3.0 Tethering aanzetten discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat is die grafische flaw dan?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Wat is die grafische flaw dan?
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
APN : portalmmm.nl en geen APN : internet Zie bijlage ! Laatst gewijzigd door puccini; 17-06-09 om 12:20. Reden: kpn afbeelding toevoegen |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Misschien gek, maar bij mij wordt dit wel goed weergegeven.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb even een screenshot gemaakt, zo ziet het er bij mij uit, alle velden zien er netjes uit. Heb jij ook de 3.0 GoldMaster (7A341) ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
3.0 7A341 ja, Ga eens naar; Telefoon Recent Blauw pijltje van een naam uit de lijst Helemaal naar beneden scrollen Hey maar dat is niet van een nummer uit je telefoonboek ofwel? Dan ziet het er inderdaad zo uit! Kijk eens bij iemand die wel in je telefoonboek staat Laatst gewijzigd door Sparticle; 17-06-09 om 14:12. |
|
||||
|
||||
Als ik naar beneden scrol, dan ziet het er nog steeds goed uit hoor. Ook bij mensen uit mijn contacten.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Iemand anders deze zelfde ervaring? Zo ja, moet er dan nog een extra profile bestand bij komen voor mms? |
|
|||
|
|||
Werkt dit ook met de definitieve iphone os 3.0?
|
|
|||
|
|||
Op het moment dat je tethering werkend wil krijgen moet je het volgende doen:
1 download de ipss van jou provider 2 Verstuur deze per mail naar jezelf 3 Zorg dat die mail ook in je mail aplicatie van de iphone zit 4 download de ipss uit je mail direct op de iphone 5 alles ja & oke doen. 6 done! tethering werkt |
|
|||
|
|||
Hoi Allemaal
Is er nu ook een IPCC voor t-mobile voor de final zojuist geinstalleerde 3.0 waarbij tethering EN mss werkt? Dank |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hebben jullie de beschikbare bestanden al geprobeerd, volgens mij moet het nog steeds werken.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe download je het ipss bestand direct uit je mail op je iphone? Hij ziet die bijlage als foto of afbeelding.... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hey,
Ik heb ondertussen de officiele 3.0 geinstalleerd. Maar ik kan nog niet eens dat bestandje dat is bijgevoegd openen? Als ik op shift + update zoeken druk vraagt hij naar een .ipsw bestand. Het bestandje van de 'topic-starter' is .ipcc? Even hulp aub |
|
|||
|
|||
sorry het is een mobileconfig bestand..
ik post hem even ergens.. |
|
|||
|
|||
hij wil hem bij mij ook niet downloaden op mijn iphone 3.0.... het mailtje krijg ik binnen en ik zie het bestand staan.. maar daar blijft het.
hoe kan ik zorgen dat het toch lukt? mvg djtikke |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Makkelijk tethering aanzetten (KPN & T-Mobile) (zonder IPCC files) | Kaspers | KPN | 138 | 09-05-10 21:57 |
Help..Tethering aanzetten T-Mobile | Teunke | Odido (T-Mobile) | 1 | 09-03-10 10:09 |
Tethering aanzetten in OS 3.1.x | rover87 | iPhone algemeen | 307 | 19-01-10 09:26 |
Tethering T-mobile aanzetten? | Jezpur | Archief | 1 | 19-11-09 21:07 |
Tethering aanzetten in OS 3.1.2 | jamy015 | Archief | 9 | 20-10-09 23:30 |
|
|