ervaring met een vista laptop??? Je hoort het wel of het gelukt is.
|
|
|||
|
|||
Bij mij doet hij het ook niet.
Melding: Invalid Profile Profile Format not recognized Dit is het "prive" uitgepakte bestand. |
Er zijn 9 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 9 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Makkelijk tethering aanzetten (KPN & T-Mobile) (zonder IPCC files) | Kaspers | KPN | 138 | 09-05-10 21:57 |
Help..Tethering aanzetten T-Mobile | Teunke | Odido (T-Mobile) | 1 | 09-03-10 10:09 |
Tethering aanzetten in OS 3.1.x | rover87 | iPhone algemeen | 307 | 19-01-10 09:26 |
Tethering T-mobile aanzetten? | Jezpur | Archief | 1 | 19-11-09 21:07 |
Tethering aanzetten in OS 3.1.2 | jamy015 | Archief | 9 | 20-10-09 23:30 |
|
|