3.0 Tethering aanzetten discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) De toeloop naar dit topic is wel veel groter nu 3.0 uit is...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
De toeloop naar dit topic is wel veel groter nu 3.0 uit is
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb t-zero's manier gebruikt tethering werkt maar mms en visual voicemail niet need help!!
|
|
||||
|
||||
Ik heb dat t-mobile (rar) bestand gedownload en opengemaakt, via itunes shift en update, ga ik naar de lokatie waar het bestand is maar hij ziet niets???
Anyone idea??? |
|
||||
|
||||
//Topics samengevoegd
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
OS 3.0 en tethering
Hai,
ik heb net geupgrade naar OS 3.0. Maar ik kan de tethering optie niet vinden. Die hack die ik op het internet gevonden heb <http://9to5mac.com/9to5mac-tether-iPhone-hack>, werkt ook niet meer. Heeft iemand anders al succes met tethering bij Mobistar? Groeten |
|
||||
|
||||
Jongens, het werkt gewoon met de huidige iTunes.
Sluit iTunes af en open de terminal. Typ: defaults write com.apple.iTunes carrier-testing -bool TRUE (en dan Enter) Open iTunes en selecteer het IPCC bestand. Veel succes ermee! Dit bericht heb ik trouwens via Tethering verstuurt. (vergeet niet om je iPhone te herstarten) |
|
|||
|
|||
waarom niet
Waarom niet dan? Welk functie zouden niet werken?
|
|
|||
|
|||
Oke ik heb het eindelijk aan de praat gekregen, ik heb hetvolgende gedaan....
Als alles weer opgestart is ga naar Instellingen -> Algemeen -> Netwerk -> Internet-tethering. Ik heb het net geprobeert met mijn MacBook en werkt gelukkig, nu mijn MMS nog. Weet iemand de instellingen van MMS via KPN??????
Origineel: iPhone 8Gb US | iOS: 3.1.3 (simlock vrij) | Origineel: iPhone 3G 8Gb | iOS: 4.2.1 | Origineel: iPhone 4 16Gb | iOS: 6.0.2 | Origineel: iPhone 4S 16Gb | iOS: 7.0.3 Laatst gewijzigd door macmichel; 17-06-09 om 23:23. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik heb zojuist de 3.0 geinstalleerd, en later de tethering (T-Zero optie)
tethering werkt, maar bij mij werkt mms ook niet meer, geen big issue, heb het nooit gemist. Maar kreeg net nadat ik een vriend van mij gemms't dat hij t leuk vond dat ik weer eens aan hem dacht. Zou opzich fijn zijn als dat weer kon... Visual voicemail kan ik niet testen. 1. Ik heb tmob zakelijk 2. Ik heb geen voicemail 3. Ik wil geen voicemail |
|
||||
|
||||
Wat ik mij afvraag is het volgende.
Nu veel mensen Tethering hebben aangezet, hebben de providers dan de mogelijkheid om dit te controleren? (behalve de eventuele toename van dataverkeer). Ik heb dus geen zin om een hoge tel.rekening te krijgen als ze de kosten van Tethering gaan berekenen. |
|
|||
|
|||
Denk iemand dat er nog een oplossing komt om MMS en Visual Voicemail weer aan te zetten heb nu wel tethering maar geen vv vind ik behoorlijk *****
|
|
||||
|
||||
Uit een ander topic, maar wel zinnig:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Yaiii: het werkt dus ook op een Mobistar netwerk: met Mac en via bluetooth. Werkt perfect: ik kan zelfs een heeeeel netwerkvretende applicatie draaien, met een redelijke respons, maar dan vreet hij natuurlijk wel aan mijn abbo van max 200 MB (op 4 minuten 5 meg of zoiets: daar doe je het niet lang mee ).
Hij mort de eerste keer wel als je "Internet Tethering" wil opzetten, dat je met Mobistar moet contact opnemen, maar dan tik je nog eens op de setting en dan gaat ie verder zonder dat gemor. Dank je wel voor de tip |
|
|||
|
|||
Bij mij werkt MMS nog niet
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe kom je aan dit menupunt, gebruik zelf een otb tmobile iphone 3g
|
|||
|
|||
haha mms en vv doen het ineens weer en tethering
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 19 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 19 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Makkelijk tethering aanzetten (KPN & T-Mobile) (zonder IPCC files) | Kaspers | KPN | 138 | 09-05-10 21:57 |
Help..Tethering aanzetten T-Mobile | Teunke | Odido (T-Mobile) | 1 | 09-03-10 10:09 |
Tethering aanzetten in OS 3.1.x | rover87 | iPhone algemeen | 307 | 19-01-10 09:26 |
Tethering T-mobile aanzetten? | Jezpur | Archief | 1 | 19-11-09 21:07 |
Tethering aanzetten in OS 3.1.2 | jamy015 | Archief | 9 | 20-10-09 23:30 |
|
|